Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

motory


doyle4.5

Recommended Posts

Původně zaslal: doyle4.5

ahoj, mám dotaz. jaký je rozdíl mezi motorem 2.3d, 2.3td, 2.5 td.. já mám ve Fordu Granada napasovanou 2.3d původně ze sierry, ale chtěl bych tam dát 2,5 td, nebo 2.3 td. Tak sbírám info. děkuji

No logicky vyplyva ze cim vacsi objem tym vacsi vykon, teda zavisi od stavu motora....

Osobne mam teraz skusenost s 2,5TD Intercooler-je to dost silny motor, co je na nom najlepsie, ze ten motor nepotrebuje skoro ziadnu elektroniku na ten vykon! V papieroch pisu 77kW ale po pretesneni a nastaveni to odhadujem nieco cez 85kw.

Ale zavisi od teba kolko chces platit za poistku, ake mas moznosti. Ja mam osobne 2 motory 2,5TD na suciastky, cize by som si tam daval 2,5-ku, lebo mam suciastky este asi mozno na pol miliona kilometrov.:D

A som zvedavy co na to povie Marcel.:)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

peco: Pojistka je v ČR v tomto případě stejná, ať už 2304 nebo 2498...

doyle4.5:

1) v Granadách byli dieselové motory 1.9, 2.1 a 2.5 vždy bez turba (1948ccm/40kW, 2112ccm/46kW, 2499ccm/51kW)

2) v Sierrě byl ten zmiňovaný motor 2.3 D (2304ccm/49kW)

Jo a málem bych zapomněl, v Sierrách byl i turbodiesel! 1.8 TD (1753ccm/55kW), ale to jen tak na okraj...

3) V Peugeotech 505 byl taky 2.3, ale vždy turbo diesel! (Čerpadlo Bosch) S výkonem 59 kW...

Pak tam byli 2.5 bez Turba, maximálně 55 kW

A pak tedy ty 2.5 Turbodiesely, který měli v počátku 66 kW a ke konci 77 kW (Asi ten Intercooler).

U Peugeota jsou ty motory 2,3 TD a 2,5 TD hodně podobné, ale myslím si, že je tam jiný silentblok než u motoru 2,5 D (můžeš nafotit, a já pak nafotím svůj 2,5 TD a bude se vědět, nebo můžeme okouknout, jsi-li z Prahy). Hlavně u Granady můžou být úplně jiné silentbloky než u Peugeota, včetně držáků!

Jinak motor bez turba (ten 2,5 D) je trošku odlišný než turbo motory, co si pamatuji, něco je tam zpřeházené (servo nebo alternátor).

Hlavně u těch Turbodieselů (hlavně 2,5 TD) je problém s hlavou, dost totiž praskaj a to ani poté, co v roce 88 udělali ty hlavy zpevněný.

Takže pokud ti mohu radit, na 2,3 TD nebo 2,5 TD se vyprdni. Ano, budeš mít větší výkon, ale bál bych se toho prasknutí hlavy (+ další věci, Turbo, čerpadlo).

Třeba ten 2,5 D najede půl milionu a je to bez problému.

Takže pokud by ses chtěl zavděčit Granadě, bylo by vhodné sehnat 2,5 D, který tam patří...

Cena těch motorů - použitelný tak okolo 5000 Kč, ale to je myslím tak horní hranice.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mě to jen tak napadlo... Pač Granda s 2.3kou vůbec nejede, tak jsem chtěl motor nějak posílit. Nevim co je na tom pravdy, ale slyšel jsem, že by šlo přendat na 2.3 bez turba turbo. To by se musela přendat hlava, čerpadlo a podobně... pasovalo by to??

Jinak z Prahy jsem. Bych mohl zajet okouknout, neni problém.

Ten 2.5d co byl origo v Granadách je taky od Peugeota? jako 2.1d??.... Jo a pokud vim tak do Granad dávali jen 2.1d.. do verze mk2 a posléze 2.5d do mk3( mk2.2) o 1.9d nic nevim

Já už jsem jí koupil z nabastlenym 2.3d ze sierry na papírech 2.5d, tak je to fuk co tam bude. Origo to má bejt 2.8i GL automat.

A ještě jedna otázka, když jsem u toho automatu, děli se automaty na tyto motory co dávali do Peugeotů?? díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: doyle4.5

Mě to jen tak napadlo... Pač Granda s 2.3kou vůbec nejede, tak jsem chtěl motor nějak posílit. Nevim co je na tom pravdy, ale slyšel jsem, že by šlo přendat na 2.3 bez turba turbo. To by se musela přendat hlava, čerpadlo a podobně... pasovalo by to??

Jinak z Prahy jsem. Bych mohl zajet okouknout, neni problém.

Ten 2.5d co byl origo v Granadách je taky od Peugeota? jako 2.1d??.... Jo a pokud vim tak do Granad dávali jen 2.1d.. do verze mk2 a posléze 2.5d do mk3( mk2.2) o 1.9d nic nevim

Já už jsem jí koupil z nabastlenym 2.3d ze sierry na papírech 2.5d, tak je to fuk co tam bude. Origo to má bejt 2.8i GL automat.

A ještě jedna otázka, když jsem u toho automatu, děli se automaty na tyto motory co dávali do Peugeotů?? díky

No přendat to turbo by možná šlo, ale je to možná k ničemu. Hlavně píšu - do Peugeotů 505 byl 2,3 jedině s Turbem, taky bys mohl mít odlišnej blok...

Okouknout není problém - Praha (Černý Most).

Jestli to co je v Granadách (2,5 D) je totéž co v Peugeotu nevím, nikdy jsem Granadu s 2,5 D bohužel neviděl...

Ale ten motor 2,3 D bez turba se taky dával do Volhy... (jako indenor) A mělo to čerpadlo Roto diesel, na Turbo musíš mít čerpadlo Bosch...

No origo 2,8 i - ano, to je ale benzín, ne?

A Granady se dělali normálně i s dieselem, proto máš ty papíry na 2,5 D....

Automaty se dávali určitě na 2,5 TD, ale jestli i na 2,5 D, tak to nevím...

A hlavně - zvaž to jestli to má cenu předělat, jestli ten 2,3 co tam máš funguje, jezdí za málo nafty, tak bych ho tam nechal - a možná časem připravit ten co tam má být - 2,5 D...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Moj, nazor, dat tam 2,5TD! Ten motor ta musi uspokojit, ak vies normalne jazdit, cize ak nepotrebujes v kuse chodit 200...

Inac teraz mam 2,5TD intercooler a zda sa mi že ma ine uchytenie motora ako 2,5TD. Tak neviem neviem ci bude mat 2,3TD to iste uchytenie. Ak bude cas tak to porovnam s kamaratom, ten ma 505 2,3 SRDT.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: peco

Moj, nazor, dat tam 2,5TD! Ten motor ta musi uspokojit, ak vies normalne jazdit, cize ak nepotrebujes v kuse chodit 200...

Inac teraz mam 2,5TD intercooler a zda sa mi že ma ine uchytenie motora ako 2,5TD. Tak neviem neviem ci bude mat 2,3TD to iste uchytenie. Ak bude cas tak to porovnam s kamaratom, ten ma 505 2,3 SRDT.

Proč by měl mít rozdílné uchycení 2,5TD Intercooler a 2,5TD?

MYslím si že je to totéž až na ten Intercooler...

Viděl jsem Intercoolera, ale už si to moc nepamatuji... To to mám hledat??? :aut

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to vim, že do granad dávali dieseli... ale od peugeotu, teda 2.1 byl určitě a 2.5 nevim, protože ford v tý době diesela neuměl. Zato měl velkou paletu benzínových motorů.

No ona ta spotřeba neni až tak valná, nějakejch 7,5-8,5 l na ten výkon a pojistku.

Nevíte jak chytá 2.3 d v zimě???

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Marcel505

Tyhle motory chytaj v zimě v pohodě.

Viděl jsem chytnout 2,5 TD, v -20°C a to ten motor měl najeto nejmíň půl miliónu km...

S tím neměj strach, když budeš mít aspoň 74Ah baterku...

jj, mozem potvrdit ze zalezi na baterke!!

Inac k tym motorom, 2,5TD a 2,5TD Intercooler je ten isty motor! :cool:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: peco

jj, mozem potvrdit ze zalezi na baterke!!

Inac k tym motorom, 2,5TD a 2,5TD Intercooler je ten isty motor! :cool:

Mě ani na trošku slabší baterku nechtěl chytit 2,5TD... Mě připadá, že bud' to je horší startér a nebo je tam nějaký ochranný obvod...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Marcel505

Původně zaslal: peco

jj, mozem potvrdit ze zalezi na baterke!!

Inac k tym motorom, 2,5TD a 2,5TD Intercooler je ten isty motor! :cool:

Mě ani na trošku slabší baterku nechtěl chytit 2,5TD... Mě připadá, že bud' to je horší startér a nebo je tam nějaký ochranný obvod...

Ked byvavalo teplejsie (okolo 15°C) tak mi 2,5TD chytil na 50Ah baterka, bola skoro rok stara, tak mozno aj preto...

Ochranny obvod? Dnes sme prehadzovali elektriku z jedneho motora na druhy a myslim si ze tam ziadny ochranny obvod nema.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: peco

Původně zaslal: Marcel505

Původně zaslal: peco

jj, mozem potvrdit ze zalezi na baterke!!

Inac k tym motorom, 2,5TD a 2,5TD Intercooler je ten isty motor! :cool:

Mě ani na trošku slabší baterku nechtěl chytit 2,5TD... Mě připadá, že bud' to je horší startér a nebo je tam nějaký ochranný obvod...

Ked byvavalo teplejsie (okolo 15°C) tak mi 2,5TD chytil na 50Ah baterka, bola skoro rok stara, tak mozno aj preto...

Ochranny obvod? Dnes sme prehadzovali elektriku z jedneho motora na druhy a myslim si ze tam ziadny ochranny obvod nema.

Nevím to jistě, ale stalo se mi, že ani 505 2,5 TD a ani 604 2,5 TD jsem nenatočil, byla-li baterka trochu vybitá (bylo normální počasí, ne zima). Musel jsem dát druhou, na kterou jsem jezdil...

(a přehazuj to uprostřed cesty...)

A to byli stejný kapacity...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevím to jistě, ale stalo se mi, že ani 505 2,5 TD a ani 604 2,5 TD jsem nenatočil, byla-li baterka trochu vybitá (bylo normální počasí, ne zima). Musel jsem dát druhou, na kterou jsem jezdil...

(a přehazuj to uprostřed cesty...)

A to byli stejný kapacity...

Na tu elektriku som ti psal maila... Moze to byt hocico, je tam vela faktorov, ktore mozu o tom rozhodovat!

Uz len dobra kostra robi divy!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Ota

Správně... je to on i s turbem... ale podle pérovacích koulí, které jsou tam taky vidět je v Citroenu...:D

Můžeš mi to lépe popsat? V jakém Citrónu to bylo a co to bylo za verze + kW?

peco: Mail jsem četl - ale je mi divné, že to dělalo u dvou aut. Stejná závada u dvou aut?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...