Guest jarosujo Odesláno 29. říjen 2007 Sdílet Odesláno 29. říjen 2007 Zdravim, mam 1.4 benzin, rok 2000, najazdene 70 000 Auto ma dost nepravidelne otacky a niekedy sa stava, ze uplne vypne motor za jazdy. Hlavne ked pred zatackou slapnem na spojku a zaroven aj na brzdu. Uz to robi dlhsie, v origo servise mi povedali ze diagnostika OK, ze uz len asi vymenit riadiacu jednotku (30 tisic) alebo krokovy motorcek (10 tisic). Zaujimave je, ze to vzdy robi len chvilu, ale intenzivne (kazda druha krizovatka) a potom to na nejaku dobu je v poriadku. Mam taky dojem, ze to robi hlavne ked je malo paliva v nadrzi, naposledy to robilo ked som bol na poslednej palicke, potom som natankoval a robilo to stale, ale ked som potom jazdil na druhy den tak uz nie. Asi skusim vymenit palivovy filter a precistit skrtiacu klapku, ale auto malo 60tisicovu prehliadku a tam by mali ten filter vymenit+sviecky atd. Co este by to mohlo byt ? Dik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
denoo Odesláno 29. říjen 2007 Sdílet Odesláno 29. říjen 2007 vymena riadiacej jednotky? Sak to snad by mali zistit pri diagnostike ze je vadna nie? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest jarosujo Odesláno 29. říjen 2007 Sdílet Odesláno 29. říjen 2007 Ked som pozeral vypis tak tam bolo vacsinou napisane nieco na sposob ze riadiaca jednotka neodpovedala. Ked som sa opytal co to len pokrcili ramenami. Najskor by som chcel vyskusat lacnejsie varianty ako hned menit ECU alebo motorcek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
denoo Odesláno 29. říjen 2007 Sdílet Odesláno 29. říjen 2007 to je nas originalny servis, vyuctuje ale nepomoze, Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MrVain Odesláno 29. říjen 2007 Sdílet Odesláno 29. říjen 2007 skus pozriet hadicu z podtlakoveho posilovača brzd do motora či nie je náhodou popraskaná? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest jarosujo Odesláno 29. říjen 2007 Sdílet Odesláno 29. říjen 2007 Tak ma teraz napadlo - nemoze to byt voda v nadrzi ? Lebo to robi len ked je malo benzinu a ked som dotankoval, tak to robilo este kym som dosiel domov (5km) a na druhy den to uz bolo OK a aj posledne 2 dni. Ked je plna nadrz tak sa trochu vody strati a tych 5 km co to este blblo mohol byt benzin( s vodou) v trubke od nadrzi k motoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MrVain Odesláno 31. říjen 2007 Sdílet Odesláno 31. říjen 2007 a kde tankuješ??? no name(tesco....) alebo OMW,shell... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest jarosujo Odesláno 31. říjen 2007 Sdílet Odesláno 31. říjen 2007 tankujem kde pride, aj omw aj tesco asi pozhanam nieco co nalejem do nadrze a odstrani to pripadnu vodu v kazdom pripade som kupil aj novy filter a aj skrtiacu klapku dam precistit dnes som jazdil 2 hodiny a ziaden problem, ked bude malo benzinu asi to zas zacne P.S. Tu hadicu na posilovac pozriem zajtra, ale asi to bude nieco ine, kedze to teraz nerobi. [upravil dne 31.10.2007 jarosujo] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
r.dasylva Odesláno 31. říjen 2007 Sdílet Odesláno 31. říjen 2007 Taky občas jezdím s P206,1,4i, R.V. 2000, najeto 45 tkm a dělá mi to občas taky. Zkrátka vyřadím a občas to zhasne.. Je to dost hodně nepříjemné. Když sem byl v servisu, taky jen pokrčili rameny bo diagnostika nevyplivla nic.. Že by to mohlo být vodou v benzínu sem taky uvažoval. Jednou mi to po natankování u noname pumpy dělalo dost intenzivně. Ale ikdyž sem dlouhodobě tankoval u shellu, tak taky občas . Když vyřešíš určitě napiš čím to. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Escaper Odesláno 1. listopad 2007 Sdílet Odesláno 1. listopad 2007 jakou mas zapalovaci rampu? ma kulate rohy nebo ostre? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest jarosujo Odesláno 1. listopad 2007 Sdílet Odesláno 1. listopad 2007 Zapalovacia rampa ? Asi nehovorim narecim tvojho kmena Snad nebudem vypadat ako uplny magor, ked sa opytam, co mas na mysli. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
GONDAR Odesláno 28. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 28. prosinec 2007 Váš problém pravdepodobne stretol aj mna.Tahal som sa na lane asi 3.mes.pokiaľ to v Peugeot servise v Novom Meste Nad Váhom neodhalili.Medzi tým auto chodilo prískokom a potom zhaslo.Napadla ma voda v benzíne,bol to omyl.Prvé dotihnutie do servisu -diagnostika motora všetko vporiadku auto nenaštartovalo.Nasledovala výmena palivového filtra,naštartovalo-potešil som sa zaplatil 2000sk a odišiel. Bol to ale omyl,auto po troch km zhaslo.Volám do servisu nemali čas na odťah. Zohnal som odťah do serv.Vymenili svičky a nič.Pristavili nové auto a začali vymienať postupne sučiastky z riadacej jednotky do mojho auta.No po šiestom kuse auto naštarovalo.Dore zaplatil som 2000sk.Bol to zasa omyl.Skúsil som dotiahnuť auto do Peug.Piešťan.Napojenie na diagnostiku tak ako predtým bolo bez poruchy,ale nešlo.Mechanik vraví aké su to sviečky? vravím originál od Peug.no jasné to je hnoj treba tam Bosch,inak to nepojde.Hnoj vymenil za Bosch a zasa nič.Napadlo ma opýtať mechanika, maju vobec sviečky iskru? Vytiahol sviečky aj modul zaštartoval a závada bola na svete.DIAGNOZA-Chybný modul zapalovania na sviečky.Komplikované treba to objednať.Za dva dni som prišiel pre auto zaplatil-8000sk za modul+1000sk práca a znechuteni odišiel. POZN:Po čase som zistil,že do-P206 od r.v.1999 až 2002 mali moduli tech.nedostatky od dodavatela a tým veľmi krátku životnosť. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.