Vopičí Odesláno 28. říjen 2007 Sdílet Odesláno 28. říjen 2007 Zdravím všechny Peugeoťáky a mám po dlouhé době dotaz. Když jsem už dávno dával do mé 205 centrál (ten starej byl jenom na klíček), vyskytl se problém, že motorek na kufru se hejbe jenom jedním směrem (prostě jenom zamyká). Je mi jasný, že je tam někde dioda, která umožňuje průchod jenom jedním směrem, je to naznačený i v elektroinstalaci k P205 ze stránek www.peugeot205club.com. Nevíte někdo náhodou, kde ta dioda může být schovaná a jestli je tam jenom jedna nebo je jich tam víc?? Už jsem jednu vyndal, byla u kabelů co jsou za levým zadním světlem. Ale motorek pořád neodemyká.:myslim Docale mě to štve, protože když chci něco vyndat z kufru a nechci chcípat auto, tak to nejde.:grr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zoby Odesláno 29. říjen 2007 Sdílet Odesláno 29. říjen 2007 diody nevím ale to se mi nějak nezdá. do toho motrku vedou jen 2 dráty (teda pokud je to originál centrál) okud jede spolujezdcův motorek dobře, tak zkus dát druhý motorek do kufru, případně ho vyzkoušej přímo na baterce, připoj ho natvrdo k baterce a pak prohoď póly, uvidíš jestli motorek funguje jak má nebo ne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RichVa Odesláno 29. říjen 2007 Sdílet Odesláno 29. říjen 2007 Původně zaslal: Vopičí Zdravím všechny Peugeoťáky a mám po dlouhé době dotaz. Když jsem už dávno dával do mé 205 centrál (ten starej byl jenom na klíček), vyskytl se problém, že motorek na kufru se hejbe jenom jedním směrem (prostě jenom zamyká). Je mi jasný, že je tam někde dioda, která umožňuje průchod jenom jedním směrem, je to naznačený i v elektroinstalaci k P205 ze stránek www.peugeot205club.com. Nevíte někdo náhodou, kde ta dioda může být schovaná a jestli je tam jenom jedna nebo je jich tam víc?? Už jsem jednu vyndal, byla u kabelů co jsou za levým zadním světlem. Ale motorek pořád neodemyká.:myslim Docale mě to štve, protože když chci něco vyndat z kufru a nechci chcípat auto, tak to nejde.:grr Mno záleží co máš za centrál. Určitě ale dioda ne. Ostatně Jablotron píše: Páté dveře Ovládat zámek pátých dveří vozidla, je možno, doplníte-li systém dalším servomo-torkem. Pokud použijete dvouvodičový motorek (typ CM-2), spojte jej paralelně s jedním z motorků zadních dveří. Páté dveře potom zamykají současně s ostatními. Jestliže však použijete pětivodičový motorek (CM-5) spojený paralelně s jedním z motorků předních dveří, potom také můžete zámkem pátých dveří ovládat celý systém (pokud toto řešení mechanika zámku umožňuje). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vopičí Odesláno 31. říjen 2007 Autor Sdílet Odesláno 31. říjen 2007 Centrál je tam novej, ale to s tím nemá nic společnýho, musí to bejt nějaká záludnost v autě. Motorek funguje tak jak má pokud ho zkouším natvrdo na baterce. Když najdu kabely co k motorku na kufru vedou pod palubkou u řidiče a napíchnu ho tam, tak zamyká i odemyká tak jak má, ale pokud ho napojím až v kufru na ty samý dráty, tak jen zamyká, nebo po otočení drátů (polarity) jen odemyká. Ta dioda co jsem psal tam byla origo z výroby, je naznačená i na "http://www.peugeot205club.com" v sekci "Servisní manuály" je to soubor "elektro schema.pdf" a je to v druhé části strany 32 u pravýho kraje, ale tu jsem už vyndal.....tak furt nevím:myslim:myslim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
otec Odesláno 31. říjen 2007 Sdílet Odesláno 31. říjen 2007 No tak spoj prolomené dráty mezi 5.dveřmi a kastlí a je to ne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vopičí Odesláno 31. říjen 2007 Autor Sdílet Odesláno 31. říjen 2007 Původně zaslal: otec No tak spoj prolomené dráty mezi 5.dveřmi a kastlí a je to ne. Teď nevím co tím myslíš. Motorek má 2 dráty, pokud na ně přivedu....1.+ 2.-=odemkne...1.- 2.+ =zamkne. Je to model cabrio, kabely jsou vedený pod koberce řiděčem, v zadu pod levým spolujezdcem a blatníkem až k levýmu zadnímu světlu, dál rovnou do zámku kufru. Myslel jsem, že jste se s tou diodou už setkali a poradíte kde je, musí tam někde bekt ještě jedna:nevim:myslim Asi mi nezbyde nic jinýho, než to voltmetrem s dlouhejma kabelama proměřit a uvidí se. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
otec Odesláno 31. říjen 2007 Sdílet Odesláno 31. říjen 2007 Přece i kabriolet má kufr. A když má kufr tak ten kufr se musí něčím zavírat. Takže musí mít víko kufru na pantech. Zámek je na víku kufru takže ve víku kufru musí být i motůrek, který zámek zamyká a odemyká. K motůrku musí vést dráty někde u pantů víka a jak se víko léta otvírá a zavírá - dráty se prolomí. Tam někde u pantů bude zakopanej pes. Na diody kašli, žádné nehledej, na tom schématu je jenom jedna ale jaký tam má význam jsem nepochopil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vopičí Odesláno 1. listopad 2007 Autor Sdílet Odesláno 1. listopad 2007 Původně zaslal: otec Přece i kabriolet má kufr. A když má kufr tak ten kufr se musí něčím zavírat. Takže musí mít víko kufru na pantech. Zámek je na víku kufru takže ve víku kufru musí být i motůrek, který zámek zamyká a odemyká. K motůrku musí vést dráty někde u pantů víka a jak se víko léta otvírá a zavírá - dráty se prolomí. Tam někde u pantů bude zakopanej pes. Na diody kašli, žádné nehledej, na tom schématu je jenom jedna ale jaký tam má význam jsem nepochopil. Ahaa, tak jsi to myslel, ale to je právě průser, dráty na víku kufru jsou OK a i tam kde na ně dosáhnu a dohlédnu jsou OK. Ta dioda je tam právě proto, aby tím jedním drátem šel signál jenom jedním směrem..tudíž aby motor jen zamykal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.