Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Vůle v řízení - cena a náročnost opravy?


Mitja

Recommended Posts

Zdravím, tak uz me ta vule zacina trochu stvat, mozna je konecne na case s tim neco udelat.. otazkou jsou hlavne finance : ). Koukal jsem do starsich diskusi, a nekdo tam psal neco o 3100 kc i s praci, ale nevim jestli se jednalo presne o tohle.

Vůli tam mam už dlouho, ale ted mi prijde ze se zvetsila. Na volantu je tak 2 cm. Čepy jsou OK, problém je v kloubu (viz. foto).

Takze se chcu zeptat na vase zkusenosti - cena a narocnost?

[upravil dne 27.10.07 Mitja_]

post-0-1410959681954_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kdysi to stálo možná i více. Za kolik se to dá sehnat dnes nevím, ale určo daleko levněji. Akorát pozor, jsou dva druhy, které se liší podle tvaru hřídele, která vychází z převodky. Výměna není příliš náročná, záleží, jak jsi šikovný.... :papa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Mitja_

...

Takze se chcu zeptat na vase zkusenosti - cena a narocnost?

[upravil dne 27.10.07 Mitja_]

Za prvý musíš sehnat ten kloub. Hlavně aby byl dobrej, ne-li novej, protože nějakej starej bude za chvíli dělat totéž...

Náročnost: Sundáš kryt pod volantem, možná budeš muset povolit sloupek řízení. Pak, pokud to nepůjde, by možná bylo lepší odšroubovat řízení a pustit si ho trochu dolu...

Víc si myslím není třeba...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Pe.Tr

pokud mas stary model tak hřidel s kloubem nova origo peu stoji 5500,-

pokud novy model tak 2800,-

a to teda počitam že nemas posilovač

samotny kloub se v origo peu neprodava

To jsou ceny panečku, to je k pos****.

Pe.Tr: Ty máš nějaký katalog? Nebo to bereš ze Serviceboxu?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Marcel505

Původně zaslal: Pe.Tr

pokud mas stary model tak hřidel s kloubem nova origo peu stoji 5500,-

pokud novy model tak 2800,-

a to teda počitam že nemas posilovač

samotny kloub se v origo peu neprodava

To jsou ceny panečku, to je k pos****.

Pe.Tr: Ty máš nějaký katalog? Nebo to bereš ze Serviceboxu?

no:myslim, tak nějak:D:roker

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Model mám nový (ty oranžové blinkry tam prede mnou nekdo dokouzlil :) ), a posilovač nemám.

Kloub rozhodně jedině nový. A teda ta cena, není to nejhorší.. ale přemýšlím jestli to stojí zato. Šikovnost by snad byla, podle toho co píšete bych to měl zvládnout bez problému.. ale taky je otázka, jestli to vůbec seženu. Odkuď byly ty ceny, přímo z Peugeot servisů? Dík za info všem ;-)

[upravil dne 28.10.07 Mitja_]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Výměna jak píše Marcel505. Předtím to pořádně prolej Konkorem, MDčkem, nebo nějakou podobnou srágorou. A pokud má AUTOBENEX někde u Ostravy zastoupení, tak se obrať tam. V nabídce to určo mají a vyjde to na polovic co origoš v Peugeotu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kloubek rizeni na 205 s posilovacem stoji cca 1700. ja to menil tak, ze jsem musel oddelat plasty z pod volantu, povolit sloupek rizeni a, vypojit kabely z pojistkove skrine (abych mohl hybat tyci od volantu) a pak jsem vymotoval a namontoval kloubek. Jinak cenynajdes na mjauto.cz v katalogu....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mjauto maji pobocku jen v Brne, to by nevadilo, protože tam bývám docela často, ale v ceniku jsem ten kloub nenašel.

A Autobenex jsem se koukal, ze maji v Ostrave pobocku, to by bylo idealni.. ale ceniky jsem jeste nezkoumal. Kolem tech 1500 - 2000 by to byla rozumna cena, to se mi libi :-).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1700 a za co chcu tolko:bojim

oprava vyjde na 400,-z novym klbom;)

robil som to asi pred rokom aj nieco a pohoda bez vole

Kupis v elite iba ten kriz stoji 300,- pasuje to tusim aj z fiatu 127

Tento typ co mas ty je jednoduchy na demontaz demontujes skrutku a potom ho buchces z boku

Demontujes plast pod volantom odskrutkujes len jednu skrutku na tycke a vytlacis to smerom k motoru

Vylisujes stary kriz a nalisujes novy

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: fsesto

1700 a za co chcu tolko:bojim

oprava vyjde na 400,-z novym klbom;)

robil som to asi pred rokom aj nieco a pohoda bez vole

Kupis v elite iba ten kriz stoji 300,- pasuje to tusim aj z fiatu 127

Tento typ co mas ty je jednoduchy na demontaz demontujes skrutku a potom ho buchces z boku

Demontujes plast pod volantom odskrutkujes len jednu skrutku na tycke a vytlacis to smerom k motoru

Vylisujes stary kriz a nalisujes novy

Ano, takto to jde také. Ale volil bych výměnu za origo. V dnešní době už bych se do toho přelisovávání nepouštěl....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...