Mitja

Vůle v řízení - cena a náročnost opravy?

34 posts in this topic

Zdravím, tak uz me ta vule zacina trochu stvat, mozna je konecne na case s tim neco udelat.. otazkou jsou hlavne finance : ). Koukal jsem do starsich diskusi, a nekdo tam psal neco o 3100 kc i s praci, ale nevim jestli se jednalo presne o tohle.

Vůli tam mam už dlouho, ale ted mi prijde ze se zvetsila. Na volantu je tak 2 cm. Čepy jsou OK, problém je v kloubu (viz. foto).

Takze se chcu zeptat na vase zkusenosti - cena a narocnost?

[upravil dne 27.10.07 Mitja_]

post-0-1410959681954_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kdysi to stálo možná i více. Za kolik se to dá sehnat dnes nevím, ale určo daleko levněji. Akorát pozor, jsou dva druhy, které se liší podle tvaru hřídele, která vychází z převodky. Výměna není příliš náročná, záleží, jak jsi šikovný.... :papa

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Mitja_

...

Takze se chcu zeptat na vase zkusenosti - cena a narocnost?

[upravil dne 27.10.07 Mitja_]

Za prvý musíš sehnat ten kloub. Hlavně aby byl dobrej, ne-li novej, protože nějakej starej bude za chvíli dělat totéž...

Náročnost: Sundáš kryt pod volantem, možná budeš muset povolit sloupek řízení. Pak, pokud to nepůjde, by možná bylo lepší odšroubovat řízení a pustit si ho trochu dolu...

Víc si myslím není třeba...

Share this post


Link to post
Share on other sites

pokud mas stary model tak hřidel s kloubem nova origo peu stoji 5500,-

pokud novy model tak 2800,-

a to teda počitam že nemas posilovač

samotny kloub se v origo peu neprodava

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Pe.Tr

pokud mas stary model tak hřidel s kloubem nova origo peu stoji 5500,-

pokud novy model tak 2800,-

a to teda počitam že nemas posilovač

samotny kloub se v origo peu neprodava

To jsou ceny panečku, to je k pos****.

Pe.Tr: Ty máš nějaký katalog? Nebo to bereš ze Serviceboxu?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Marcel505

Původně zaslal: Pe.Tr

pokud mas stary model tak hřidel s kloubem nova origo peu stoji 5500,-

pokud novy model tak 2800,-

a to teda počitam že nemas posilovač

samotny kloub se v origo peu neprodava

To jsou ceny panečku, to je k pos****.

Pe.Tr: Ty máš nějaký katalog? Nebo to bereš ze Serviceboxu?

no:myslim, tak nějak:D:roker

Share this post


Link to post
Share on other sites

Model mám nový (ty oranžové blinkry tam prede mnou nekdo dokouzlil :) ), a posilovač nemám.

Kloub rozhodně jedině nový. A teda ta cena, není to nejhorší.. ale přemýšlím jestli to stojí zato. Šikovnost by snad byla, podle toho co píšete bych to měl zvládnout bez problému.. ale taky je otázka, jestli to vůbec seženu. Odkuď byly ty ceny, přímo z Peugeot servisů? Dík za info všem ;-)

[upravil dne 28.10.07 Mitja_]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Výměna jak píše Marcel505. Předtím to pořádně prolej Konkorem, MDčkem, nebo nějakou podobnou srágorou. A pokud má AUTOBENEX někde u Ostravy zastoupení, tak se obrať tam. V nabídce to určo mají a vyjde to na polovic co origoš v Peugeotu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kloubek rizeni na 205 s posilovacem stoji cca 1700. ja to menil tak, ze jsem musel oddelat plasty z pod volantu, povolit sloupek rizeni a, vypojit kabely z pojistkove skrine (abych mohl hybat tyci od volantu) a pak jsem vymotoval a namontoval kloubek. Jinak cenynajdes na mjauto.cz v katalogu....

Share this post


Link to post
Share on other sites

mjauto maji pobocku jen v Brne, to by nevadilo, protože tam bývám docela často, ale v ceniku jsem ten kloub nenašel.

A Autobenex jsem se koukal, ze maji v Ostrave pobocku, to by bylo idealni.. ale ceniky jsem jeste nezkoumal. Kolem tech 1500 - 2000 by to byla rozumna cena, to se mi libi :-).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo, mjauto to nema v ceniku. tak pred 1/4 rokem jsem jim psal a cena je tech cca 1700. Myslim, ze by ti to klidne poslali postou. A nebo zkus treba sit Autobenex, je to sit na francouzske vozy a sortiment (snad i vyrobci komponent) a ceny by mely byt stejne.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

1700 a za co chcu tolko:bojim

oprava vyjde na 400,-z novym klbom;)

robil som to asi pred rokom aj nieco a pohoda bez vole

Kupis v elite iba ten kriz stoji 300,- pasuje to tusim aj z fiatu 127

Tento typ co mas ty je jednoduchy na demontaz demontujes skrutku a potom ho buchces z boku

Demontujes plast pod volantom odskrutkujes len jednu skrutku na tycke a vytlacis to smerom k motoru

Vylisujes stary kriz a nalisujes novy

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak s tim nalisovanim nevim, ja mam to trubku v tom krizi delanou tak, aby to vytahnout neslo. Ta trubka je v tom krizi rozsirena.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Franus neviem aku trubku myslis ale vsetko co sa da zlozit sa da aj rozobrat

Ten klb co ma Mitja_ sa da vymenit v pohode

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: fsesto

1700 a za co chcu tolko:bojim

oprava vyjde na 400,-z novym klbom;)

robil som to asi pred rokom aj nieco a pohoda bez vole

Kupis v elite iba ten kriz stoji 300,- pasuje to tusim aj z fiatu 127

Tento typ co mas ty je jednoduchy na demontaz demontujes skrutku a potom ho buchces z boku

Demontujes plast pod volantom odskrutkujes len jednu skrutku na tycke a vytlacis to smerom k motoru

Vylisujes stary kriz a nalisujes novy

Ano, takto to jde také. Ale volil bych výměnu za origo. V dnešní době už bych se do toho přelisovávání nepouštěl....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Všechny spoje jsou rozebiratelné, záleží jakej jseš tvrďák.... :papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.