JoseA Odesláno 26. říjen 2007 Sdílet Odesláno 26. říjen 2007 Zdravím všechny příznivce značky peugeot. Doufám že píšu do správného tématu. Dnes jme si s přítelkyní koupili Peugeot 306 sedan, 1,6, r.v. 97 (ještě starší model bez čirých světel). Přestože jde o auto ve velmi zachovalém stavu po druhém majiteli (první německý důchodce, druhý starší docent), tak jako u každého ojetého auta jsou i na našem nějaké mouchy. Například osvícení přístrojové desky není ideální, ale nevím jestli je to normální. Rychloměr svítí hezky, otáčkoměr méně intenzivně a palivoměr a teploměr nesvítí vůbec, jenom je zlehka osvicuje světlo z větších budíků. Dále nám nefunguje DO k centrálu, ještě dnes jsem koupil a vyměnil baterie, ale nefunguje ani tak, navíc je vypadlé tlačítko. Je možné nechat dle nějakého kódu nahrát frekvenci do univerzálního ovladače, nebo bude lepší koupit univerzální sadu DO k centrálu? Další problém je nefungující originální rádio clarion. Prej po vybití baterie přestalo fungovat a chce nějaký kód. Za každou radu budu vděčný. K autu jsem dostal německou servisní knížku a docela pěknou příručku. Můžu kdyžtak nascanovat ukázku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JoseA Odesláno 26. říjen 2007 Autor Sdílet Odesláno 26. říjen 2007 Ještě teda přidám jeden dotaz. Vcelku kňučí servo, ale funguje. Je to normální nebo může být někde problém? U otcového escorta jenom servo jen klidně bzučí a trochu víc pomáhá s točením, na 306 to má divnější zvuk. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kurt Odesláno 26. říjen 2007 Sdílet Odesláno 26. říjen 2007 Tak vítej! Zkus použít Hledání - máme tady na foru několik tisíc příspěvků a je tedy velmi pravděpodobné, že už se tu podobný problém řešil (taky přečti Pravidla). Tlačítko na klíčku se řešilo třeba tady: Kod k radiu by ti měli sdělit u Peugeota (podle VIN), palubku to bude zřejmě chtít sundat a zkontrolovat osvětlení - návod se tu taky někde válí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JoseA Odesláno 27. říjen 2007 Autor Sdílet Odesláno 27. říjen 2007 Díky za přivítání, pravidla jsem si právě přečetl a budu se snažit je dodržovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JoseA Odesláno 30. říjen 2007 Autor Sdílet Odesláno 30. říjen 2007 Snad nevadí, když to tady přidám. Může mi prosím někdo poradit jak vytáhnout rádio (originál clarion) z 306tky? Dneska sem to doloval vším možným, poškrábal sem jenom plasty kolem i rádio, pak se urval i dvířka mechaniky a rádio ne a ne dostat ven. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pe.Tr Odesláno 30. říjen 2007 Sdílet Odesláno 30. říjen 2007 Původně zaslal: JoseA Snad nevadí, když to tady přidám. Může mi prosím někdo poradit jak vytáhnout rádio (originál clarion) z 306tky? Dneska sem to doloval vším možným, poškrábal sem jenom plasty kolem i rádio, pak se urval i dvířka mechaniky a rádio ne a ne dostat ven. hm tak ted už mužeš klidně použit i kladivo a sekáč co ty dirky v radiu , to asi nebude větrani , vem treba svař. drat či neco podobneho , vraž to tam a pak za mechaniku zaber zlehka a vytahni. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JoseA Odesláno 30. říjen 2007 Autor Sdílet Odesláno 30. říjen 2007 Původně zaslal: Pe.Tr Původně zaslal: JoseA Snad nevadí, když to tady přidám. Může mi prosím někdo poradit jak vytáhnout rádio (originál clarion) z 306tky? Dneska sem to doloval vším možným, poškrábal sem jenom plasty kolem i rádio, pak se urval i dvířka mechaniky a rádio ne a ne dostat ven. hm tak ted už mužeš klidně použit i kladivo a sekáč co ty dirky v radiu , to asi nebude větrani , vem treba svař. drat či neco podobneho , vraž to tam a pak za mechaniku zaber zlehka a vytahni. Nevím o žádných dirkách, zřejmě máš na mysli jiný typ autorádia Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JoseA Odesláno 31. říjen 2007 Autor Sdílet Odesláno 31. říjen 2007 Poradte nekdo jak to radio dostat ven. prosim. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 31. říjen 2007 Sdílet Odesláno 31. říjen 2007 Být tebou tak zjišťuju, kam chodí do servisu ostatní Peugeoťáci ze Vsetína. Ptej se každého, např. na parkovišti. Upozorňuji, že koncesionář, tedy oficiální zastoupení vůbec není to pravé ořechové. Mnohem lepší je vesnický (nebo městský) šikula, který už roky dělá Peugeoty. Protože nesvítící žárovičky - pro fachmana prkotina, a pro tebe dřina, ještě něco poškrábeš. Odblokování rádia - ptej se po okolí, určitě někoho najdeš, orientační cena je asi 400. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 31. říjen 2007 Sdílet Odesláno 31. říjen 2007 Jo a jestli jsi to rádio moc poškodil, tak lze koupit náhradní starší, anebo rovnou nové moderní s USB a upevnit ho pomocí pomocného rámečku za 400. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 31. říjen 2007 Sdílet Odesláno 31. říjen 2007 Naco teď taháš ven rádio, když ještě nevíš, kam ho dáš odblokovat. Nejprve zjisti co s tím, a pak ho někdo vyndá (ten odblokovatel). Taky je zde možnost, že ti kód sdělí v zastoupení Peugeot po sdělení VIN, možná i telefonicky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dave_k Odesláno 31. říjen 2007 Sdílet Odesláno 31. říjen 2007 Kdyř už máš tu servisní knížku. Nikde tam kód k rádiu není napsanej? A podle obrázku bude mít asi to rádio zajištění někde ve spodní části. [upravil dne 31/10/07 Dave_k] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JoseA Odesláno 31. říjen 2007 Autor Sdílet Odesláno 31. říjen 2007 Rádio sem zrovna po úmorném úsilí dostal ven za pomocí vlastnoručně vyrobených plechových pásků. Chtěl sem ho dostat ven sám, protože sem sehnal kalulátor na kódy radií podle výrobního čísla. Nicméně program generuje čtyřmístný kód dle čtyřmístného výrobního číslo a na rádiu sem našel tyto údaje : CL0269T0050677(asi výrobní číslo) PU-9983 A (typ) 256-8497-08 (možná tel číslo) 96241474 ZL (netuším) 0050677 (vyraženo tučně zespod rádia, konec je stejný jako výrobní číslo vyražené na boku rádia) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
spidla Odesláno 31. říjen 2007 Sdílet Odesláno 31. říjen 2007 Kod ke klici bys mel mit na peugeot karte Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JoseA Odesláno 31. říjen 2007 Autor Sdílet Odesláno 31. říjen 2007 Původně zaslal: spidla Kod ke klici bys mel mit na peugeot karte Kartu sem nedostal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 1. listopad 2007 Sdílet Odesláno 1. listopad 2007 Zkus do toho programu zadat 0269 anebo postupně čtyřčíslí z 0050677 Nejspíš 0677 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JoseA Odesláno 1. listopad 2007 Autor Sdílet Odesláno 1. listopad 2007 Původně zaslal: P607Olda Zkus do toho programu zadat 0269 anebo postupně čtyřčíslí z 0050677 Nejspíš 0677 ten kalkulator to dela podle poslednich 4 cislic caroveho kodu.... pokud jsou na radiu 2, tak mas pouzit spodni.... takze v mym pripade by mohly byt kody 2642 nebo 1245, ani jeden ovsem nefunguje [upravil dne 1.11.2007 JoseA] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 2. listopad 2007 Sdílet Odesláno 2. listopad 2007 Já jsem postupoval tak, že jsem se ptal u 3 opravářů, až jsem dostal kontakt na toho správného, odblokoval mi rádio do 406 za 400 Kč. Chtělo to len jezdit a nevzdát to, hledání mi trvalo 2 hodiny. (po telefonu nikdo neprozradí, jen osobně). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.