Sign in to follow this  
Followers 0
lubos.soj

Výkon 2.1 td

9 posts in this topic

Chci se zeptat,jestli má vaše 2.1 stejný výkon když s ní jezdíte v klidu a když jí dáváte napít.Já když jezdím v klidu a pak tomu dám napít tak má auto docela dobrý zátah,ale když tomu dávám delší dobu nebo když jedu po dálnici 150-180 km/h tak je auto potom takové líné a nemá ten správný zátah.Je to normální??:myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hodně je to způsobeno subjektivním dojmem! Pokud jedeš s mírnou nohou a po nějakém kilometru plynový pedál sešlápneš....vnímáš ten rozdíl hodně! Pokud jezdíš stále svižněji není tam relativně žádná změna...proto se Ti zdá, že je auto líněší!

(Trochu by se to dalo přirovnat....pokud vlítneš rychle do zatáčky a začneš brzdit, na tachometru budeš mít 50km/h bude se Ti zdát rychlost mnohem rychlejší):papa

Ale nebráním se i myšlence, že auto u svižné jízdy začne být línější (hlavně diesel)...ale žádný reálný podklad nemám:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taky si mylim ze je to jenom tvuj pocit cim vic mu davas tim vic od neho pak cekas ale ta hranice toho vykonu je asi porad stejna

Share this post


Link to post
Share on other sites

No jenže já to u nás zkoušel na takový trochu hrbolatý asfaltce a když tam tomu nandám když jezdim pomalu tak se mi to auto normálně rozhrabe v momentě když začne zabírat turbo ale když jezdim svižně a jedu tam tak se to nerozhrabe??????

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neboj, já mám ze své 2.1 také ty samé pocity. Prostě když to někde hením a pak po něm chci velkeý výkon, tak opravdu ten motor se začne bránit a říká si "už jsem se nalítal dost, takže trošku klídek" :D.

Opradu to není jen pocit, ale u těhle motorů je to asi holá skutečnost.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: lubos.soj

A čím to může být způsobené?Nevíte někdo?

Všechno to jsou jen tvé pocity. Pokud jí chceš dávat "napít", měl sis koupit benzínovou cirkulárku. Pokud hodláš i tohodle maratonce (ne sprintera) honit, musíš se striktně držet rozsahu jeho nejsilnějších otáček.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Petrásek

Neboj, já mám ze své 2.1 také ty samé pocity. Prostě když to někde hením a pak po něm chci velkeý výkon, tak opravdu ten motor se začne bránit a říká si "už jsem se nalítal dost, takže trošku klídek" :D.

Opradu to není jen pocit, ale u těhle motorů je to asi holá skutečnost.

no to je trosku nesmysl..dokazal bych jeste zkousnout prehraty intercooler, a timpadem mene vzduchu ale docela o tom pochybuju, to bys musel jet hlavne pomalu na vetsi ceres, abys neuchladil intercooler natolik aby to bylo poznat.

Tyhle priznaky jsou uplne stejne, mam je i ve sve C5 - kdyz jedu normalne a jen to nekde v zatacce trosku orostuju na plny tak si rikam, ze to hrabe svisti trha asfalt a stromy okolo, a kdyz takhle jedu celou jizdu tak je to auto v podstate lenive a nejak moc to nezrychluje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No ale něčím to být způsobené musí ne??????Mě taky hned v první chvíli napadlo že tam jde moc horký vzduch ale nevím......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.