hribe

RAZENI, RAZENI A ZASE RAZENI .... (u 405-ky)

12 posts in this topic

pratele, nepredelaval ste nekdo razeni u 405-ky ??? dyt je to hrozivy, s tim se neda jezdit ... normalne premejslim vo tom, ze vyberu z nakyho staryho auta kompletne celej ten tahlovej mechanismus a vymenim to cely ... nevim, jak to ty Frantici vymejsleli, ale je to nepresny, de to ztuha, navic tam sou takovy divny mezistavy a mezipolohy, je to des, fakt me to stve, kdyz vyndavam jednicku, tak mi div neyskoci radici paka ... totalne je to kazi dojem z jinak celkem dobryho auta, bohuzel ... hribe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zkus se na to mrknout, jestli máš někde v táhlech vůli, a celé to prostříknout...jinak na vrakáči Tě zachrání...jen ta výměna nebude úplně nejjednoduší....:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

No zkusil bych se na to celé kouknout, vyčistit a promazat. Jinak o mezistavem a mezipolohách nemůže být řeč, řazení mě jde naprosto dokonale:super Takže pokud se tam něco takového děje, tak určitě celé to projít a pak evetuelně měnit!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ba ne, rad bych to cely rozebral a procistil, jenze fakt vubec nevim jak, prohlizel sem si tady nedavno ty nakresy, jak to vypada (nekdo to taj daval v souvislosti se schematy razeni), ja sem na to i osobne sam u svyho auta koukal, takze vim moc dobre, jak je to udelany a jak to funguje, problem je ale v tom, ze neni jak se tam dostat - zespoda se k tomu poradne nedostanu, zeshora taky ne ... sice dosahnu na vsechny klouby, ale to je tak vsechno ... Jak ste to rozebrali vy ? hribe ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

S řazením problém nemám ... co ovšem nechápu, proč mi to v zimě řadí lépe, když to většině lidem v okolí dělá právě naopak ?!?! :-) Sice trochu flame, ale docela mne to zajímá , jestli má někdo zkušenost ... jestli olej v řazení nebo jak , newim :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Řazení na mé 405 fakt síla. Na vrakáčích jsem tyčku, tak aby pasovala, nesehnal. Těch typů táhel je asi fakt hodně. Zareznulo jedno táhlo na kloubek a upadlo gumové uložení. Předchozí majitel to opravil vázacím drátem. Nakonec jsem sehnal táhlo se stejnými kloubky a musel jej zkrátit. Zatím drží ale jestli to zas začne blbnout tak kupuju nové táhla, dokud se dají sehnat. Při výměně táhla musela jít z auta baterka a vzduchový filt tuším...Celkem se mi tehdy hodil pomocník co mi s pákou řazení hýbal a já sledoval vůle v táhlech...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taky se s tím teď docela potýkám. Budu měnit převodový olej za originální od Shell a zkusím promazat celej mechanismus. Do toho mi teď začal vrzat pedál spojky a do toho začala vrzat i řadička,takže je to opravdu symfonie :D

[upravil dne 27.10.2007 M.a.R.i]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taky z řazením nemám sebemenší problém.. jen občas spátečka nejde hned napoprvé ale to je klasická nemoc... u Peugeotů... jinak naprosto vpohodě jdou všechny kvalty hezky rychle..... ;);) ;) ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

to John : tak to ses asi jeden z tisice, co mel stesti ... Ale jeste k tomu razeni, kdyz je to studeny a kdyz se to voherje : Ja to mam stejny, kdyz rano vyjedu z parkace, tak prvni 3 kvalty tam jdou jak u rolse, obzvlaste ted kdyz uz je zima, ale pak uz to de jenom z kopce, pri delsi trase uz ani nemluvim, je to potom cim dal tim horsi ... nekde sem tady v historii nasel i vysvetleni - dela to jeden cep-klub, kterej se ohriva spolecne s motorem ... Je otazkou, jestli v nem vubec naka vazelina vydrzi, jestli se z nej diky teplote nevyparuje, nebo neztraci mazzavou schopnost - ja nevim, co vydrzej vazeliny, ale asi na naky extra teploty nebudou ...

jinak vcer sem na silnici potkal divoky prasata, byly asi 4 nebo mozna i 5, mel sem tam asi 70, akorat v protismeru projeli 2 auta, tak sem chtel pustit dalkovy a co nevidim - "praseci pruvod" jak na prvniho maje, cupitaly pekne napric pres silnici za sebou v rade jak kacatka, byly mensi - asi selata, posledni bylo nastesti zpozdeny, nestih sem udelat vubec nic, projel sem mezi nima : mezi 3-tim a poslednim a toho posledniho sem trochu nabral naraznikem a pak se mi "svezlo" po levy strane auta, naraznik je ok, blatnik taky, ale predni dvere u spolujezce sou docela dost promackly => muj Frantik je ted vobouchanej jak plechovka .... to bude zas minilmane za bura, spis asi vic ... at mate vic stesti nez ja a podobny se vam nestavaj !!! nadruhou stranu, ne tomhle miste nekdy jezdim i 130 ;), takze sem mel v podstate kliku ... hribe ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

No to bych Hribe netvrdil...pač my měli už 4 405 celkem a nikdy problemy nebyly,a to jedna mela najetych tachometrovych 290000km,,,prostě chce to občas zkontrolovat a popřípadě promazat!Jinak 405 zase tak špatné řazení nema!jsem velice spokojen,tam kam chci,tak tam dám,velim rychle a bez mezipoloh.....

A jestli ti to jde blbě tak si kup komplet sadu new tahel přimo u peugeota a maš klid(ale pěkně se prohneš!):roker

Jinak srovnej si řazení 405 a Favoritu či Feliny!!!!!:aut:aut:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.