Sign in to follow this  
Followers 0
marek406

motor 2,0HDi 81kw vseob. o motoroch nad 250 000km

10 posts in this topic

2,0Hdi 2002 81kw

Prosim Vas kto ma 2,0HDi 81kw nad 250 000km

co zvycajne zvykne odist na motory?. Ake opravy mi mozu vzniknut.

Tiez tu turbina odchadza okolo 250-300 000km?

co vstrekovace.

ma to remen alebo retaz.

ma to AGR, interkoler?

o bmw TDS Vam mozem rozpravat a presne povedat co a ako, ale tieto 2,0 HDi 80kw tam moje vedomosti nesiahaju :myslim:aut.

Len motor nie podvozok.

Dakujem vsetkym za rady :roker

[upravil dne 25.10.2007 marek406]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mam jeto 373 t. V podstate jediny co odchazi na motoru je jeden vstrik - ranni starty na 3 valce, momentalne jsem to castecne omezil novejma svickama. Ma to remen, AGR nevim, jen EGR kterej ja mam odpojenej ale z jakyho duvodu nevim. Jinak odeslo lozisko ve spojce, pumpa v nadrzi a regulator tlaku, pak uz jen klasika... :papa

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: MatrixChose

Ja mam jeto 373 t. V podstate jediny co odchazi na motoru je jeden vstrik - ranni starty na 3 valce, momentalne jsem to castecne omezil novejma svickama. Ma to remen, AGR nevim, jen EGR kterej ja mam odpojenej ale z jakyho duvodu nevim. Jinak odeslo lozisko ve spojce, pumpa v nadrzi a regulator tlaku, pak uz jen klasika... :papa

Buď byl EGR ventil špatnej, a předchozí majitel nechtěl řesit opravu, tak ho odpojil. Jinak se odpujuje i pro zvýšení výkonu:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: marek406

2,0Hdi 2002 81kw

Prosim Vas kto ma 2,0HDi 81kw nad 250 000km

co zvycajne zvykne odist na motory?. Ake opravy mi mozu vzniknut.

Tiez tu turbina odchadza okolo 250-300 000km?

co vstrekovace.

ma to remen alebo retaz.

ma to AGR, interkoler?

o bmw TDS Vam mozem rozpravat a presne povedat co a ako, ale tieto 2,0 HDi 80kw tam moje vedomosti nesiahaju :myslim:aut.

Len motor nie podvozok.

Dakujem vsetkym za rady :roker

[upravil dne 25.10.2007 marek406]

V podstatě Ti mohou vzniknout jakékoliv opravy, vstřiky, čerpadlo apod.

Na druhou stranu třeba turbo může vydržet! V jednom servisu AutoFrance mi popisovali jaké auta k nim jezdí s kolika kilometry s vadným turbem....stálo tam na rampě zrovna 307 se 45 000km a měnili turbo...:mrk

Jestli myslíš rozvodový retěz/remen - tak je motor osazen řemenem (max. km na výměnu 120 000km - vhodné je měnit 80 - 100t km)

Jako všeobecně s těmito kilometrama si myslím, že bude vůle na převodovce/rozvodovce, spojka ta už by měla být vyměněná...jinak nějak velké strašáci by na tebe čekat neměli....ale je to o předchozím majiteli...:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Alek

Jestli myslíš rozvodový retěz/remen - tak je motor osazen řemenem (max. km na výměnu 120 000km - vhodné je měnit 80 - 100t km)

Byl jsem v pazoutu a tam mi rekli ze remen se ma na mem HDI 2,0 80kW menit kazdych 160 000km nebo kazdych 10 let

Jak je to s tema kilometrama

diky

Share this post


Link to post
Share on other sites

Myslel jsem zhavici svicky. A spis se vsude rika 120 t. km, je to jistejsi. 160 je za "idealnich" podminek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mám motor RFV 2.0i 16V najeto 265445km a je v pořádku. Taky záleží, jak se k motoru člověk chová a stará.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.