Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

vyřešení problemu s palivovym cerpadlem 2HDI


Fanyn406

Recommended Posts

takze jde to jednoduse vyresit a to bud vymenit uhliky v cerpadle ,ale to jen pro ty sikovne a odvazne. a nebo tam pasuje po mensi uprave cerpadlo z 306HDI a to jak 90K i 110K ja tam mam 90K a na aute se to nijak neprojevilo a to i kdyz mam auto nacipovane. jinak mi muzete zavola a pozeptat se fanyn 777001628:potlesk:papa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 4 týdny později...
Původně zaslal: foxo

Ahoj. Vis mi potom povedat, cim je nabehnuty vykon motoru 80kW oproti 66kW ked su to stejne motory?? (2.0HDi)

vstreky, variabilne turbo, inercooloer - medzi chladic vstlaceneho vzduchu, a riadiaca jednotka je inak programovana......detto VW TDi

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Fanyn406

takze jde to jednoduse vyresit a to bud vymenit uhliky v cerpadle ,ale to jen pro ty sikovne a odvazne. a nebo tam pasuje po mensi uprave cerpadlo z 306HDI a to jak 90K i 110K ja tam mam 90K a na aute se to nijak neprojevilo a to i kdyz mam auto nacipovane. jinak mi muzete zavola a pozeptat se fanyn 777001628:potlesk:papa

Nemáš foto jak si to vyřešil?? Docela rád bych viděl jak to máš vymyšlené...;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...