Sign in to follow this  
Followers 0
mca

Ventily 205/1.4 benzin

17 posts in this topic

Zdar! Než to otevřu chci se zeptat jestli někdo ví zda-li má 205/1.4 benzín r.v.1989 samoštelovací, nebo klasický ventily. Už nevím co s tím. Svíčky jsem, kabely, víčko rozdělovače vyměnil a pořád to na volnoběh prdí na 3, pak na 2 a pak pomalu chcípne. Ale když mu dám kopr, tak se chytnou a na volnoběh chvíly běží normálně, pak na 3, na dva..... tr, tr, tr a hotovo. Poraďte!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ee, na 1,4 (obecně na TU) se nastavují klasicky závitem (tj. klíč, šroubovák, měrky), podložky mají až motory XU

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: jiri.wolf

ee, na 1,4 (obecně na TU) se nastavují klasicky závitem (tj. klíč, šroubovák, měrky), podložky mají až motory XU

no tak to je pak krasna prace:super

Share this post


Link to post
Share on other sites

otázka je jestli to náhodou neni monoblok. tam si už tak jistej nejsem jak je to řešený jestli jako u TU nebo u XU :myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jsem si myslel, že třeba nedostatečně otvírá sací ventily, protože při vyšších otáčkách se chytnou všechny. V elektrice to není, jiskru to háže, pozoroval jsem to i v noci jestli někde neutíká jiskra a nic. Dostal jsem při vytahování VN kabelů nejednu ránu. Ještě vypucuju karbec a vyměním palivový filtr (jestli ho to má jako 106tka) a velfobin do nádrže. Jinak už nevím. Anebo lambda....???

Share this post


Link to post
Share on other sites

vycisti ten karbec ja nevim jak to ma delane sani vzduchu pokud neni otevrena klapa jestli to ma nekde krokovy motorek asi bych sel po nem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pošli mě typ motoru vč. výkonu , kouknu Ti do knihy , co se tam nastavuje . Já mám 1124 ccm3 a je tam sání 0,10 a výfuk 0,25 mm

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: bubakkaja

Ale to psal uz Pata je to 0,2 a 0,4

na Š 120! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: kobra

Původně zaslal: bubakkaja

Ale to psal uz Pata je to 0,2 a 0,4

na Š 120! :)

Nee, 0,2 sání a 0,4 výfuk jsou na Peugeota

Ale na 120tku možná taky:D

[upravil dne 26/10/07 Vopičí]

Share this post


Link to post
Share on other sites

máte pravdu , od r 1989 se v 1,4 dělaly 2 motory TU3A a TU3M . tak ty vůle 0,2 sání a 0,4 výfuk sedí i podle knihy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ventily to nebyly, ale přesto jsem je přešel a doseřídil. Byl to karbec. vyčistil jsem ho, vyměnil podtlakové hadičky a taky dotáhl na něm šroubky, všechny byly dost volný. Hlavní problém byla asi přívěra obalená olejovým hnusem. Díky všem za ohlasy!:super

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.