ROpa-SK

206 1.4 HDI niekedy nestartuje

36 posts in this topic

za studena niekedy nenastartujem, zatial neviem od coho to je zavisle, zda sa mi ze to robi viacmenej nahodne. Starter toci, vsetko vyzera ok akurat ze to nechyti ako keby to nemalo naftu... potom vypnem zapnem zapalovanie pockam az zhasnu kontrolky, niekedy este par sekund naviac a zasa tocim, zvycajne to chyti na druhy-treti pokus ale uz sa mi stalo ze aj na siedmy.... toto sa mi stava tak 1-2x za tyzden, v ostatnom case ok na prvy brnk. Palivovy filter ma 25.000km chystam sa ho teraz pred zimou vymenit. Skusim este niekedy ked sa to stane pozriet hadicky alebo balonik ci nie je v nich vzduch.

ROpa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chtělo by to stáří vozu...Měnil si žhavičky???

Tohle to dělalo tatovi na 1,9D vždycky před zimou...

Share this post


Link to post
Share on other sites

zhavice som nemenil, mozem odmerat ci su dobre ale zatial som s tym nic neriesil nebolo casu, skusim este overit ci ta nafta nespada...

[upravil dne 25.10.07 ROpa-SK]

Share this post


Link to post
Share on other sites

nam delal to sami 1.4 Hdi na 307, v zime kdyz stala cumakem do kopce. Nafta vzdycinky stekla zpatky do nadrze a musela se nasat, pak to bylo ok, ale dela to jen za mrazu, v lete je to ok

Share this post


Link to post
Share on other sites

ROpa-SK: Problikne Ti po otočení klíčkem někdy kontrolka žhavení? Pokud to stojí přes noc a venku je cca pod stupnu, měla by aspon kratce bliknout.... :papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

robi to teraz teda aj nad nulou, kontrolka zhavenia blikne, auto stava na rovine, a uz som vypozoroval ze to robi aj za tepla

Share this post


Link to post
Share on other sites

to mi dělala 406 taky dlouhou dobu a řešil sem to, že sem nestartoval, ale točil klíčkem 2-4x jako vyp a zap a pak to čaplo, ale pak mě najednou nechalal úplně stát na pupmě 350km od baráku.. byla to pumpa..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stalo se mi to parkrat v lete.

Myslel sem ze to je problem imobilizeru, po vyndani a zandani klicku to slo.

Preventivne jsem vycistil zaspinenou skvirku na klicku.

Tomas

206SW 1.4HDi 10/2003

Share this post


Link to post
Share on other sites

jasne toci sa, normalne "klokta" proste ako keby tam naftas nebola alebo ju zabudlo nieco rozprasit :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

nejaký taký problém som mal aj ja so štartovaním a nakoniec my pomohlo nový soft do bsi,tiež mám 1,4 hdi r.v.2003

Share this post


Link to post
Share on other sites

no mel jsem s tim 3x problem ze se motor tocil a nechytl behem 80tkm, a pak po vypnuti a zapnuti zapalovani uz jo ... dle me to muze byt i problem s prenosem kodu imobilizeru ... dneska je v tech autech tolik techniky...

Share this post


Link to post
Share on other sites

kdyby to byl imobilizer tak by to podle miho ani netocilo, imobilizer odpojuje elektroniku, motor se ani neotoci, dle miho

to je problem s palivovou soustavou nebo zhavici svicky, ale na ty to ma strasne malo najeto

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Yves

kdyby to byl imobilizer tak by to podle miho ani netocilo, imobilizer odpojuje elektroniku, motor se ani neotoci, dle miho

to je problem s palivovou soustavou nebo zhavici svicky, ale na ty to ma strasne malo najeto

Ne ne, bez imobilizeru starter toci, ale motor nachytne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

a pokud by to byl imobilizer tak by na displeji napsal hlášku imobiliser fault ;) já už ot jednou měl (odpojil jsme baterku na 10minut, pak ji připojím a vlezu do vozu a dám klíček a točím) ale to bylo tím že jsme na ot šel takto rychle jednotka se nestihla spárovat s klíčkem :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Yves

ja nevim ja bych to teda osobne videl na to cerpadlo, ale v autorizovanym servise ti reknou vic

na ktore cerpadlo ? teda ak ich je viac... domnievam sa ze jedno je v nadrzi alebo niekde pobliz a je to tzv. dopravne cerpadlo a druhe niekde v motorovom priestore ktore generuje tlak pre rampu....

ROpa

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: jarinek

Původně zaslal: Yves

kdyby to byl imobilizer tak by to podle miho ani netocilo, imobilizer odpojuje elektroniku, motor se ani neotoci, dle miho

to je problem s palivovou soustavou nebo zhavici svicky, ale na ty to ma strasne malo najeto

Ne ne, bez imobilizeru starter toci, ale motor nachytne.

toto vies alebo sa domnievas ? Neviem ako to je u frantikov ale na VW group to normalne chyti asi na 1-2s a potom motor zhasne... a zabudol som povedat ze ihned ako zapnes zapalovanie a nesedi kluc s immom alebo z ineho dovodu kluc neprecita, blika kontrolka immobilizeru... mne samozrejme ziadna kontrolka nesvieti a to ani oranzova kontrolka motoru.... inac v poslednej dobe to chyta na druhy sup, teda je to trocha lepsie ako kedysi kedy to chytilo aj na viac pokusov. A este som vypozoroval ze ked vypnem motor na kratky cas tak to nerobi, ale ked stoji dlhsie napriklad hodinu tak potom uz sa to stava ze to toci ale nic... ako bez nafty.... co takto zajst s tym na diag ? ked uz sme pri tom je nejak dostupna diag na frantikov nieco v style vag-com alebo nieco podobne co by aspon z RJ motora vedelo vycitat chyby po OBDecku ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: ROpa-SK

Původně zaslal: jarinek

Původně zaslal: Yves

kdyby to byl imobilizer tak by to podle miho ani netocilo, imobilizer odpojuje elektroniku, motor se ani neotoci, dle miho

to je problem s palivovou soustavou nebo zhavici svicky, ale na ty to ma strasne malo najeto

Ne ne, bez imobilizeru starter toci, ale motor nachytne.

toto vies alebo sa domnievas ? Neviem ako to je u frantikov ale na VW group to normalne chyti asi na 1-2s a potom motor zhasne... a zabudol som povedat ze ihned ako zapnes zapalovanie a nesedi kluc s immom alebo z ineho dovodu kluc neprecita, blika kontrolka immobilizeru... mne samozrejme ziadna kontrolka nesvieti a to ani oranzova kontrolka motoru.... inac v poslednej dobe to chyta na druhy sup, teda je to trocha lepsie ako kedysi kedy to chytilo aj na viac pokusov. A este som vypozoroval ze ked vypnem motor na kratky cas tak to nerobi, ale ked stoji dlhsie napriklad hodinu tak potom uz sa to stava ze to toci ale nic... ako bez nafty.... co takto zajst s tym na diag ? ked uz sme pri tom je nejak dostupna diag na frantikov nieco v style vag-com alebo nieco podobne co by aspon z RJ motora vedelo vycitat chyby po OBDecku ?

To mám já vyzkoušeno starter točí ale motor nechytne ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.