Radek Hurvajz Odesláno 23. říjen 2007 Sdílet Odesláno 23. říjen 2007 Původně zaslal: Georginho_cz406 Zakazník peugeotu ZDE! Je to rozhovor zákazníka s příjmem reklamací v Peugeotu! Stojí to za to! Je to super:potlesk [upravil dne 23.10.2007 Georginho_cz406] Už to tu bylo, a ne jednou;) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferin007 Odesláno 23. říjen 2007 Sdílet Odesláno 23. říjen 2007 Jestli je to ten hovor toho zákazníka s IQ tykve, tak známe. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hadra Odesláno 23. říjen 2007 Sdílet Odesláno 23. říjen 2007 To byl lopaťák, na druhou stranu, mně takhle nas..l jeden idiot nedávno při rušení povinného ručení u ČPP a docílil toho, že kdyby byly na světě dvě pojišťovny, jedna byla ČPP a druhá byla o polovinu dražší, tak dám vydělat té druhé. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MatrixChose Odesláno 23. říjen 2007 Sdílet Odesláno 23. říjen 2007 :o tak to je dobrý :D:super Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vendelinek Odesláno 23. říjen 2007 Sdílet Odesláno 23. říjen 2007 Tak to je teda síla.Obdivuju toho chlapíka ,že se ovládnul a byl furt ,daloby se říct,klidnej.Já osobně bych to asi brzy položil,ale ten druhej ,to byl teda hulvát Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Holly Odesláno 23. říjen 2007 Sdílet Odesláno 23. říjen 2007 Nestojí to za to, je to trapas:( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.