Sign in to follow this  
Followers 0
MMatesss

Kulák

9 posts in this topic

po marným hledání se musím zeptat takhle.. chtěl jsem s kámošem mechanikem vyměnit manžetu na nápravě u pravýho kola.. skončili sme na tom, že mu nešel "vyhodit" kulák, o kousek vylez ale uplně už to nešlo.. páčili sme 3 jak blázni a prostě nic.. proto by mě zajímala rada nebo tip jak to sundat, zkoušeli sme stáhnout pružinu ale kulák pořád ne a ne dostat celej ven.. nějaký tipy???? díky předem

KULOVÝ ČEP??mluvíme o tom samém???když se ti kousek pohne,tak už prostě musí jít ven....Asi jste páčili nějak divně.... :myslim

Kámoš že je mechanik, jo? Tak to si teda raději najdi jiného mechanika... Buď vůbec rád, že jste něco nezničili, ten kulák se při špatném směru páčení dostane do samosvorného úhlu, a pak nepomůže, ani kdyby vás bylo pět, leda tou silou něco ohnete - přitom tohle pohodlně udělám sám, ono totiž stačí si vytočit si řízení trochu do rejdu, tyč si přidržet v záběru, a do těhlice zvenku kopnout - zatlačit jí směrem dovnitř auta, aby se ten čep nepříčil.

jo je to fakt mechanik a tohodle už fakt udělal hodně a o to víc byl nas*anej ze se mu tohle nepovedlo.. měli sme to vytočený, kulák už byl skoro venku, zkoušeli sme tlačit dovnitř jak píšeš, ale furt stejný, dokonce sme měli i povolený rameno, stáhnutou pružinu a prostě nevylez:( ale je pravda, že když sem to pozoroval tak to bylo trochu vzpříčený, takže to oddie prostě musí jít podle toho jak popisuješ jo? žádnej jinej "trik" už na to není? předem dík

Když je to vzpřčený, tak to ven nedostaneš, musí se to prostě vždycky nějak srovnat, aby šel ven rovně. Pokud je konec čepu orezlej, tak se to samozřejmě ještě násobí...