Jantar Odesláno 22. říjen 2007 Sdílet Odesláno 22. říjen 2007 Ahoj, vcera jsem tu psal o svem vahani s vyberem vozu mezi pikaču a 406tkou 2.0 hdi. Dnes jsem brouzdal po netu a nasel tento clanek a po nem nasledujici diskuzi: http://moje.auto.cz/scooter-x/peugeot-406.html Tak mi to neda, a chci se zeptat, zda je pravda, ze 406tka ma skutecne slabe brzdy plne nalozena, nebot obcas taham fakt tezke kramy ( potapeni), a zda skutecne motor 66kW bude slaby. Nejak tam 66kw motory hanej. Diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ladman Odesláno 22. říjen 2007 Sdílet Odesláno 22. říjen 2007 osobně bych do něj nešel. Já mám o cca 20 kW víc, což je celkem dostačující výkon na rozjezd, popř. předjíždění, ovšem slabinou je jízda do kopce. Aby to jelo, musíš to víc vytáčet. Motor 2.0 16V bude určitě lepší volba, zas je tam ale dražší pojistka. Což teprv motor 2.2, ale tam jsou údajně zase dražší náhradní díly. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rimmer Odesláno 22. říjen 2007 Sdílet Odesláno 22. říjen 2007 Původně zaslal: Jantar Ahoj, vcera jsem tu psal o svem vahani s vyberem vozu mezi pikaču a 406tkou 2.0 hdi. Dnes jsem brouzdal po netu a nasel tento clanek a po nem nasledujici diskuzi: http://moje.auto.cz/scooter-x/peugeot-406.html Tak mi to neda, a chci se zeptat, zda je pravda, ze 406tka ma skutecne slabe brzdy plne nalozena, nebot obcas taham fakt tezke kramy ( potapeni), a zda skutecne motor 66kW bude slaby. Nejak tam 66kw motory hanej. Diky na kombika to bude malo na dalnice atp. Otec ma vsak 66kW na sedanu a nerekl bych, ze by to jelo nejak pomalu. Az ve vyssich rychlostech cca. nad 100km/h je poznat absence vykonu, ale neni problem i okrsky jet jako hovado. Kazdopadne co mohu rict, kdyz jsem to srovnaval se svoji byvalou 80kW 605tkou, tak 406tka tahla s tema 66kW lepe podle me tak do 80, pak uz byla lepsi zase 2.1TD 80kW, kazdopadne v nizkych otackach to hdi tahle o poznani lepe. Ja bych to tak nehrotil, pokud neni nekdo zavodnik, bude spokojeny. Muj otec mel predtimto autem 405tku SRi 16V 4bod - 92kW s kterou se dalo litat jako blazen a vubec si se 406tkou nestezuje ze by mel az tak malo vykonu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
urdemala Odesláno 22. říjen 2007 Sdílet Odesláno 22. říjen 2007 už jsem to v nějaký recenzi četl, že prej má 406 sabý/vadnoucí brzdy.. no asi takhle - tohle neni sporťák, takže na to by měl řidič myslet. stalo se mi jenom jednou, že mě na výjezdu z dálnice nějakej pakouš na poslední chvíli předjel a dup na brzdu - měl jsem tam tak 150 a ty brzdy u 80 docela vadly. to byla ale extrémní situace (pak jsem koupil ate kotouče a nový destičky). myslim, že když se použijou kvalitní brzdy, tak není třeba se tím nějak víc zabývat. občas jezdim v 5 lidech, plnou nádrží plynu a poloviční nádrží benzínu, kufrem plným kovových nástrojů, takže dalo by se říct, že naloženej na maximum a zatim ani jeden problém s brzdama. 66kW - jestli jezdíš jak říkáš s fakt těžkým nákladem, tak radši na 66 kW zapomeň. né že by to nestačilo, ale u takhle velkýho a těžkýho auta je to bude fakt docela líný a slabý. a to je škoda. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 22. říjen 2007 Sdílet Odesláno 22. říjen 2007 66kW variantu bych naopak preferoval, protože je potenciálně méně problémová než 80kW - hlavně odpružený setrvák, že... byť už se tam místo něj dá nasekat pevný. A že na to auto nestačí je blbost, sám mám 66kW motor v autě ještě o dost větším a těžším než je 406 a problémy s tím nemám. Brzdy jsou úměrné kategorii auta, nevím o žádném problému s nimi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jantar Odesláno 22. říjen 2007 Autor Sdílet Odesláno 22. říjen 2007 no, jak jsem psal, já sám mám 405tku td rovněž 66kw, a problém nemám, zabírá slušně. Ale zas nevím, jaký je rozdíl ve hmotnostech vozu. Kamarád, co jezdíme spolu, má xantii s 1.9td motorem rovněž, výkon nevím, ale předpokládám asi taky těch 66kw, a nedá se to srovnat. Vzhledem k dost rozdílným hmotnostem našich vozů jsem více spokojen, když řídím pežota, tedy co se akcelerace týče, kde si dovolím předjet já on trčí v koloně, ale zas to pohodlí je v jeho prospěch. Takže fakt závisí na naložení auta a hmotnosti. Ale zas nevím, jaký je rozdíl v jízdě mezi typem motoru td a hdi. Brzdy by byly asi problém větší, byl jsem letos potápět v Norsku, měl jsem půjčené VITO, a při jízdě z krpálu na dvojáka jsem o fous dole už skoro nezastavil, jak začaly vadnout a odcházet. Proto sem se na ty brzdy speciálně ptal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fusion Odesláno 22. říjen 2007 Sdílet Odesláno 22. říjen 2007 405 / 406 - 1150kg / 1335kg, kombík má +-20kg víc Edit: k těm brzdám - pokud to vadne kvůli ne zcela dostačujícím kotoučům tak můžeš na předek koupit sportovnější Bremba nebo ATE, popř Zimmermanny, je to invesice 4-5 tisíc i s destičkama a na jetým autě to budeš měnit dřív nebo později tak i tak... [upravil dne 23/10/2007 Fusion] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stalmik Odesláno 23. říjen 2007 Sdílet Odesláno 23. říjen 2007 Osobně musím říci, že brzdy jsou v pořádku co se týče výkonu právě tehdy když je vyměníte třeba za ATE jak jsem to udělal já.. Před tím tam byly origa kotouče a Lockhead Delphi destičky a auto prostě nebrzdilo.. Vyměnou za ATE je vše v naprostém pořádku a brzdím z 200 na 100km/h a v pohodě Spíš mam problém se starty a s leností auta, ale s brzdami ne.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fakir Odesláno 23. říjen 2007 Sdílet Odesláno 23. říjen 2007 Pardon že se vtírnu do diskuze, nicméně je to k tématu. Znáte někdo nějaký e-shop, kde se dá sehnat ATE PowerDisc? Já jsem gůgloval, co mi gůgl stačil, ale nic jsem nenašel... Čeká mně totiž brzo výměna sjetých (a prorezlých ) originálních kotoučů a desek, tak že bych tam šoupnul tyhle, jelikož jsem na ně slyšel samé dobré reference. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fusion Odesláno 23. říjen 2007 Sdílet Odesláno 23. říjen 2007 Fakir: http://katalog.mjauto.cz/detail.phtml?kod=DF1221 Nevím ale jestli je to přesně tvůj rozměr, ber to pro představu ale ucčitě tam najdeš přesně svoje. Edit 16V tady: http://katalog.mjauto.cz/detail.phtml?kod=DF1220 [upravil dne 23/10/2007 Fusion] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stalmik Odesláno 23. říjen 2007 Sdílet Odesláno 23. říjen 2007 no třeba Štangl nebo Auto Profi Partner ty je seženou bez problémů.. myslim že by je sehnali i v Kelly.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OK406 Odesláno 23. říjen 2007 Sdílet Odesláno 23. říjen 2007 Já mám taky brzdy měněné a to kotouče jak ve předu, tak i vzadu + destičky a vše ATE a spokojenost. Ladman: Co se týká pojistky, tak na tu to nejezdí a ani to nemá vliv na výkon vozidla. Fakir:pokud přijedeš na 3.minisraz, tak můžeme popovídat. [upravil dne 23/10/07 OK406] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fakir Odesláno 23. říjen 2007 Sdílet Odesláno 23. říjen 2007 Původně zaslal: OK406 Fakir:pokud přijedeš na 3.minisraz, tak můžeme popovídat. To bohužel nepřijedu, ač bych hrozně rád. O víkendu jsem ve Varech. Bude to muset počkat na 4. minisraz. Jinak, dělá ATE i zadní kotouče? Resp. když bych měnil na ATE, měl bych teoreticky vyměnit předek i zadek, ne? //edit: jo, už vídím, že dělají i zadní [upravil dne 23/10/07 Fakir] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Scratch Odesláno 23. říjen 2007 Sdílet Odesláno 23. říjen 2007 2,2 nema drazsi nahradni dily, jen se daji hure sehnat dily, ktere maji drobne niance oproti 2,0 sehnat :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Scratch Odesláno 23. říjen 2007 Sdílet Odesláno 23. říjen 2007 pokud tedy beu v uvahu to, ze nakupuju v origo servise a ne na vrakaci nebo v kelly Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ladman Odesláno 23. říjen 2007 Sdílet Odesláno 23. říjen 2007 Původně zaslal: OK406 Ladman: Co se týká pojistky, tak na tu to nejezdí a ani to nemá vliv na výkon vozidla. [upravil dne 23/10/07 OK406] To máš sice pravdu, ale bez uzavřeného povinného ručení nemůžeš zrovna konkrétně ty vyjet z garáže. [upravil dne 23/10/07 Ladman] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Burisek Odesláno 23. říjen 2007 Sdílet Odesláno 23. říjen 2007 Mno,já sice mám 80 kw ale myslím si že 66 kw ( jako třeba u Oktávky ) je dostatečný výkon na to aby si svoje těžký krámy ( jak píšeš ) dovezl kam potřebuješ ! Jinak jak píší jiní uživatelé pojistka nejezdí a obsah taky ne,ale myslím si že 66 kw je dostatečný výkon,ale nakonec i existuje varianta - chip motoru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stalmik Odesláno 23. říjen 2007 Sdílet Odesláno 23. říjen 2007 blbost pouštět se do chipu když to auto ani nemá.. když bych chtěl chip do 66kw musel bych být blázen.. koupim rovnou 80kw a je to ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jantar Odesláno 23. říjen 2007 Autor Sdílet Odesláno 23. říjen 2007 no, tak jsem ho byl dneska v bazaru vyzkoušet, a proti mé 66kW 405tce je to slabota, netáhne to. Nevím, jestli je na vině to, že se kouše bowden za ručce, asi jo, ale akcelerace mne neuchvátila. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stalmik Odesláno 23. říjen 2007 Sdílet Odesláno 23. říjen 2007 já bych radši koupil silnější. Po zkušenostech si další auto koupim takové co bude mít nad 100KW alespoň.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.