Sign in to follow this  
Followers 0
Glum

Je mi zima!!!

11 posts in this topic

Ahoj,

tak me dneska rano dostala zima. Doted mi to nejak neprislo, ale jak jsem zacal topit, nic moc. Moje P 306 1,9 D loni topila fantasticky. Hned bylo teplicko. Ale letos? Pomalu horsi jak v Trabantovi. Vsiml jsem si, ze se teplota motoru pohybuje mezi 75 a max. 80 stupni. Netopi. Jak se mi ale podari sem tam dostat pres 80 stupnu, tak to topit zacne dobre.

Jaka ma byt u 1,9 D spravna provozni teplota? Neni 75 - 80 malo? Ma to tak velky vliv na teplotu vzduchu jdouciho z topeni?

Diky za vase rady.

Ondra

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja myslim, ze ta teplota motoru je normalni. Ale topit by to melo uz pri nejakejch 50-60 stupnich a mozna i driv - vlastni zkusenost. Zradu hledej jinde. Placnu: odvzdusnit? Jinak nevim, ale ta teplota motoru je urcite OK.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nooo hlavne sa pozry ci si menil chladiacu zmes . Mal by mat. max. dva roky a pokial nema urcitu hustotu (tie udaje presne neviem, ale aj tak to doma neodmeras) .Kazdopadne ak mas staru zmes, vymen to a malo by sa to zlepsit ak sa nejedna o nejaku mechanicku chybu ..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mám taky 1.9D a začíná topit už když je ručička před 70. Jinak teplotu motoru mám tak kolem 80, max 85.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Teplota motoru lehce pres 80. Topi uz po par minutach jizdy. Tipoval bych, ze to bude nekde zaneseny nebo ucpany.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo jo taky mám teď v zimě teplotu max 80°C. Topí to ale hned co se ručička trochu pohne. Hledal bych to někde v tý klapce co přepíná teplej a studenej vzduch, pokud tam máš dost vody :P.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Smes je OK a je ji dost. Tim to neni. Diky za potvrzeni teploty motoru. Ten termostat me napadl taky, protoze sem ani v lete nepresahoval teplotu 85 stupnu. A za cele letosni leto mi sepnul vetrak na chladici jen 1x!

Tak stale nejak nevim. Take mi to loni topilo behem nekolika malo minut. A ted?:(

Share this post


Link to post
Share on other sites

bude to nejspíš ten termostat, předloni jsem měl ve 306 úplně ten samý problém. A byl to termostat :-)))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Termostat ma otevirat pri 83 stupnich.Nez ho vymenis, tak ho prevar doma v hrnci jestli je fakt v hayzlu.

Otevri kapotu, kdyz stojis pred autem tak z praveho horniho rohu chladice vede tlusta hadice a vede do takoveho plastoveho vicka na motor. A pod tim vickem je termostat. Cena noveho peugeot je 727,-, druhovyroba do 400,-.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.