Sign in to follow this  
Followers 0
Medvidek

Tachometr

26 posts in this topic

Lidičky nejde mi vubec tachometr mám 406 HDI r.v.99 pokud máte nejaký rady budu moc rád předem moc díky

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Medvidek

Lidičky nejde mi vubec tachometr mám 406 HDI r.v.99 pokud máte nejaký rady budu moc rád předem moc díky

vítam tě , jako prvni vyndej budiky a propajej kontakty tachometru na tištaku ,jsou tam 4 takovy tycky , byvaji tam studenaky , je to nemoc 406

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Medvidek

pokusím se a memáte někdo postup rozdělávání palubní desky ?

kuk sem

BTW pocitadlo kilometru pri vypadku rychlomeru funguje nebo taky prestane ukazovat ?

[upravil dne 22/10/07 Ferry]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dnes jsem zjistil že při malé rychlosti hodně malé poskakuje ručička tachometru asi na 15/Kh to je asi na tuty špatny kontakt co myslíte?? A při vyšší rychlosti nic nedělá :myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

mam ten isty problem...ani neukazuje rychlost, ani nerata prejdene kilometre..kde moze byt problem?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Medvidek

Dnes jsem zjistil že při malé rychlosti hodně malé poskakuje ručička tachometru asi na 15/Kh to je asi na tuty špatny kontakt co myslíte?? A při vyšší rychlosti nic nedělá :myslim

Pokud Ti nejde ani počítadlo, tak bych si dovolil typnout na čidlo v převodovce. Mě pomohlo ho vyndat, rozříznout obal a propájet. Propájel jsem ty tři přívodní kontakty uvnitř a natvrdo nazpět slepil sekunďákem a přetáhnul silikonem, aby se do něj nedostala špina.

post-0-1410959688787_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

lahky pristup je k tomu cidlu? auto musi ist na zdvihak,co?

zajtra idem na STK a bojim sa ze neprejdem kvoli tomu ze nejde tachometer

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: suno

lahky pristup je k tomu cidlu? auto musi ist na zdvihak,co?

zajtra idem na STK a bojim sa ze neprejdem kvoli tomu ze nejde tachometer

tachometr je nezajímá ,to bych slyšel poprvé že by někdo neprošel že nejde tacháč.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naprostej souhlas.Z tachometru je zajímá jen počet celkově ujetých km, a to ti určitě svítí.Takže pokud to na sebe nenabonzuješ sám - ani si toho nevšimnou.

Share this post


Link to post
Share on other sites

no len ja idem na STK vo Francuzsku a neviem ako to tu chodi..kebyze som doma na Slovensku tak mi staci prist na STK bez auta a prejdem :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

cidlo je na vzstupu prave poloosy z diferencialu na prevodovce, viz foto

cidlo_tacho.jpg auto na zvedak nemusi, staci prizvednout predek aby se clovek pod to vesel a cidlo je prisroubovane jednim sroubkem s 11kou hlavickou, pri vyndavani ukapne trochu prevodovkoveho oleje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam podobnej problem,občas mi vypadava rychloměr.Kilometry jsou v pohodě jen čas od času vypadne ukazatel rychlosti.Nechce se mi rozdělavat palubovka,prej to může dělat nahon v prevodovce.Nemate někdo podobnou skušenost?:myslim:myslim:myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

cidlo som mal dole aj rozobrane ale ani zaboha som nevidel na nom nic nezvycajneho, mozno keby ste lepsie opisali problem a zakruzkovali na fotke, mozno by mi to pomohlo.... Taky zlepsovak: ked odvrtate nity toho cidla zostanu dierky do ktorych sa daju dat male sraubicky a potom to mozete rozoberat kolko krat chcete, nie ako pri lepeni :).......pokial ide o tu palubovku su tam tri srouby(v budikoch). poich vymontovani vyberte stredny vhanac vzduchu(to ohybne volaco cim smerujete vzduch na seba) a potom uz len vyberte cely plast okolo budikov von. (volant treba dat uplne dole ale aj tak to treba trochen ohnut,hlavne sa nebat)ked je kryt vonku tak odsroubovat dalsie asi skrutky na budikoch. hore to este bude drzat na zapadkach, takze treba pouzit sroubovak a jemne si to pridrzat a vytiahnut budiky von, dalsia demontaz je velmi jednoducha, treba len odpojit kable a sroubovat a sroubovat a jeto..........ps: je dobre ked mate imbus kluce, ono to je potom rychlejsie ako so sroubovakom :)

PS2:mam presne taky problem ako suno

[upravil dne 4.11.2007 vdacny]

Share this post


Link to post
Share on other sites

To vdacny: já jsem měl studeňáky na těch třech kontaktech co prostřednictvím vytažených plechů převádí signály do konektoru, na druhé fotce jsou to ty přední kontakty, jde to dobře vidět. Problém ale asi může být i v nějaké součástce, pak jedině proměřit.

Nové stojí cca 1200 Kč, ale dělají se různé typy, nevím, jak se u nich mění cena.

Share this post


Link to post
Share on other sites

to Honzin: keby som vedel na sto percent ze su to tie studenaky, tak by som s tym nieco robil. Ako si vedel ze su zle? ze sa ti to kyvalo alebo co? ja jak som to mal rozobrate, tak mi nic neprislo zle.....nevies ci sa to da nejako otestovat? ja by som sa na to vysral a kupil rovno nove cidlo nech mi to funguje, bo moja mlada je cela nesvoja ked ma jazdit podla otackomera :)) ..... este ma nieco napadlo. je normalne ze mi funguje otackomer a tachometer s pocitadlom km nie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.