Jantar

auto z AAA auto

133 posts in this topic

Ahoj, tak jsem dnes, v rámci řešení do čeho jít ( vlákno p 405td combi x citroen xsara picaso), jel náhodně kolem bazaru AAA Auto, a zde měli peugeot 406 2.0 HDi combi, r.v. 2000, a za cca 170 tisíc. Tak teď řeším, zda tu xsaru picaso, a nebo 406tku. Motory maj oba stejný, 66 kw, stejně jako moje 405tka. Tak teď babo raď. Mám tedy velké dilema. Xsara picaso má zajímavý design, 406tka je asi objemově větší. Byl jsem strašen, že xsara se hůře ovládá v zatáčkách kvůli výšce, zas si myslím, že je v ní lepší posez řidiče, tudíž bezpečnější výhled a rozhled. A nevím, zda zrovna auto z AAA. Nemáte někdo nějakou zkušenost? Na co si tam dát pozor a tak? Jak už jsem psal, xsaru bych měl od kamaráda s jistým původem, má ji jako 1.majitel od výrobce. Navíc pežot nějak hlučí výfuk, asi ten vlnovec, či co to je. Nevíte, kolik by stál novej? Jo, a dajší věc. Nabídli mi odkup mé 405tky protihodnotou, mám rv. 95 a nabídli 30 tisíc, tak se mi zdá blbost ji tam nechávat, mám ji vychytanou a stejně bych k novému vozu řešil nějaký druhý na drobné pojíždění, a za ty peníze asi stejně nic nekoupím, tak si nechám i tu 405tku. Takže otázka. Jít do 406 z aaa, a nebo jistotě v podobě picasa? Děky moc všem za radu či typ. :myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Jantar

Ahoj, tak jsem dnes, v rámci řešení do čeho jít ( vlákno p 405td combi x citroen xsara picaso), jel náhodně kolem bazaru AAA Auto, a zde měli peugeot 406 2.0 HDi combi, r.v. 2000, a za cca 170 tisíc. Tak teď řeším, zda tu xsaru picaso, a nebo 406tku. Motory maj oba stejný, 66 kw, stejně jako moje 405tka. Tak teď babo raď. Mám tedy velké dilema. Xsara picaso má zajímavý design, 406tka je asi objemově větší. Byl jsem strašen, že xsara se hůře ovládá v zatáčkách kvůli výšce, zas si myslím, že je v ní lepší posez řidiče, tudíž bezpečnější výhled a rozhled. A nevím, zda zrovna auto z AAA. Nemáte někdo nějakou zkušenost? Na co si tam dát pozor a tak? Jak už jsem psal, xsaru bych měl od kamaráda s jistým původem, má ji jako 1.majitel od výrobce. Navíc pežot nějak hlučí výfuk, asi ten vlnovec, či co to je. Nevíte, kolik by stál novej? Jo, a dajší věc. Nabídli mi odkup mé 405tky protihodnotou, mám rv. 95 a nabídli 30 tisíc, tak se mi zdá blbost ji tam nechávat, mám ji vychytanou a stejně bych k novému vozu řešil nějaký druhý na drobné pojíždění, a za ty peníze asi stejně nic nekoupím, tak si nechám i tu 405tku. Takže otázka. Jít do 406 z aaa, a nebo jistotě v podobě picasa? Děky moc všem za radu či typ. :myslim

ještě jsem zapoměl, lze nějak ověřit skutečný stav najetých kilometrů? Třeba v pežoťáckým servisu napojením na diagnostiku? A lze nějak změnit jazyk, kterým auto na displeji komunikuje? Zde bych typnul nějakou holandštinu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: oddie

Hele, a ty tuhle otázku fakt myslíš vážně, a nebo je to pokus o flame?

ne, naprosto vážně, jestli už někde byly aaa řešeny, tak se omlouvám. Víš, že sem psal o výměně 405tky za xsaru, a dnes tedy mi zrak padnul na tu 406tku. Mohu ti zavolat? Číslo snad mám z doby toho blatníku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jestli máš možnost koupit auto od někoho, koho dobře znáš, a kdo je skutečně prvním majitelem toho auta, a dá se mu věřit ohledně historie, tak to okamžitě vezmi a na jakékoliv další úvahy se vy...., protože tohle je věc, kterou jinak nedokážeš zaplatit penězi.

Aktuální číslo asi nemáš, jestli začíná 603..., tak jej rovnou smaž, to už má dávno někdo jiný, poté co jsem jej zrušil a T-mobile jej po roce recykloval, ten kdo jej má asi občas skřípe zubama, když mu lidi volaj na díly :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: oddie

Jestli máš možnost koupit auto od někoho, koho dobře znáš, a kdo je skutečně prvním majitelem toho auta, a dá se mu věřit ohledně historie, tak to okamžitě vezmi a na jakékoliv další úvahy se vy...., protože tohle je věc, kterou jinak nedokážeš zaplatit penězi.

Aktuální číslo asi nemáš, jestli začíná 603..., tak jej rovnou smaž, to už má dávno někdo jiný, poté co jsem jej zrušil a T-mobile jej po roce recykloval, ten kdo jej má asi občas skřípe zubama, když mu lidi volaj na díly :)

jo, mám skutečně 603......

jak jsem psal, je to cca 48 letý pán, žádný divoch, několikrát jsem s ním i jel, a jezdí plynule, žádné vytáčení či honění. Akorát jsem byl svědkem, že jsme byli na akci v únoru, venku -25 přes noc a on nemoh ráno nastartovat, že snad to nemá ani žhavičky či co, už si přesně nepamatuji. A při jízdě domů cca 250 km se nám auto v tom mrazu ani nepodařilo vytopit, vezli jsme zmrzlé potápěčské vybavení a za celou cestu to vůbec nerozmrzlo. Když chtěl pustit víc ventilátor, klesla teplota motoru, tak to zas ubral, a jeli jsme celou cestu v zimních bundách. Jo, a nemá to klimu, což zas bude znamenat, že v zimě zima a v létě hic. 406 klimu má digi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

souhlasim s oddiem ber citrouse a na AAA auto hod rychle bobek, jak si sam napsal u xsary znas minulost, chces jeste druhy, tak proc shanet nakou plecku kdyz mas svoje vychtany.

Co se tyce zjisteni km, tak malokdo umi mazat km dobre, takze diag2000 ti nacte hitorii i s km kdy byly delany servisy, ale od notase tohle necekej

EDIT > ty problemy cos prave popsal bych videl jako jasne popsany a resitelny, kdezto co koupis v AAA tak se ti mraky problemu projevi postupne. a tu klimu xsara nema vubec nebo ma manual?

[upravil dne 21/10/07 buml]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: buml

souhlasim s oddiem ber citrouse a na AAA auto hod rychle bobek, jak si sam napsal u xsary znas minulost, chces jeste druhy, tak proc shanet nakou plecku kdyz mas svoje vychtany.

Co se tyce zjisteni km, tak malokdo umi mazat km dobre, takze diag2000 ti nacte hitorii i s km kdy byly delany servisy, ale od notase tohle necekej

EDIT > ty problemy cos prave popsal bych videl jako jasne popsany a resitelny, kdezto co koupis v AAA tak se ti mraky problemu projevi postupne. a tu klimu xsara nema vubec nebo ma manual?

[upravil dne 21/10/07 buml]

klimu vubec nema. Jak se da resit to popsane? Vypada to, ze do toho teda pujdu, tak abych vedel. Ale rikal, ze to dela od pocatku, ze to proste v zime nehreje a blbe v mrazech startuje. Me kdyz nestartovala 405tka, dal jsem nove zhavicky a bylo hotovo, chyta hned, ale tady s tim fakt nemam zkusenost. Diky

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jestliže je to HDI, tak má žhavky stopro, jen by chtěly vyměnit a ohledně topení bych tipoval vadnej termostat...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ohledně topení tohle dělá normálně, v takovém mrazu se při jízdě s lehkou nohou ty motory ani pořádně neohřejí. I 1,9D jsem v zimě srazil pod 70° při klidné jízdě, natož tohle. Oktávka TDI šla v zimě při 20km sjezdu na 50°... a termostat měla taky v pořádku, holt mají tyhle motory velkou účinnost. Dá se to řešit nezávislým topením - dá se koupit i starší, a domontovat, i jen jako příhřev, ale lepší je jako skutečně nezávislé, pak zcela odpadají problémy se studenými starty :)

Chybějící klima je nepříjemná, to je dneska užitečná věc, ale přesto, když je to takhle ověřené auto, a jestli je za dobrý peníz, tak bych jí oželel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tady na foru ted nekdo prodava pekne 406 kombajny ne drazsijak 165tisic ,koukals na ně ? prolitni sekci bazar .

Share this post


Link to post
Share on other sites

jestli dobrý peníz nevím, když koukám na internet, na odkaz auto na seznam.cz, pak se pohybuje v cenovych relacich tam uvadenych, i kdyz tam vsechny uvadeji klimu.

konkretne za takto ojety, rv 2000 najeto cca 140 tisic, nehavarovany, chce majitel 150 litru.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Pe.Tr

tady na foru ted nekdo prodava pekne 406 kombajny ne drazsijak 165tisic ,koukals na ně ? prolitni sekci bazar .

nekoukal, ani jsem si nevsiml, ze tu je sekce bazar :super

juknu se, dik

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Jantar

jestli dobrý peníz nevím, když koukám na internet, na odkaz auto na seznam.cz, pak se pohybuje v cenovych relacich tam uvadenych, i kdyz tam vsechny uvadeji klimu.

konkretne za takto ojety, rv 2000 najeto cca 140 tisic, nehavarovany, chce majitel 150 litru.

To bych si to vzal, pokud ti nevadí ta chybějící klima.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Jantar

Původně zaslal: Pe.Tr

tady na foru ted nekdo prodava pekne 406 kombajny ne drazsijak 165tisic ,koukals na ně ? prolitni sekci bazar .

nekoukal, ani jsem si nevsiml, ze tu je sekce bazar :super

juknu se, dik

tady

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pánové, já bych zas Ty áčka tak jednoznačně neodsuzoval, i tam se dá občas o pěkné auto zakopnout (jako v kterémkoli jiném bazaru).

Ale pokud je Ti opravdu 100% známý původ toho Pikaču, tak bych do něj šel taky mnohem spíš než do neznámého auta, kde nemáš v podstatě žádnou možnost zjistit a vlastně ani ověřit, zda uváděné informace od prodejce souhlasí s tím, co má už auta fakticky za sebou (mnozí by tu mohli vyprávět, jak pořídili auto, které v germánii používal fakt jenom nějakej důchodce na pojíždění na nákupy a pak se někde zjistilo, že to byl služebák s 300 tkm na hřbetě).

[upravil dne 21/10/2007 Medvěd]

Share this post


Link to post
Share on other sites

zajímalo by mě, jestli někdo z vás, kdo tady pomlouváte áčka s nima máte osobní zkušenost. já tam pracuju jako řidič, vozím auta, zákazníky + nějaký šolichy na place, takže denně sedím zhruba ve 40ti i víc různých autech.. několik kravin na osvětlení - tachometry neodtáčíme, 80% ojetých aut v čr má tachometr odtočenej minimálně o 100 i víc tisíc km od prvních, druhých, ..... majitelů. mýtus, že auto co má 200t km je na odpis je minulost s nástupem škody favorit. jenomže českej člověk si radší koupí popelnici co má na tachometru 100 tisíc, než si koupit auto co má sice 250 v tělě, ale vyplněnou servisní knížku a je v perfektním stavu. druhá kardinální kravina je, že si schováváme kličky od prodanejch aut v zrcátkách.. poslední a snad nejdůležitější je obecně rozšířenej názor, že než auto od áček tak radší chodit o berlích - tady je to asi nejjednodušší.. takovej běžnej "franta" bazarník má na placu 50 aut, týdně prodá 3, možná 4.. 2 budou v pohodě, jedno bude šrot.. aaa prodá v čr týdně 700-1000 aut, a třeba 100 bude špatnejch.. o kom se bude mluvit? ojetý auto je ojetý auto, člověk ho s tím kupuje a nemůže čekat, že bude stejně spolehlivý jako nový. a taky je potřeba si vybírat. třeba dneska se nám na výkupu objevila 405ka 1.9 benzín, vzhledově pěkný auto, zachovalý, blablabla.. motor k.o., z vejfuku modrej kouř, klepe se to jako stará ku..a, cena 25k.. myslíte že to někdo koupí? zejtra už tam nebude.. a příde si zákazník stěžovat? příde.. protože je hloupej a koupil si špatný auto, i když o tom věděl..

v žádným případě nechcu dělat áčkám reklamu, k zaměstnancům se jako firma chová hůř než k zákázníkům. ale jinak je to úplně normální autobazar se vším co k tomu patří.. je jenom na lidech jaký auto si koupí.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.