Sektor

Tuhost plynu - (mráz) ?!

4 posts in this topic

no možná v lanku trochu vody tak to přituhlo nebo je zasraný prachem a mastnotou coš při nízkých teplotách taky pěkně stuhne:myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

hele, ja mam model '95, nevim, jak uz starsich modelu (asi to ale bude stejny), kazdopadne abych rek pravdu, tak celkove se mi moc nelibi, jak je to u 405-ky reseny - totiz pruzina, ktera "VRACI" plyn zpatky je akorat u skrtici klapky a nikde jinde, tim padem je potom celej plyn takovej "linej", protoze ta jedna pruzina musi tahat uplne vsechno - klapku, lanko, pedal plynu ....

schvalne sem se treba dival, jak je to reseny u Opel Kadet (z roku '91) - tam je pruzina na klapce i na pedalu, tzn. ze pedal se vraci sam o sobe, pruzina ktera ja na skrtici klapce potom teda taha jenom sebe a lanko, nikoli jeste i pedal, navic pedal plynu je na spolecny masivni tyci spolecne s brzdou a spojkou, tyc je stredem otaceni pro pedal plynu ...

zatimco u 405-ky je pedal plynu ulozenej a hejba se se jenom v takovym umelohomotnym ulozeni na podlaze , funguje tam "paka" avsak je to bez loziska, tam, kde se to ma hejbat to ale moc hejbaci neni, dre tam kov v umely hmote ... myslim, ze tohle se peugeotovi moc nepovedlo, ja mam plyn celkem tuhej a hodne citlivej a to sem to mel cely rozebrany, mel sem venku cely lanko, cistil sem to a promazaval - furt stejny ...

myslim, ze treba u 306-ky uz je to reseny jinak ...

hribe ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.