Sign in to follow this  
Followers 0
Miku

Vybíjení baterie

2 posts in this topic

Tak jsem byl nucen řešit zajímavou věc.Nějakou dobu jsem pozoroval,že ranní starty nejsou v pořádku (ukazovalo to na slabou baterií),ale po ujetí pár km a následné starty byly OK.

Tak jsem proměřil dobíjení auta-OK i při zapnutí všech spotřebičů (a že jich tam mám :D) až jsem změřil proudový odběr při vypnutém klíči a tady mi to ukázalo 0,38 A což je špatné,takže rychlý výpočet a věděl jsem,že to dělá 5 W což ukazovalo na nějakou žárovičku a byla to osvětlení kufru - špatný spínač :grr pri zavřeném kufru svítilo :grr.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Miku

Tak jsem byl nucen řešit zajímavou věc.Nějakou dobu jsem pozoroval,že ranní starty nejsou v pořádku (ukazovalo to na slabou baterií),ale po ujetí pár km a následné starty byly OK.

Tak jsem proměřil dobíjení auta-OK i při zapnutí všech spotřebičů (a že jich tam mám :D) až jsem změřil proudový odběr při vypnutém klíči a tady mi to ukázalo 0,38 A což je špatné,takže rychlý výpočet a věděl jsem,že to dělá 5 W což ukazovalo na nějakou žárovičku a byla to osvětlení kufru - špatný spínač :grr pri zavřeném kufru svítilo :grr.

to máš dobré, že len to svetlo, mne to robí buď centrál alebo niektorý zo zámkov auta. Ide to cez poistku subfázového rozhrania, takže som nahratý, čo to presne robí.

Ale teraz na jeseň už to takto nerobí ako predtým, vtedy som mával odber 0,28A.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.