Miku Odesláno 21. říjen 2007 Sdílet Odesláno 21. říjen 2007 Tak jsem byl nucen řešit zajímavou věc.Nějakou dobu jsem pozoroval,že ranní starty nejsou v pořádku (ukazovalo to na slabou baterií),ale po ujetí pár km a následné starty byly OK. Tak jsem proměřil dobíjení auta-OK i při zapnutí všech spotřebičů (a že jich tam mám ) až jsem změřil proudový odběr při vypnutém klíči a tady mi to ukázalo 0,38 A což je špatné,takže rychlý výpočet a věděl jsem,že to dělá 5 W což ukazovalo na nějakou žárovičku a byla to osvětlení kufru - špatný spínač pri zavřeném kufru svítilo . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ajven Odesláno 21. říjen 2007 Sdílet Odesláno 21. říjen 2007 Původně zaslal: Miku Tak jsem byl nucen řešit zajímavou věc.Nějakou dobu jsem pozoroval,že ranní starty nejsou v pořádku (ukazovalo to na slabou baterií),ale po ujetí pár km a následné starty byly OK. Tak jsem proměřil dobíjení auta-OK i při zapnutí všech spotřebičů (a že jich tam mám ) až jsem změřil proudový odběr při vypnutém klíči a tady mi to ukázalo 0,38 A což je špatné,takže rychlý výpočet a věděl jsem,že to dělá 5 W což ukazovalo na nějakou žárovičku a byla to osvětlení kufru - špatný spínač pri zavřeném kufru svítilo . to máš dobré, že len to svetlo, mne to robí buď centrál alebo niektorý zo zámkov auta. Ide to cez poistku subfázového rozhrania, takže som nahratý, čo to presne robí. Ale teraz na jeseň už to takto nerobí ako predtým, vtedy som mával odber 0,28A. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.