tochi

dobití baterie na zimu

29 posts in this topic

Ahoj, chtěl bych se zeptat, jestli nevznikne nějaký problém s řídící jednotkou nebo pamětí, když odpojím baterii a dám jí doma na nabíječku. Slyšel jsem, že u některých aut by se to dělat nemělo. Mám 406 2.0 hdi 80kw r. 02. Díky za odpověd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nic se nestane... akorát budeš mít rozhozené hodiny a bude na nule denní počítadlo kilometrů.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jj,akorát potom budeš muset ještě zadat znovu kod rádia pokud máš originál , vynuluje se ti PP a možná okna u řidiče otevřít a zavřít (jinak jede po kouskách) :D

Takže se toho neboj a baterii raději dobij :D

Tohle platí pro starý model , pro nový snad taky:myslim

[upravil dne 21.10.07 Miku]

Share this post


Link to post
Share on other sites

No, ještě se ti může částečně přemazat něco v řídící jednotce nebo v imobilizéru => odtah ke koncesionáři a nahrání softwaru (abys neřekl, že jsem to věděl a nevaroval).

Já bych do toho nešťoural, moderní alternátor dobije perfektně baterii už po 10 až 15 minutách jízdy. Dobře uděláš, když auto jednou týdně (nebo aspoň za dva týdny) takhle projedeš (přitom zapni klimu tak na minutu, aby se promazala).

Pokud alternátor nedobíjí pořádně, je potřeba jej opravit.

Dá se nabíjet baterka i neodpojena, v autě. není důvod, co by mohlo škodit (leda kdyby byla totálně zničená a tedy přerušená, to by se autu nelíbilo).

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: P607Olda

No, ještě se ti může částečně přemazat něco v řídící jednotce nebo v imobilizéru => odtah ke koncesionáři a nahrání softwaru (abys neřekl, že jsem to věděl a nevaroval).

Já bych do toho nešťoural, moderní alternátor dobije perfektně baterii už po 10 až 15 minutách jízdy. Dobře uděláš, když auto jednou týdně (nebo aspoň za dva týdny) takhle projedeš (přitom zapni klimu tak na minutu, aby se promazala).

Pokud alternátor nedobíjí pořádně, je potřeba jej opravit.

Dá se nabíjet baterka i neodpojena, v autě. není důvod, co by mohlo škodit (leda kdyby byla totálně zničená a tedy přerušená, to by se autu nelíbilo).

proč ho strašiš?

normalně ji odpoj a nabij , pokud maš auto v garáži tak ani ji nemusiš odpojovat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

protože jsem to zažil. Jednou v mrazech - těžký start, odtah. A podruhé předevčírem, v servisu, měnili spojku a setrvák, tak si odpojili baterku, a odpoledne už volali, jaký je kód na propojení diagnostiky, že auto ani nehlesne. Jedná se o 406 HDi 80 kW, r.v.03

Share this post


Link to post
Share on other sites

kod na propojeni diagnostiky?to slyšim prvně.:myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: P607Olda

No ten kod co je na te kartičce jak je nakresleny klic. Jak se to jmenuje?

to je kod na vyrobu noveho kliče (imobilizer) ,to s baterii a bsičkem nema nic společné , byt tebou tak bych se strachoval o auto ,jestli jsi jim ten kod dal.počitam že to byl neautorizak.

Share this post


Link to post
Share on other sites

no nikdy neviš.

každopadně furt nechapu k čemu jim ten kod byl:myslim:D

no nebudem to řešit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

asi protože to nechtělo rozeznat vlastní klíč, tak ho tam museli znovu "přihlásit". To auto to udělalo už dřív, pod mýma rukama, takže mi to není divné. Navíc těm lidem věřím.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod na kartě je pouze na přístup do BSI (nový soft, přihlášení klíčů). Duplikát matrice (železa) klíče se objednává dle VIN. Plastová část klíče je použitelná i na jiné auto stejného typu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

------------------------------------------------------------------------------------------

to je zajímavý , jak se ty auta zesložiťují , co? 205-tku můžeš nabíjet jak chceš. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak to tady tak citam, porad mam strach menit nekedy baterku, lebo zadna neni naveky. Muj problem je v tem, ze auto mam dovezene, a nemam k nemu zadne kody ani nic podobneho. Mam akurat 2 kluce, jeden normalny, a na druhem su aj tlacitka na central na DO. Jeto 2.0 HDi 66kW, r.v.2003. Vi mi nekdo poradit, jak bych to potom mohel riesit?:myslim:myslim:roll

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: foxo

Jak to tady tak citam, porad mam strach menit nekedy baterku, lebo zadna neni naveky. Muj problem je v tem, ze auto mam dovezene, a nemam k nemu zadne kody ani nic podobneho. Mam akurat 2 kluce, jeden normalny, a na druhem su aj tlacitka na central na DO. Jeto 2.0 HDi 66kW, r.v.2003. Vi mi nekdo poradit, jak bych to potom mohel riesit?:myslim:myslim:roll

pokud mas origo radio a kdyz ho vyndas a neni na nem napsany kod tak mas smolika ,nebo zjisteni kodu radia podle vin cisla je v autorizaku peu za 600,- v českych. ale myslim že by to mohlo jit ochcat tak že baterku vyměniš za chodu motoru s pomoci startovacich kabelu . chapeš? to by to takhle šlo obejit .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Pe.Tr

Původně zaslal: foxo

Jak to tady tak citam, porad mam strach menit nekedy baterku, lebo zadna neni naveky. Muj problem je v tem, ze auto mam dovezene, a nemam k nemu zadne kody ani nic podobneho. Mam akurat 2 kluce, jeden normalny, a na druhem su aj tlacitka na central na DO. Jeto 2.0 HDi 66kW, r.v.2003. Vi mi nekdo poradit, jak bych to potom mohel riesit?:myslim:myslim:roll

pokud mas origo radio a kdyz ho vyndas a neni na nem napsany kod tak mas smolika ,nebo zjisteni kodu radia podle vin cisla je v autorizaku peu za 600,- v českych. ale myslim že by to mohlo jit ochcat tak že baterku vyměniš za chodu motoru s pomoci startovacich kabelu . chapeš? to by to takhle šlo obejit .
No tak s kabelama bych souhlasil ale určitě né za běhu motoru, pokud by se druhá baterie odpojila za běhu motoru tak altik + elektronika pujdou do kytek

Share this post


Link to post
Share on other sites

se mu akorad rozsviti kontrolka dobijeni , pokud kabelama uděla bypas tak se není čeho bát.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahoj.Také důrazně varuji před odpojením baterky při nastartovaném motoru!To se nikdy nedělá.Pokud není jinšího zbytí,tak se to musí udělat při rozsvícených světlech a pustit třeba ještě další spotřebiče.Pokud ale čtu příspěvky se zkušenostma,tak mě napadá,jak to výrobce asi plánoval,aby při každém odpojení autobaterie musel majitel káru nechat odtáhnout do servisu?P806

Share this post


Link to post
Share on other sites

pokud to uděla jak pišu ja tak baterie se od auta vubec neodpoji , to neumi te číst ?mam to namalovat?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.