Duelle

309 1,9d po nastartování chcípne pokud jí nechám na volnoběh

15 posts in this topic

309 1,9d po nastartování chcípne pokud jí nechám na volnoběh,po dalšim startování které trvá asi tak 5-10 vteřin je vše ok a nebo jí musím držet ve vyšších ot, dokud se nezahřeje na 70c,

Share this post


Link to post
Share on other sites

no ja mam nico podobne pred3 dnami som kupil 309D a som neak vpomikove nenasiel som tam na tak stare auto rucny sytic ma to vobes alebo co ten motor bude drzat v tockach v mraze no to mi hlava neberie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Má to plynovej regulátor předvstřiku nebo tak nějak bych to nazval....Je to váleček plnej plynu a podle toho jak se mění teplota motoru tak z něj vylejzá nebo zalejzá bovden co reguluje předvstřik..Mám čerpadlo bosch ale tenhle regulátor mám v pořádku..bovden normálně s tim predvstřikem hýbe a motor reaguje otáčky klesnou.Co jsem koupil pažouta na díly tak tam ten předvstřik stačí chvíly podržet po nastartování a pak už běží normálně (u toho auta na díly je ten regulátor vyřazenej a je tam bovden do auta.) Takže můj problém asi vězí jinde ...zkopušel jsem i štelovat dorazy předvstřiku ale nepomáhá to :-(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Palivovej filtr jsem měnil v srpnu,zkoušel jsem i odvzdušnit potrubí, nikde to nerosí,přepady jsou taky nový,vejfuk taky novej,zkoušel jsem i dát to do servisu ale jimu to neudělalo. Myslel jsem že to je tím předvstřikem protože když ho odpijim od bovdenu a zvětšim mu doraz na straně "studenej mot" tak je to v poho ale pak ten bovden po ohřátí vyleze málo takže jedu pořád s předvstřikem a je to líný a víc to žere...Co jsem měl minulýho pažouta tak ten měl 400tis najeto a jezdil líp a byl to ten samej motor... dokud mi ho neukradli ...... Na tom autě jsem měnil i palivový potrubí,a vstřiky, koupil jsem si i diesel piezo snímač ke stroboskop. lampě i to je v pořádku.....chjo

Share this post


Link to post
Share on other sites

P.S.:P jezdim většinou na shell v-power d. ale na naftě to nezávisí........jinak je to auto k nezaplacení!! Brzdy jsem zgenerálkoval za den a kousek a bez trápení :-) u SAABa jsem to dělal 4 dny+++ Na druhou stranu SAAB je trošku jinde.... Za rok po praze najezdim 30 000km a to je pažout božskej s 5 L nafty

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Duelle

309 1,9d po nastartování chcípne pokud jí nechám na volnoběh,po dalšim startování které trvá asi tak 5-10 vteřin je vše ok a nebo jí musím držet ve vyšších ot, dokud se nezahřeje na 70c,

Přesně to sem měl taky, příčinou byl vzduch v palivové hadici.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mno a zbavil ses toho sám nebo v servisu??? Pokud sám tak jestli bych mohl dostat nějakej přibližnej postup :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Víš co to možná bude??Na čerpadle je elektroventil,kterým se chcípá motor.no a ten dělá někdy to,že už nemá sílu se pořádně otevřít-a pak se auto chová podobně....kámoš s ním měl podobné problémy....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmmm tam holt zkusim buď to a nebo ono :-) Mno alespoň jsem sehnal v pdf Jak na to:.......kde jsou ty naše klapající diesely :-) pokud někdo máte zájem tak dejte vědět na icq 216651365 / duelle

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Duelle

309 1,9d po nastartování chcípne pokud jí nechám na volnoběh,po dalšim startování které trvá asi tak 5-10 vteřin je vše ok a nebo jí musím držet ve vyšších ot, dokud se nezahřeje na 70c,

mam na teba otazku, ked stojis dlhsie napriklad na krizovatke a uz mas aj motor teply nestane sa ti zeby ti zdochol?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nikdy... jen když je chladnějc po nastartování respektive když se nedotknu plynu tak běží asi tak 3minuty a pak až chcípne ale pokud přidám a zas nechám volnoběh tak hned chcípne, Pak startuju asi 5-10 vteřin a a už je vše ok ....až do doby než úplně vystydne... Ale teplej mi nechcíp nikdy

Share this post


Link to post
Share on other sites

aha, no ja som mal tiez podobny problem so startovaním a chcípavaním, a ja som si nahadzal priesvitne hadičky za palivovy filter a tento motor ma predohrev nafty je to pod palivovym filtrom a tam mi prisavalo vzduch do nafy. Skus tie hadicky ja mam taky pocit ze mas podobny problem......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak oprava trvala 10 minut...stačilo to odvzdušnit na fíltru a pár bubbles uteklo i ze 4 přepadu:-) a supr....jede líp ale pořád to ještě není ono...odpoledne budu měnit zadní pravej silemblok motoru tak jsem zvědav jak to půjde ale nečekám mimo počasí žádné problémy :roker a pokud zbyde trošku času tak i vyčistim palivovej ventil to nebude na škodu... Děkuji všem za zájem...slibuji že jsem neotravoval naposledy :-) :papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.