Sign in to follow this  
Followers 0
snow

zadost o radu

10 posts in this topic

a co chceš poradit? Pakliže nejsou nějak extrémně vysoké, tak to není závada, ale vlastnost :-) volnoběh u mojí 1.4 byl mezi 850-1100ot./min.

Share this post


Link to post
Share on other sites

snow: motor asi po výmene filtrov dostáva dost vzduchu aj paliva, takže skús otáčky znížiť (ak máš klasiku karb bez ŘJ).

kujon(ex)106 ;) 1100 nie je už trošku moc na volnobeh...? :myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

11OO jsou normální zahřívací otáčky, které si motor drží cca 5 kilometrů od nastartování, proto se doporučuje těchto 5 km jezdit opatrně, protože to nejvíc žere a motor není správně zahřát.

Share this post


Link to post
Share on other sites

freetimer: jasné, na zahrievanie je to v pohode, ale ak sa tak točí na volnobeh aj motor v prevádzkovej teplote, podľa mňa je to zbytočnosť. vyšší hluk a spotreba... :roll

Share this post


Link to post
Share on other sites

no, však řikám 850-1100ot.min. :) Rozdíl je při studeném startu a teplém. Při provozní teplotě mi auto drželo 900ot.

Share this post


Link to post
Share on other sites

vzduch jsem prosel anic.po nastartovani jsou otacky asi 1100. ale po ohrati motoru se zvysuji sami.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.