Georginho_cz406

Palivový filtr - směr průtoku + bajonety P406

11 posts in this topic

Tak jsem chtěl vyměnit palivový filtr, ale bohužel nevím, jakým směrem ho mám dát (směr toku paliva).

Na starém šipka není, nicméně jsem si to nakreslil.

Pak jsem jel jiným autem nakoupit filtr. Když jsem se vrátil domů, tak už jsem tam výkres neměl. Otec uklízel v garáži :myslim

Na jedné straně je bajonet v pravém úhlu a druhý je rovný.

Který jde dopředu k motoru?

Dají se koupit ty bajonety? Cena?

Bohužel jsem si všiml, že ten pravoúhlý nedrží a kape mi palivo, když stojím (resp. než se mi přepne na LPG).

Proto mi taky asi ubývá docela dost benzín i když na něj prakticky nejezdím!

Prosím poraďte!!!:roker

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Radek Hurvajz

přívod od nádrže by měl být do uhlu a vývod z filtru je rovně. Aspoň podle tohoto

[upravil dne 18.10.2007 Pegoo]

[upravil dne 18.10.2007 Pegoo]

post-0-14109596750875_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Pegoo

Původně zaslal: Radek Hurvajz

přívod od nádrže by měl být do uhlu a vývod z filtru je rovně. Aspoň podle tohoto

[upravil dne 18.10.2007 Pegoo]

[upravil dne 18.10.2007 Pegoo]

post-0-14109596750926_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Díky všem!

Teď mi ještě zbývá dořešit ty špatné bajonety.

Jsou na nich ubroušené ty packy, proti který to těsní, takže krásně kape benzoš. A to jsem nabral plnou:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

No jo, bohužel na můj model dodávají jako náhradní díl celé vedení i když potřebuji asi 30 cm kousek! Celé vedení asi 1000,-:D Na sklade ve Francii, k dodání za 1 měsíc:D:D:D

Takže to zatím řeší gumová hadice a obyč sponky a následně asi nějaký vrakáč!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak vyřešeno!

Špatný byl nakonec jen bajonet na vývodu paliv. filtru!

Rozmačkaný a vydrolený O-kroužek.

Nový musí být Bitumenový, aby vydržel benzín.

Rozměry o-kroužku do bajonetu: 12 mm vnejší průměr, vnitřní 10 mm. Síla stěny 2 mm.

Schema palivové soustavy je trošku jiné, ale i tak mi to pomohlo!

Já jsem narychlo o-kroužek nesehnal (mají ho ve firmě MBHB Dvůr Králové :-), ale měli už po zavíračce).

Tak jsem koupil gumovou hadici určenou na benzín (vnitřní díra 8 mm) od Semperitu.

Demontoval celý svazek vedení potrubí u nádrže. Tzn. z čerpadla, 1 vývod od filtru a 1 vývod dopředu (před nádrž dál k motoru - tam je bajonet taky).

Vyměnil jsem nakonec jen část mezi filtrem a T-kusem (téčkem - nahoře u čerpadla). Stáhl sponami a je to v cajku!

Hadici jsem si nechal malinko delší, abych se příště nemusel mordovat s výměnou filtru. Nasponkpoval všechny hadice po cestě zpět, a stáhl filtr.

A už jedééém!:D

Jen mi je trošku líto že Peugeot ČR nemá náhradní díly na auta, která stála docela dost peněz, skladem!:myslim

Jo a ještě jednou všem moooc díky! Jste super!

[upravil dne 19.10.2007 Georginho_cz406]

post-0-14109596753462_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.