Sign in to follow this  
Followers 0
mca

Víčko nádrže

3 posts in this topic

Zdravím všechny a chci se zeptat, zda-li má být v nádrži u 106/1,1i podtlak, nebo má víčko propouštět vzduch. Motor si totiž na volnoběh libovolně mění otáčky a zjistil jsem, že příruba víčka na nádrži netěsní (tuning předchozího majitele - umělce). Domnívám se tedy, že tato netěsnost může mít souvislost s kolísáním otáček a potažmo s podtlakem v nádrži. Budu rád za každý Váš názor. Díky předem mca :super!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já sem podtlak u 106 nikdy nezaregistroval, nikdy mi u benzínky "nesyčela" ;) Takže si myslim že problém bude v něčem jiném. BtW: taky mi kolísaly otáčky a byla špatná váha vzduchu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dík za odezvu. Zjistil jsem to totiž tak, že když jsem tam lil velfobin, tak mi to chcalo částečně ven po blatníku ven. Tak koukám a teklo to pod tou kovovou přírubou za kterou se zahákne víčko. A ta příruba je přišroubovaná k blatníku, ale pod ní zůstal jeden šroub čímž vznikla mezera a to si myslím že asi nemá být, ne???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.