Sign in to follow this  
Followers 0
Driver

Regulace ventilátoru topení

7 posts in this topic

Přestalo mě fungovat ovládání regulace ventilátoru topení, ono to tedy tak trochu funguje, ale když dám otáčky na max tak ventilátor běží moc pomalu. Funguje to stejně i po přepnutí na vnitřní cirkulaci. Jednou už to zlobilo tak jsem to rozebral, vyčistil dráhu po který běhá ten kontakt a bylo to ok. Teď to ale nepomohlo, neřešil jste to někdo u 306ky? Našel jsem tady akorát podobný problém u 205/405.

[upravil dne 17/10/2007 Driver]

post-0-14109596747181_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

A já myslel, že už prdítko pošleš ze skály a budeš jezdit pořádným vozem... Zadohrabem!

Nepomohlo by to propájet?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Marcel505

A já myslel, že už prdítko pošleš ze skály a budeš jezdit pořádným vozem... Zadohrabem!

Nepomohlo by to propájet?

Přesně jak píše Marcel, pro začátek. Zkus to proměřit ohmetrem a ev. propájet:myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: PeterG

alebo ti predam funkcny panel. ja mam burane auto zozadu a rozpredavam ho na diely.

Já to zkusím nejdřív propájet, jen co opravím pájku :D a potom bych se kdyžtak ozval kvůli panelu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

stejny problem melo teticceno picasso. Problem byl ve spinaci skrince. Byly tam opalene kontakty a tim padem veliky prechodovy odpor. Stacilo rozebrat a vycistit ale nevim jestli to bude tenhle pripad. Jen me to napadlo, protoze je to nachlup stejny problem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak opět zafungoval pežotí Self repair system a ovládání už zase funguje. S kamarádem jsme to dneska rozebrali (opět mi spadl knoflík od spínání klimy dovnitř přístrojovky takže jsem v tom mrazu ještě rozdělával ty plasty kolem řadící páky a ručky), vyndali jsme ten tišťák (už asi po třetí), vyčistily opět kontakty (už asi po třetí) a proměřily jsme několikrát odpory na tišťáku. Jeden z těch odporů neukazoval žádnou hodnotu tak jsme usoudily, že by to mohlo být tím. Kamarád vzal ten panel a šel se kouknout jestli by měl nějaký náhradní odpor a když se vrátil tak ještě jednou změřil ten špatný odpor. A najednou měřák normálně ukázal hodnotu. Tak jsme to připojil zpátky jenom na kabel na zkoušku a hele ono to fungovalo, větrák běžel na plný pecky. Takže jsem se jenom podrbal na namrzlý hlavě, pronesl něco na adresu francouzských soudruhů a složil to rychle zpátky. Zatím to funguje, jsem jenom zvědavý na jak dlouho. Vlastně pořádně ani nevím čím to bylo. Asi se nám s kámošem povedlo vyřadit z provozu kurvítko :D

[upravil dne 29/12/2007 Driver]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.