Sign in to follow this  
Followers 0
Guest Ivan-406

problem s taznym-elektrika

26 posts in this topic

sewaste borci...mam tazne origo od vyroby(myslim),mal som pozicane 2 voziky,tento tyzden som si kupil svoj vlastny a problem pretrvava.....neblika mi lavy blinker a nejde mi hmlovka....neviete volado poradit?konektor je ok,vsetko premerane,a zistil som,ze na lavy blinker ide iba od 5 do 8 voltov...na pravy normal 12....je to riesene cez rele ci normal?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voltmetr nech v polici, zvol žárovku z hl. světlometu , ať to řádně zatížíš.

Jo a zkontroluj si uzemnění. To je nejčastější kámen úrazu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dik moc,vlastne ta schema-to uz poznam,to som si pomeral....takze,ked to ide priamo,mosi to byt len nejaka hovadina....zajtra sa do toho pustim...:potlesk

Share this post


Link to post
Share on other sites

ta k za 3 minuty je zítra tady , nech to na ráno, až bude vidět !

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: kobra

Voltmetr nech v polici, zvol žárovku z hl. světlometu , ať to řádně zatížíš.

Jo a zkontroluj si uzemnění. To je nejčastější kámen úrazu.

zkontroluj i kabely v mistě kde se napojuji kabely tažneho s kabely od zadnich světel, byvaji vyvyklane kontakty a ty spoje.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Pe.Tr

Původně zaslal: kobra

Voltmetr nech v polici, zvol žárovku z hl. světlometu , ať to řádně zatížíš.

Jo a zkontroluj si uzemnění. To je nejčastější kámen úrazu.

zkontroluj i kabely v mistě kde se napojuji kabely tažneho s kabely od zadnich světel, byvaji vyvyklane kontakty a ty spoje.

doporučuji očistit a sletovat měkkou pájkou !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo jo, mám taky přívěsnej vozejk - používám ho cca 1x za rok /podotýkám, že ho mám dobře - jak se říká "uskladněn"/ - ale když se ho chystám připojit k wehiklu, vždy nefachá část žárovek (pochopitelně přechoďáky) - většinou stačí /kontaktol - teď mu říkaj kontox sprej/, prostříknout, zkvedlat a pak to šlape.

Pokud máš novej vozík - má pravdu "Escaper" - bohatě stačí dva dráty a žárovka /jinak reklamačka - nechť to prodejci daj do kupy/. :papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

vozikom to nie je,vozik som napojil zvlast na laboratorny zdroj...ide jak delo....je to v aute,to je na 100%,lebo predtym som mal dva rozdielne voziky a tiez to iste....teraz som na nocnej,sa vyspim a ficim na to...dam vediet...pripadne nafotim,keby sa tu niekomu nieco take vyskytlo....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak to ti pak nezbývá nic jinýho - než jít po drátech od zásuvky zpět do wehiklu podle schema "Escapera".

Jde o to , který "odborník" připojoval vnitřek k zásuvce pro vozejk.

Měl jsem podobný problém a bylo to tím, že kabeláž ve vozidle - od světel, blinkrů a země k zásuvce vozíku byla připojena těma - nevím jak se to odborně nazývá /snad nařezávací spojky ???/ - stála za ..nic. Tož jsem to vyhodil, přepájel a když chci vozík použít a prostříknu koncovku k vozíku tož to vždy šlape.

Share this post


Link to post
Share on other sites

to by nemal byt problem...chce to trocha casu a hlavne trpezlivost...takato vec ma nemoze zlomit :roker

Share this post


Link to post
Share on other sites

No, určitě tě to nezlomí ale možná n*sere, tyhle závady se dost blbě hledají.

Každopádně Ti přeji úspěch při hledání závady. :papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedna žárovka, nebo jeden laboratorní zdroj na kontrolu nestačí. Protože jestli je něco přehozené, tak se to uzavře přes ostatní nesvítící žárovka a nic nepoznáš.

Na vozíku bych volil tento postup:

vyndat všechny žárovky a měřit ohmmetrem, jestli příslušný drát z konektoru vede jen a jen na ten kontakt žárovky, kam má. Tedy měřit i to, že nevede jinam. Kresli si to podrobně na papír, co už jsi zkontroloval.

Jedině (až nezdravá) důslednost ti to vyřeší.

Share this post


Link to post
Share on other sites

takze sewaste...:roker hmlovka vyriesena :roker ked si date dole bocny pravy plast v kufru z nutra,naskytne sa vam takyto pohlad...zelene rele su stretavacky,cierne rele je zadna hmlovka...toto rele bolo vadne...takze fici jak delo :roker

post-0-14109596809801_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

za druhe:zistil som,preco nejde ten pravy blinker..moze za to tato skatula...znej ide napetie 12V dole na konektor na vozik...z lavej strany ide krasne 12v prerusovane ale z pravej sa to vysplha len tak tak do 8V...kde by som mohol takuto skatulu zohnat???? (to je zase na lavej strane v kufri)

post-0-1410959681031_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak vytahni proud 12V přimo ze zadniho světla (praveho blinkru) do kabelu co jde na pravyblinkr z te krabičky a hotovo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

to ma tiez napadlo ale na nieco to tam urcite bude.....keby to bolo nepotrebne,nebolo by to tam :myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.