Sign in to follow this  
Followers 0
007

Brzdy ,předek a motor

13 posts in this topic

Čauky lidičky,mám dva dotazy a jeden nápad.1, Jak a kde se dotahuje ručka u 306, 1,4, 94?

2, Auto mi nechce moc frčet,vytáhnu z toho tak těch 140 ale to to na čtyřku dusím než tam narvu pětku.Víc mi to pak žere, a taky to dost řve.Nechcete poradit čím by to mohlo být.Jakmile jdu do opravny tak to nakopnou vytočej motor do otáček a řeknou to má sílu,co by jsi od toho auta chtěl,alenikdy se nesvezou.Kámoš ma to samý auto 306,94 1,4 a litá mu to těch 170 - 180 pohoda.

A ten nápad,je to asi půl roku co jsem na předních tlumičích,odříznul péro o jednu obroučku,krásně to sedlo a žádný problémy akorád mám předek níž než zadek a oto šlo.!!!!! 4au a díky za rady

Share this post


Link to post
Share on other sites

No myslim ze jsi zas takovej prevratnej napad s odrezanim zavitu pruziny neucinil - ale budis.

No ted se spis priprav a nasetri na novy tlumice - myslim ze budou potreba!

Share this post


Link to post
Share on other sites

takže ta ručka se dotahuje šroubem který je pod tím plastovým tunelem uprostred auta, sundas ho tak: z toho tunelu sundas vzadu popelnik a sou tam dva srouby(hvezdicky) a pak musis opatrne nadzvednout ten kozenej kryt kolem radicky a tam sou dve matice pak vyndas jeste takovou umelou krytku (soucast toho tunelu) pod rucni brzdou a muzes celej tunel vyndat z auta, pak uz u rucni brzdy najdes ten sroub. Mam taky 1.4 a jede to tak 140 akorat kdyz to rozjedu s kopce tak to jede i 180.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jo zapomnel sem jeste napsat ze musis sundat rukojet rucni brzdy pred tim nez vyndas ten tunel z auta, jinak bys ho pres rucku nepretahl, tu rukojet sundas kroucenim sem a tam, ona povoli a kdyby ne tak ji necim nahrej, u me to slo v pohode

Share this post


Link to post
Share on other sites

komaros: tobě to jede jen 140 ??? :o

co tam lejete za benál? co tam máte za svíčky ? nemáte zasraný vzduch. filtry ? Mě se to taky nejdřív nechtělo moc vytáčet, dal jsem bavlnu a teď šlape jak hodinky ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

no kdyz tomu hodne zatopim a dyl to drzim tak se to po dlouhy chvili vysplha na tech 165 ale dlouho to trva a rve to jak pichlej kralik. Od ty doby co ho mam sem jeste nemenil vzduchac ani svicky ani palivolej filtr, pres zimu s nim jezdit nebudu a na jare to vsechno nakoupim a nainstaluju :)) chci ty lepsi svicky(denzo nebo tak neco) a vlozku filtru (slysel sem ze KN je asi nejlepsi) pak to snad bude jiny kafe :)))))

Share this post


Link to post
Share on other sites

No po rovince těch 180 dám ..... 150 do kopce. ..... samozřejmě po dálnici :D kde se můžu rozjet, že :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kdyz uz jsem u te 1.4 mootru, tak ten muj dal po rovince ve 3 lidech + veci(= 3velky tasky) 165km a myslim ze jsem jeste trosku mista pod pedalem mel, ale blizil se kopecek takze jsem se na to trapeni vy*ral.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak ja z 306tky 1,4 vytahnu

1. 50kmh

2. 90kmh

3. 130kmh

4. 160kmh

5. na rovince ~180kmh

a rekord byl v alpach 195 z brutalniho kopce

jinak cestovni rychlost se da udrzet cca 170kmh. Ale spotreba je pak silena ...

Mas urcite neco s motorem a nebo mas ten stary jednobod a ucpane filtry ... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

no jo.... jenze Ajsik jezdi jako prase.. a toci do omezovace :) takze chudak autko :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.