Sign in to follow this  
Followers 0
Gticko

mazání problém ??? GTi

15 posts in this topic

zdravíčko .jedná se o pažouta 205 Gti 88KW

mám nejspíš problém s mazáním ...čím větší otáčky tím se to maže huř :/....spíš u 5 rychl.stupně kolem 140km /H a víš už maže dost mizerně ...jde to pod 2 bar kolem 1baru :(( myslíš že to je olejem ???? mám tam 10W-40 a hustotu nevím .... někdo mi řekl že tam mám dat hustší ....nebo že by čerpadlo ?!?

Motor je po kompletní GO a nechci ho nějak podělat :myslim

díky za každou radu !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

mam ten samy problem, ale tlaci mi to 3 bary..ked je olej studeny tak skoro 4..myslim ze mame KO cerpadla :) ale 1 bar to uz je fakt malo - nejazdil by som radsej ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

...no prej muže bý špatné i čidlo ale když to nevytáčím tak to maže uplně normálně :/.... sundám vanu a mrknu na sítko ...eventuelně vyměním čerpadlo...naštěstí mám ještě jeden motor :) ...

jak moc je složitý vyměnit to čerpadlo?????? má s tím někdo zkušenosti ???????:myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

zkuste nejdřív kouknout na to čidlo. je to nejjednodušší - abyste neměnili čerpadlo a pak to nakonec nebylo tím čidlem.

výměna čerpadla je v poho-sundat vanu-povolit a odšroubovat 3 šrouby, vyháknout čerpadlo z řetězu a je to. monáž je stejná jen v opačném sledu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jestli klesá tlak se stoupající teplotou tak toho sem si nevšim....při volnoběhu a normálním ježdění to maže dobře ..když jedu ale jak už jsem psal nad 140km/h a nebo tomu naložím a vytáčímto tak už to moc nemaže :/

ok ...dejdřív juknu na to čidlo a když to tím nebude vyměním to čerpadlo..

Je u 1.9 75kw shodne čerpadlo s verzí 88kw ????

Share this post


Link to post
Share on other sites

hele slusnej 10W40 musi stacit, pokud tam neni z jeste fabriky. Ja jednou potreboval zkusit cerstve slozenej motor, tak jsem na koupil nejlevnejsi 10W40 v mistnim shopu. Asi po 15min ostrejsi jizdy taky zacal tlak klesat a po sundani vika jsme zjistili, ze ten olej je po zahrati jak voda. Takze olejem to byt muze, ale to zalezi na tom, jestli to zacalo delat treba postupne, nebo z niceho nic naraz.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: .mycTD

klesa tlak se stoupajici teplotou, nebo to malo maze uz za studena?

to je presne moj pripad :) moze to byt na pitchu olej? (10w40)

Share this post


Link to post
Share on other sites

no jasne, dyt to pisu. Urcite bude rozdil mezi 10W40 za 300,-kc/litr, nebo 300,-kc/5litru z tunig koutku v hypernove, pripadne, jestli na nem uz mas natoceno 30.000km

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na 90% máte špatný čidla. Pokud je olej měněný i s filtrem, nedovedu si představit, proč by to nemazalo. Maximálně může být prasklé čerpadlo, pokud to dostalo bombu na vanu, ale to se dá lehce zkouknout. Výměna je primitivní, jak píše zoby. Kdyby byly přicpaný kanály za čidlem, tak to tlak naopak zvýší. Vadné čidlo se typicky projevuje tak, že za studena to ukazuje třeba 3, 4 bary a po zahřátí pak třeba jen 2 a při volnoběhu skoro nula. Nejlepší je ten olej promnout mezi prsty a tak se jakžtakž pozná, jestli maže.

Mmch, jde tam dát i čerpadlo z diesela.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pokial je cerpadlo dobre tak by som problem videl inde ako v cidle. Studeny olej ma vyssiu viskozitu ako teply, tym padom tazsie preteka cez hlavne a ojnicne loziska a tlak je vyssi. Ked sa olej zahreje viskozita klesne a jednoducho tlak poklesne pretoze lahko preteka cez loziska... Z toho vyplyva, ze je velka vola na hlavnych a ojnicnych loziskach na klukovke. Ciastocne pomoze pouzivanie viskoznejsieho oleja.. 15W-40

Share this post


Link to post
Share on other sites

....byla výměna čidla a rovnou jsem udělal i čerpadlo .... tlačí to ted víc než má :)))))))))))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.