hloze-ja

HDi 66kw

34 posts in this topic

Ahojte vsichni majitele 307, hlavne HDi.

Mozna se to tu uz resilo, ale prosim o radu. Rozhoduju se o novejsim aute a nakonec jsem jako spravny pezotak skoncil u 307. Jeste potazmu uvazuju o oktavce, ale hlavne kvuli mistu a vyssimu zajmu zlodeju je zatim stranou. Melo by to byt tak kolem 200 tis.

Najezdim sice tak 15tis. rocne cca 20+20km denne a 1x,2x do mesice 300km (v budoucnu mozna i vic), ale vic se mi libi nafta-prubeh t. momentu a spotreba. Jenze jsem se dost docetl, ze prave ten slabsi HDi ma dost problemy s laxnim pristupem ke zrychlovani v nizsich otackach. Tak jsem se chtel zeptat, jestli je to opravdu tak spatny, jak se pise? (Obcas se svezu v O1 (81kw) a ta jde pekne odspodu) A taky na spotrebu se moc chvaly nepeje. Necha se to udrzet na 5,5l/100? Z 306 1.4 jezdim normalne tohle slozeni km tak do 6.8. A z 1.4 HDi bych byl asi nestastnej...

A jeste maly dotaz na zaver: mely vsechny silnejsi verze (79kw) FAP nebo to davali jen u tech "nejdrazsich"? A jde to nejak poznat.

Zatim moc diky za postrehy a nazory a preju pekny den.

Honza

Share this post


Link to post
Share on other sites

A jeste pripojim jeden dotaz: 1,6HDi, je u nej zaznamenanej nejakej vaznejsi problem? Slysel jsem, ze u nej odchazeji setrvaky..

Diky

Share this post


Link to post
Share on other sites

Měl jsem 307SW/66kw a byl jsem z akcelerace zklamanej, ale pro nějakého klidného řidiče asi stačí. Spotřeba je u všech dvoulitrových HDI skoro stejná. Lepší volba na spotřebu a výkon je 1,6HDI/81kW. Já mám 2.0HDI/100kW a neměnil bych za nic!:super

Share this post


Link to post
Share on other sites

To bych si taky nechal libit, ale nemuzu si vyskakovat ;).Jsem celkem klidas, ale zase na druhou stranu pri predjizdeni to chce trochu "vyrazit".Treba u octavky proste sloupnu a jedu.. U svy 306 to chce nekdy i o 2 podradit.. Asi zajdu nekam do bazaru a budu delat zajemce :D. Vlastni zkusenost je nejlepsi..

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je taky trochu muj problem. Asi musi:D. S benzinem 1.6 jsem jezdil. Je dobrej, ale prave se mi u nafty libi tah odspodu a samo spotreba. Pro me je vsechno, co spolkne v prumeru vic jak 7l ziznivy:-). Udelal jsem si lehce prehled a v prumeru je benzin v my cenovy relaci levnejsi tak o 15000. I prez o neco vetsi naklady na diesla by se to snad melo do 2 let vratit..

Apropo nevite nekdo o cca kolik je drazsi pravidelna udrzba u nafty nez u benzinu? Ja si tipnul tak 500-1000. Neni to malo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na krátkou verzi ta 66 kW podle mě bohatě stačí. SW je o dost těžší a vyšší. A i u ní se s tou 66 dá.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No ja jel v P307sw 2.0Hdi 66kW a u toho kombiku to bylo fakt chciply - kdyz sem predjizdel, tak to bylo skoro na krev (ja mam P206tku 1.4 benzin a ta je na predjizdeni o necem jinym - podradis a do 6tisic otacek to porad taha/zrychluje).

Vcera sem zkousel P307 1.6 16V 80kW break a pro me jasna volba. Do tri tisic o tom motoru nevim (na bezny jezdeni pouzitelny rozsah otacek). Kolem 4tisic se to probudi a JEDE to az do 6 tisic. Spotreba sice kolem sedmi - osmi, ale nemusim se bat, ze pri predjizdeni bude nejakej problem, proste podradim, slapnu tomu na krk a JEDU.

Servis naftaku je narocenjsi, navic je to komplikovanejsi motor, tak se toho muze vic vy..... U ojetych aut (najeto cca 100 tisic) je to pak z opravy do opravy. U 2.0Hdi 66kW odpada problem ze setrvakem a neni tam FAP, ale ten motor je proste chciplej (alespon u toho SWcka to tak bylo - u kratke verze to bude o neco lepsi). Ale to si musi kazdej zkusit projet sam. Pokud budu jezdit delsi streky v klidku a pohode - tak si myslim, ze nebude problem (a ta spotreba do 6ti litru je pekna)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jestli najezdíš tak málo km, tak to tě nechápu. Za 20 km je motor sotva ohřátej na provozní teplotu, tak že neakcelerovat!!! Jinak u silnějšího modelu HDI jsou problémy se setrvákem a taky má Fap který něco stojí. Já jsem zatím z 66 kW spokojený.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeste zapremyslim o benzinu. Jenze mych 20km se muze zvysit treba na 80 a tohle auto si nekupuju na rok, ale doufam, ze aspon na 5. S moji nohou jsem mel na 160 km s benzinem spotrebu kolem 7 a nejsem brzda, jen vyznavam plynulou jizdu. A jede dobre, to vim. Nejvic mam strach u nafty prave z tech oprav. Kdyby nebyli TDi drazsi a zadanejsi mezi corkari, tak jdu urcite do neceho s TDi 81 kw(i 66). Je zlatej. Ale, a taky jsem pezotak.. Moc diky za postrehy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jenze 2,0 HDi 66 kW a 1,6 HDi 66 kW je úplně jinej motor! 1,6 má lepší parametry. V krátké verzi jsem s ním jel a úplně v poho. Navíc má nízkou spotřebu.

TDIčko je traktor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

takovehle dotazy tak trochu nechapu - pokud mas pochybnosti tak si kup bmw 530d touring a veř mi že na českych silnicich nezaradis vetsi rychlost nez 3 ( z vlastni zkusenosti - 4 se zde radi min ve 130 km/h jina se motor trapi) sam mam ted 2,0 hdi 66 kw v breaku a jsem spokojenej - na zavodeni to ale neni, predjet se s tim take necha ale opakuji nepredjedes s tim 2 kamiony za sebou na okresce.... přeju good choice:super

Share this post


Link to post
Share on other sites

mám 2.0 HDi 66 kW v hatchbacku, kúpené ojazdené so známym pôvodom, teraz má 170 000 km a s motorom nie je problém, štartuje dobre, ťahá dobre /primerane svojmu výkonu/. myslím, že po presadnutí z 1.4 306-ky budeš určite spokojný. 2 litre sú 2 litre :D:D:Dsamozrejme, že keď som minule trocha jazdil na 1.8 TDCi 85kw vo Focuse II. tak to bola dynamickejšia jazda, tých 19 kW navyše je fajn, ale stačí aj 66 kW:roker

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já mám 307SW 2.0 HDI 66KW a bohatě mi to stačí, když chci předjet tak si prostě podřadím. A spotřeba? V sobotu jsem byl na výletě, udělal jsem asi 160 km po okreskách a městech a spotřeba 5,4. Ale jinak město teď tak 6,2. Dlouhou trasu jsem ještě nejel, až teď na víkend jedu nějakých 250km na Slovensko tak pak napíšu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fakt moc diky. Asi zustanu u hledani 66kw. Vim, ze oproti 1,4 to musi byt zivejsi (i kdyz je 307 tezsi), ale neco najezdim i s tou oktavkou, tak nevim, jak moc mam cekat nizsi zatah v nizsich ot. Jinak spotreba dle Timberlande je fajn.

To omegaalfa: ja zase tak nejak nechapu takove reakce. Mozna jsem se vyjadril spatne. Nejsem zavodak ani strelec, ale proste jen chci rozumny zrychleni pri predjizdeni. Tak jsem jen chtel vedet, jestli je to takova lemra (sorry), jak jsem se docetl. Ale na druhou stranu, pro nekoho delo je pro nekoho lenoch... Moc diky vsem za nazory. Tak myslim, ze to byl jen nazor nekoho, kdo presedlal treba z toho bavoraka. Doufam, ze se rozhodnu spravne a hlavne pro dobry kus. H

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kup 66 kW. Vykon je v pohode, ak jazdis sam, tak to slusne akceleruje (od 1800 RPM). Zlenivie to az pri plnom aute ludi. Usetris si problemy s FAP a zotrvacnikom.

Urcite nekupuj 1.4 HDi. Na toto auto je to slaby motor a zivotnost motora bude nizka, hlavne ak predchodzi majitel na to dupal. Taku 2.0 HDi len tak lahko nikto neznici, pokial nejazdi ako totalny magor :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

mám 66kw 1.6 Hdi a nemyslím že by byl nejaký lenoch, musíš si zvyknout na jiný způsob jízdy než u jiného motoru, nevím teky co udělá když připojim obytný přívěs a pln lidi, ale byl jsem pln lidí 6 kousků a lednice, na střeše rakev v chorvatsku a po cestě jsem nepostřeh nějakou zmenu v jízde .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.