Petr5110

Tužší řazení(2 a 3 kvalt) za studena

27 posts in this topic

Ahoj,

čím by to mohl být že za studena se mi špatně řadí druhý a třetí rychlostní stupeň.Někdy to je i přímo slyšet že to jde přes zuby.

Po zahřátí už je to v pohodě.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kolik se tam vejde toho oleje?? A co si tam lil? A to ti dolívali nebo si si to vyměnil sám??

Share this post


Link to post
Share on other sites

mne toto iste robi moja 306ka ... hlavne rano za studena tiez 2 a 3 kvalt dost tazko a divne zvuky... diky za radu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Promazal jsem táhla řazení a známej mě vyměnil převodový olej a vše ok.

S převodovky vytekt dost hustý olej a byli v něm i drobné šponky

[upravil dne 28.10.07 Petr5110]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zajímavý, jak se ochladilo a tolik lidí řeší olej do převodovky - že by na tom zhoršování kvality oleje v závislosti na čase něco bylo? ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mne sa v poslednej dobe objavuje jeden dosť nepríjemný problém a síce že občas mám problém zaradiť 3ku. Stáva sa to ale iba pri svižnejšej jazde, ked sa snažím rychlejšie preradiť z 2 do 3 tak ju tam jednoducho niekedy nedám na 1. krát, až na 2. pokus sa to podarí ale to už zo zvyku že tam je rychlosť niekedy pustim spojku moc skoro potom a oratam zuby :bojim:grr Viete poradiť, čo môže byť problém? Môže pomôcť aj výmena prevod. oleja?

Share this post


Link to post
Share on other sites

no ja mam zhruba mesic a neco po vymenne prevodovky,takze novy olej atd. A ted kdyz jsou teplotz niz,stejne mi tam nekdy hur jde 1!a ze 3 na 2 to taky neni ideal:nevim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ono skoro u každého Peugeota, když jej hodnotí třeba v AutoBildu píší méně přesné řazení....to ješte frantíci moc neumí....I když já mám jinak svůj šajtrklacek rád!!!:mrk

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja za studena mam ten isty problem z radenim 2 a 3 . ale ked sa to zohreje je to lepsie.

chcem sa spytat : je to zlozite moc vymenit prevodovy olej

na 306ke? a kde?

Share this post


Link to post
Share on other sites

je to docela jednoduchý včera jsem to dělal a je po počítání zoubků:mrk. já tam měl dva šrouby jeden dole u diferáku a druhej víc vpředu a víš oba na levé straně.je to na čtyřhran a povolit byl docela problém. k nalití jsem s výhodou použil nádobku od oleje castrol nebo jakého má takovej dlouhej sosák s kterým to jde i krásně nalít i přes kontrolní šroub. Ani jsem nemusel sundavat kolo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nevíte někdo jak promáznout nejlépe táhla resp. u 406té lanovody? Nějak se k ním nemůžu dostat a rozdělávat e mi to tedy celé nechce!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nevím jestli je to ještě v prodeji, ale cca před 4 roky jsem při výměně př. oleje přidával

přísadu, která snižovala hlučnost převodovky a zlepšovala řazení. Sice jsem to lil do Š Rapid, ale řazení bylo vskudku lehčí. Jmenovalo se to Lubrifilm od švýcarského výrobce a určené pro všechny typy manuálních převodovek a cená tuším tenkrát do 200,- Kč. :papa :papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Řazení, resp. lehkost řazení, nepatří mezi silné stránky Peugeota...

Na své bývalé 405 TD mi bylo bývalými "mechaniky" také doporučeno vyměnit olej, že se prý hůře řadí... Mě se nějak nezdálo, byl jsem už zvyklej z druhé 405 1,6i. Nakonec jsem kývl. Dali tam plnou systetiku od Castrola za zasi 600 Kč/litr. A výsledek? Vůbec nic. Přesně to samý bez zlepšení... Na moji "reklamaci" jsem si připlatil ještě za jakejsi americkej přípravek do oleje, samozřejmě opět bez žádného zlepšení... Už bych žádnou sračku do plný syntetiky nepřídával. Není proč. Plná sysnteika je natolik dobrý olej, že nepotřebuje žadný aditiva. Možná to fungovalo na starých autech se starým typem olejů, ale teď bych od toho žádný "zázraky" neočekával.

[upravil dne 31.10.07 Steiner]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.