jikoloj Odesláno 13. říjen 2007 Sdílet Odesláno 13. říjen 2007 ahoj, chtěl bych přehodit silentbloky motoru na P205 diesel. a nevim jestli to zvaldnu sám jestli tam není nějaký figl jako podložit motor nebo tak. Důvodem pro přehození je že při přidání plynu se rozhope motor a skube to s celým autem. (nic jiného nez silentbloky to být nemužou ne?) díky za info a rady [upravil dne 13.10.2007 jikoloj] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mio Odesláno 13. říjen 2007 Sdílet Odesláno 13. říjen 2007 zdravim. Houpe ti to při akceleraci ? Třeba poloosa vnitřní kloub. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 13. říjen 2007 Sdílet Odesláno 13. říjen 2007 Nejčastěji odchází ta hruška, co je u rozvodů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jikoloj Odesláno 13. říjen 2007 Autor Sdílet Odesláno 13. říjen 2007 jo i při akceleraci párkrát se to zhoupne ale až je to v tahu déle tak přestane. a poloosy jsou nové před 9000 km ale levá už zase při plné raidu do leva klepe. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jikoloj Odesláno 13. říjen 2007 Autor Sdílet Odesláno 13. říjen 2007 a ta hruska jak drzi motor tak je zepředu a zezadu tlumen dvema malýma silentbloky tak v jaké to má být poloze. ja to mám uplně natlačené na tom zadním. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mio Odesláno 13. říjen 2007 Sdílet Odesláno 13. říjen 2007 Tak to máš asi poloosu v háji.Ale silentblok asi taky jestli už jsi ho neměnil bývá často prasklej.Ale radši bych řešil tu poloosu.Myslim že to bude tím, měl by to dělat vnitřní kloub,to ti moc nevydrželi! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jikoloj Odesláno 13. říjen 2007 Autor Sdílet Odesláno 13. říjen 2007 jedna poloosa je vpohode a ta druha byla nova starline. myslite ze ji vyreklamuji? a tu starou co mam bych chtel nechat repasovat. tady u nas v koprivnici to udela jeden za 2500 pak jsem tu cetl o galetovy (nebo jak presne) a ten pry za 1100. není to velký rozdíl? ten z koprivnice je soukromnik dela jenom repasy uz 10 let Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jikoloj Odesláno 14. říjen 2007 Autor Sdílet Odesláno 14. říjen 2007 myslíte ze ten Glogar je vpohode az tu cenu? a ted jeste jaká to je ? vím je to tu psané hodněkrát ale jsou dva názory, jednou zatizena jednou nezatízena. já když jedu do levotočivé (jako bych jezdil po kruháči ve správném směru ) tak to bouchá a myslím ze pokud mám volant narvany az doleva tak to i s nim stochu skube (to jeste dnes zkusim) ja si myslim ze je to levá ale budu rad kdyz to bude pravá (tu mi kupovali v service levou jsem koupil sam ) diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jikoloj Odesláno 15. říjen 2007 Autor Sdílet Odesláno 15. říjen 2007 prosim prosim odpovězte jak je to s temi poloosami jak se pozná která to je. pomocnik co stoji venku neslysi nic pres hluk auta. ale v aute je to slysitelne. v levotocivých zatáčkách to bouchá a v pravotočivých je uplné ticho. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kobra Odesláno 15. říjen 2007 Sdílet Odesláno 15. říjen 2007 ".......ale levá už zase při plné raidu do leva klepe." tak to moc asi nové nebudou. Většina "vypráskanách mechošů" je za nové prohlásí po té, co je vzájemně vymění, čímž na chvíli ztichnou. Ale jen na chvíli....... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
klumir Odesláno 15. říjen 2007 Sdílet Odesláno 15. říjen 2007 V levé zatáčce klepe pravá poloosa.Ale poloosy v peugeotu-to je fakt dílo.Tak cipaté řešení jsem ještě neviděl.Někdy v levé zatáčce(pokud je jen mírná)se může ozývat i levá loloosa(to děla snad jen peugeot)ale všeobecně platí-leva zatáčka,klepe pravá a opačně..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 15. říjen 2007 Sdílet Odesláno 15. říjen 2007 Mně to klepalo v obou zatáčkách a byla to levá. V mém případě to bylo zvenku jasně slyšet (chodci se otáčeli). Taky že to vydrželo klepat asi 150 000 km:D (Rovně to jelo potichu, ale pak se to nějak zhoršilo, tak jsem vyměkl) Servisák když nasedl, tak řekl, že to slyší zleva, ale já bych to neurčil. Nedalo by se to určit na zvedáku? Plný rejd, neutrál, vypnutý motor a točit rukou? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kobra Odesláno 15. říjen 2007 Sdílet Odesláno 15. říjen 2007 Ty klouby vydrží opravdu víc, než Vaše nervy , zatím jezděte a buďte happy and cool............. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jikoloj Odesláno 15. říjen 2007 Autor Sdílet Odesláno 15. říjen 2007 tak dobre budu zatim jezdit. a ja tu poloosu jednu kupoval tu levou a byla nová ne repas ale jen za 2200 a nemusel jsem ani odevzdavat starou. diky teda a uvidim ne nervy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.