LaHab

206 SW 1,4 HDi

56 posts in this topic

Ahojky, uvazuji o koupi viz subj. a prosim o blizsi info a zkusenosti, jestli nekdo ma. Hlavne by me zajimalo, jestli ta spotreba je realna, jaxe autino chova, jake jsou servisni kroky a podobne, bude moje prvni auticko :-) (predtim S-Forman po rodicich v dezol. stavu...)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asi jsem smolar, ale prislo mi to trosku jako dodelej si sam auto. Nastesti je zaruka a opravny.

Uvolnena kapota = hluk uvnitr;

Nespasovane prave predni dvere = Odporny hluk pri bocnim vetru a rychlosti nad 100km/h;

Vadny pocitac = Obcasne nenastartovani, samovolne odmykani (auto nejde zamknout a kufr naopak odemknout)

Nastesti servis docela fungoval = v pondeli mi vymeni pocitac (po pul roce a 13.000 km) a auto je v pohode.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vydrz a jezdi. Varovali me, ze je to zpocatku sila, bez klimatizace si vzal 8-10l. Klesalo to a zhruba po 10.000 si motor sedl na nejakych 5l. Pri 13.000 mam ted tak 3.9l. Jo mluvim o kombinovane spotrebe, precijen jezdim hodne po Praze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nevite nekdo, jestli se da i u SW otevrit sedadlo spolujezdce jako u 206? Uvazuji kde vozit povinnou vybavu a hasicak...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Náhodou nemohl byste někdo změřit jak je velký koberec v zavazadlovém prostoru, že bych si koupil nějaký univerzál a přistřihl to - tj. potřebuji maximální rozměr. Předem díky.

Share this post


Link to post
Share on other sites

máš zajímavý starosti, auto ve snu a plánuješ už kde vozit povinou výbavu a jakej zvolit kobereček :o)

jinak ten prostor pod sedačkou nějaká příplatková výbava, protože na klasický 206 style 1,4 hdi to není

Share this post


Link to post
Share on other sites

řekl bych, že prostor pod přední sedačkou byl u prvních modelů, co neměly sportovní sedačky. teď ty ala anatomický snad dávaj do všech a tam by se pod sedák nic nevešlo. Jinak ty starosti okolo auta, co ještě není, bych nechal na to až bude, jestli teda vůbec bude??? Mimochodem mě napadlo, že by nebylo od věci, se domluvit a příp. pak nakupovat auta dohromady, plánuju taky 206sw, mohlo by to pro prodejce být zajímavé a pro nás samozřejmě taky :-)))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mno jenomze az bude, tak zase clověk potrebuje mit ty veci u sebe, kdyz nechce blbe sponzorovat polucii uz cestou ze salonu. A kupovat to u Pegi by predpokladam vyslo dost divoce.

Ale stolicuji me - maj to ve vyhlasce ze uz k prodejci musi jit auto od vyrobce (vyhlaska MDS c. 341/2002 Sb, §32, odst 8) s nahradnima pojistkama a jarovkama, davaji akorat kolo, zvedak a klic.

Lekanu a triangl uz si musis koupit samo samotinke (aspon dle vyhlasky).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi tu 206 kupovali v létě u Domanskýho a dostali jsme takovou pěknou peugeot malou sportovní tašku kde bylo vše od lékárny, lano, trojúhelník, pojistky, žárovky, vesta, škrabka na sklo a možná ještě něco

Mám dojem že to bylo zdarma a platili jsme jen auto a gumový koberečky.

Pod pojmem malá sportovní taška si spíš představte větší a delší ledvinku :o)

Share this post


Link to post
Share on other sites

No uvazuji, ze bych koupil v ramci jarnich dni, kdy by mela byt manualni klima zadara...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nebo je to s tou klimou ptakovina - nevim, jestli to ten motor utahne, nebo se to pak bude chovat hur nez 1,1? Mate s tim nekdo nejake zkousenosti?

Share this post


Link to post
Share on other sites

podle meho utahne ale bude to znat. Zalezi jak dlouhe trasy jezdis. Tatka ma 2.0HDI a manual klima a ujede 15-20km nez se mu v aute ochladi. Pak uz to je v pohode. Nicmene pokud to mas prevazne na Prahu, je podle meho vhodna leda pro pripad uviznuti v zacpe.

Ja ju nemam, zatim mi nechybi, ale pocitam az povoli mrazy, budu mluvit trosku jinak :-P

Share this post


Link to post
Share on other sites

nemám zkušenost s sw ale u klasický 206 to klima vychladí slušně i Praze, jinak jde to znát na výkonu, zjednodušeně jak sepneš klimu tak musíš mít o trochu víc otáček aby si dosáhl stejné rychlosti jako před zapnutím, ale na 140 km/h na dálnici to stačit bude i s klimou. Kvůli klimě bych silnější motor nebral, ale pokud Vás v tom bude jezdit víc jak dva a nějaký náklad tak by stálo za zvážení něco silnějšího.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To si piskej, ze by mi nejvice vyhovoval 2,0 HDi nebo 16-16V, ale to už je jednak víc rozpapané a hlavně jen v XS, což dělá kilo navíc...

Share this post


Link to post
Share on other sites

určitě po Praze bych jezdil klidně 1,4 HDi, ale na pendlování do Opavy bych měl něco silnějšího. Spotřeba by určitě nebyla při rozumné jízdě vyšší, spíše naopak. Je to jako, když někdo koupí motor 1.1 a pak ve čtyřech lidech jezdí po dálnici sto čtyřicet a nechápe, že to žere deset litrů.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Roberte, roberte. Jeste ze uz jsem si i v jinych auditkach fsiml, ze jsi vyznavacem velkych kubatur, takze tenhle vykrik do tmy neberu vazne. Po Praze uuuuplne staci ta 1.1. A v nabidce s SW jsou silnejsi motory POUZE a je s vyssti spotrebou (2.0 - 5,3, 14-16V - 6,4, 16-16V - 6,7) a co je horsi, ze to jsou pouze verze XS coz znamena minimalne 50 kKc up. Ja hledam rozumny kompromis mezi cenou, ekonomikou provozu, pouzitelnosti v provozu.

Doted jsem jezdil se Shade forman - 43 kW (a o cca 200kg mene) a docela bez problemu i kdyz to bylo nacpane po dvere - a to navic v LPG, kdy jde vykon jeste cca o 10 % dolu. A chces rici, ze tohle auto bude jeste horsi, kdyz je siceo neco tezsi, ale ma 50kW a hlavne mnohem vetsi kroutak?

To vis ze by se mi vic libil dvoulitr, ale nhodlam strkat penise do:

1) Vyssi porizovacky

2) Vyssi spotreby

3) Vyssi povinne (a to dost vyrazne + 3500 - vetsinou)

Share this post


Link to post
Share on other sites

to se takhle nesmí brát, co ty teréňáky s pětilitrovejma motorama??? A brblaj s tim jenom po městě. Ale vážně, měl jsem 106 s 1,4 ( benzín) motorem, dokázal jsem jezdit se spotřebou pod šest litrů, ale běda, když jsem jel naloženej a rychle. Proto si myslím, že kompromis je, mít ve 206 určitou kubaturu, a tím i koně a krou?ák. Chápu, že i moje 306 se 170PS je trochu na nic, ale zkusit se v tom projet není špatný. 1.4 HDI je myslím fajn, určitě v 90% stačí, ale 1.6 HDI, to už je jiný kafe :-)))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.