ondr4 Odesláno 13. říjen 2007 Sdílet Odesláno 13. říjen 2007 309 GRD, špatně akceleruje , ujedu třeba tak 4 km a najednou začnou klesat otáčky (i s plynem na podlaze) až motor zhasne. Pak třeba 10 minut nejde natočit, potom nastartuje a zase chvíli jede... Napadá mě palivový filtr, nebo připadá ještě něco jiného v úvahu ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
klumir Odesláno 13. říjen 2007 Sdílet Odesláno 13. říjen 2007 jo,něco takového to bude.prostě namá naftu..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OK406 Odesláno 13. říjen 2007 Sdílet Odesláno 13. říjen 2007 Nespadá ti nafta? Když nemůžeš nastartovat?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 13. říjen 2007 Sdílet Odesláno 13. říjen 2007 Filtr vůbec jako první, pak se teprv ptej... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ondr4 Odesláno 13. říjen 2007 Autor Sdílet Odesláno 13. říjen 2007 Původně zaslal: OK406 Nespadá ti nafta? Když nemůžeš nastartovat?? Co to přesně znamená "nespadá" ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
klumir Odesláno 13. říjen 2007 Sdílet Odesláno 13. říjen 2007 nepadá,tim to neni,to něřeš..ty nemáš problém se startem,ale s jízdou.na 99%maš ucpaný filtr. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ondr4 Odesláno 13. říjen 2007 Autor Sdílet Odesláno 13. říjen 2007 Původně zaslal: klumir nepadá,tim to neni,to něřeš..ty nemáš problém se startem,ale s jízdou.na 99%maš ucpaný filtr. No ale startuje to taky blbě, právě jsem to zkoušel, navíc sem si všimnul, že ta ruční pumpička co je na filtru je nějaká divná. Ten knoflík co se s ním pumpuje je tam volně spadlej, takže se vůbec pumpovat nedá. Tak jestli tam není chyba možná to je zavzdušněný ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 13. říjen 2007 Sdílet Odesláno 13. říjen 2007 Je leda ho.no, a ne volně spadlej. Ten filtr je tak ucpanej, že je v tom potrubí podtlak, co tu pumpičku vcucnul, ty "zavzdušněný". Neřeš tady hovadiny a jdi vyměnit ten filtr! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ondr4 Odesláno 13. říjen 2007 Autor Sdílet Odesláno 13. říjen 2007 Původně zaslal: oddie Je leda ho.no, a ne volně spadlej. Ten filtr je tak ucpanej, že je v tom potrubí podtlak, co tu pumpičku vcucnul, ty "zavzdušněný". Neřeš tady hovadiny a jdi vyměnit ten filtr! Jo to s podtlakem mě taky napadlo. Jen je mi divné že to dělá stejné potíže na oba palivové okruhy co tam mám. Filtr nepudu vyměnit dřív než ho koupím a to bude až v pondělí. Ještě bych se rád dozvěděl jak na to, to řeším v jiném vláknu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 13. říjen 2007 Sdílet Odesláno 13. říjen 2007 Jaké dva palivové okruhy, co je to za blbost? Filtr je jen jeden, vede k němu jen jedna hadice přívodní, a z něj jen jedna hadice z čerpadla. To co vede z čerpadla jako druhá hadice je vracečka - přepad - zpět do nádrže. Filtry jsou dva různé, dle systému, u jednoho se mění jěn vložka, u druhého celý kyblík. U obou tak, že se sundá těleso filtru z držáku na podběhu, dole vyšroubuje centrální šroub, a ten kyblík spadne. Nasadí se nový, nebo v něm vymění vložka, dají se samozřejmě nové gumičky co u něj jsou, a sešroubuje se zpátky. Pak se ruční pumpičkou napumpuje. Není to potřeba ani odzvdušňovat, ale jestli se ti chce, na tělese fitru je na to šroub (nebo stačí vytrhnou hadičku přepadu a po napumpování, až odtud poteče nafta, jí nasadit zpět. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ondr4 Odesláno 13. říjen 2007 Autor Sdílet Odesláno 13. říjen 2007 Původně zaslal: oddie Jaké dva palivové okruhy, co je to za blbost? Filtr je jen jeden, vede k němu jen jedna hadice přívodní, a z něj jen jedna hadice z čerpadla. To co vede z čerpadla jako druhá hadice je vracečka - přepad - zpět do nádrže. Já tam mám opravdu dva okruhy, dvě nádrže ... Už pár let jezdím na rostlinný olej, tak mám naftový okruh a nádrž a olejový okruh a olejovou nádrž. Přepíná se to automaticky podle teploty motoru, případně manuálně. Blbne to teď na oba. Filtry jsou dva různé, dle systému, u jednoho se mění jěn vložka, u druhého celý kyblík. U obou tak, že se sundá těleso filtru z držáku na podběhu, dole vyšroubuje centrální šroub, a ten kyblík spadne. Nasadí se nový, nebo v něm vymění vložka, dají se samozřejmě nové gumičky co u něj jsou, a sešroubuje se zpátky. Pak se ruční pumpičkou napumpuje. Není to potřeba ani odzvdušňovat, ale jestli se ti chce, na tělese fitru je na to šroub (nebo stačí vytrhnou hadičku přepadu a po napumpování, až odtud poteče nafta, jí nasadit zpět. Díky tohle sem potřeboval vědět. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 13. říjen 2007 Sdílet Odesláno 13. říjen 2007 A tos těch pár let ani neměnil filtr, jo? Dobrý... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ondr4 Odesláno 13. říjen 2007 Autor Sdílet Odesláno 13. říjen 2007 Ostatní filtry asi všecky ale palivovej ještě ne, jak často se má měnit ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 13. říjen 2007 Sdílet Odesláno 13. říjen 2007 Já ho měním před každou zimou. Bez ohledu na ujeté kilometry. Ale někdo má třeba jiný systém.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mišak Odesláno 13. říjen 2007 Sdílet Odesláno 13. říjen 2007 tak to né... Ty jezdiš na olej a neměníš filtr?Si dělaš srandu že?Když jezdíš na olej filtr dostava větší zahul jak na naftu a u auta kde filtr stojí par korun:bojim Jinak jak často měníš olej?Při jizdě na rostliňak by se měli zmenšit vyměné intervaly...JInak zajdi na www.Dieselpower.cz tam se dozvíš vše potřebné Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ondr4 Odesláno 13. říjen 2007 Autor Sdílet Odesláno 13. říjen 2007 Původně zaslal: Mišak tak to né... Ty jezdiš na olej a neměníš filtr?Si dělaš srandu že?Když jezdíš na olej filtr dostava větší zahul jak na naftu a u auta kde filtr stojí par korun:bojim Jinak jak často měníš olej?Při jizdě na rostliňak by se měli zmenšit vyměné intervaly...JInak zajdi na www.Dieselpower.cz tam se dozvíš vše potřebné Proč se domníváš že dostává větší záhul na olej ? Každopádně po těch pár letech bych ho už vyměnit měl Olej v motoru měním tak po 7-8 tis. a motor je spokojenej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pata Odesláno 13. říjen 2007 Sdílet Odesláno 13. říjen 2007 tusim, ze predpis vymeny naftoveho filtru je dvojnasobny, jako u vymeny mot. oleje? :myslim:myslim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ondr4 Odesláno 14. říjen 2007 Autor Sdílet Odesláno 14. říjen 2007 Původně zaslal: Pata tusim, ze predpis vymeny naftoveho filtru je dvojnasobny, jako u vymeny mot. oleje? :myslim:myslim No dobrý, dneska sem ho vymontoval a je na něm napsán rok výroby 2004. Tak tam asi je tak 3-4 roky, na pohled vypadá úplbě čistě prakticky žádný svinstvo tam nebylo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pata Odesláno 14. říjen 2007 Sdílet Odesláno 14. říjen 2007 Původně zaslal: ondr4 Původně zaslal: Pata tusim, ze predpis vymeny naftoveho filtru je dvojnasobny, jako u vymeny mot. oleje? :myslim:myslim No dobrý, dneska sem ho vymontoval a je na něm napsán rok výroby 2004. Tak tam asi je tak 3-4 roky, na pohled vypadá úplbě čistě prakticky žádný svinstvo tam nebylo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mišak Odesláno 14. říjen 2007 Sdílet Odesláno 14. říjen 2007 Původně zaslal: ondr4 Původně zaslal: Mišak tak to né... Ty jezdiš na olej a neměníš filtr?Si dělaš srandu že?Když jezdíš na olej filtr dostava větší zahul jak na naftu a u auta kde filtr stojí par korun:bojim Jinak jak často měníš olej?Při jizdě na rostliňak by se měli zmenšit vyměné intervaly...JInak zajdi na www.Dieselpower.cz tam se dozvíš vše potřebné Proč se domníváš že dostává větší záhul na olej ? Každopádně po těch pár letech bych ho už vyměnit měl Olej v motoru měním tak po 7-8 tis. a motor je spokojenej. Protože a to si řekněme na rovinu si tam nelil jen čistý olej s obchodu(jestli jo tak promiň, ale neříkej že jezdíš jen na rostliňak).Olej při nižší teplotě tuhne a když ti zustane ve filtru tak ti ho pomalu zalepuje.JInak před dojezdem proplachuješ na naftu?Vlastně budeš muset jinak by si startoval na olej a to by prostě při nižší teplotě nešlo. Jak maš řešený 2 okruhový system?tepelný vyměník?Kolik desek?maš skracenou zpatečku?Jak řešíš odvzdušnění?Kde maš druhou nadrž popřípadě sčeho ji máš? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.