Martin.405 Odesláno 13. říjen 2007 Sdílet Odesláno 13. říjen 2007 Bodré sobotní podoledne =) mám takýto problém - chyběla mi část sání, konkrétně hadice od masky ke klapce, takže zahřátej motor sál teplej vzduch od chladiče místo studenýho.. hadici sem dobastlil, auto jede výrazně líp, ale za jízdy na neutrál nedrží volnoběh.. je to 1.6 karb do nastavení plynu sem ještě nehrabal, nevím jestli to nemám nechat na odborníky? co vy na to? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jofo Odesláno 13. říjen 2007 Sdílet Odesláno 13. říjen 2007 Ak nemas elektronicke nastavenie plynu tak mozes to skusit nastavit aj ty sam. Ale radsej bys om to nechal na odbornikov lebo ked to rozhasis tak to bude mat nizky vykon a velku spotrebu plynu v lepsom pripade. V horsom to moze strielat do sania. V celej tej sustave by mal byt filter na necistoty. mal by byt niekde okolo splynovaca, tak skus vycictit ten lebo niekedy byva spinavy a je ttam plno takeho kovoveho prachu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
M.a.R.i Odesláno 19. říjen 2007 Sdílet Odesláno 19. říjen 2007 to jofo: můžeš blíže specifikovat ten filtr? to Martin.405: mám stejný problém, ale 2.0 MPI Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
klumir Odesláno 20. říjen 2007 Sdílet Odesláno 20. říjen 2007 je to tím,že jsi tam přidal to náporové sání.lpg je na to stračně citlivé.musíš tu hadici schovat někde,kde nefouká vzduch.....třeba někde do kouta za světlo,nebo tak něco. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pilot Odesláno 20. říjen 2007 Sdílet Odesláno 20. říjen 2007 Ačkoli se to nezdá, potvrzuji slova Klumira. Tento problém jsem řešil tak, že jsem rozpojil ten "náhubek", co je na masce. Přesně to, co jsi udělal Ty, ale obráceně! Při rychlejší jízdě, např. z kopce mi to "ufoklo" plyn /PB/ a úplně to zhasínalo. Je to známá závada. Dobrý LPG servis Ti to potvrdí. Např. Fedorgas PV. Profesionální řešení je ale ten náhubek vytoči tak, aby nešel do něj ten náporový luft! A ještě jedna rada jako bonus pro plynaře, kteří mají systém do sání: při jízdě z kopce, je "vysáván" PB bez ohledu na polohu akcel. pedálu. Písty tvoří podtlak a tak šetřit se dá pouze bez zařazené rychlosti! Vzhledem k počasí, jaké se na nás chystá, to ale nedoporučují. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pilot Odesláno 20. říjen 2007 Sdílet Odesláno 20. říjen 2007 Pochopitelně UFOUKLO!!! To víš, su z Hanééé! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin.405 Odesláno 20. říjen 2007 Autor Sdílet Odesláno 20. říjen 2007 zajímavý díky za radu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
klumir Odesláno 22. říjen 2007 Sdílet Odesláno 22. říjen 2007 jo,já už to znám-jezdil jsem s plynem od 18 let-to to teprve začínalo a jezdil jsem na otočenou bombu ke sporáku.všechny auta,co jsem měl-až do teď jsem měl na plyn.A závěr-už ho nechci ani vidět!!!Teď jsem si na stavbu koupil starého diesla a zlatý stroj!S LPG je pořád nějaký problém-hlavně v zimě.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pilot Odesláno 22. říjen 2007 Sdílet Odesláno 22. říjen 2007 Klumíré, zkus si typnout jak jsem dopad, když jsem Feldu pokusně startoval na LPG při -22°C?!? Prostě jsem nastartoval a odjel!!! Jo, jednou jsem natankoval doplna cca 53l PB a na parkovišti mi to neudržel ventil a vše uniklo. Díky tomu průchodu plynu, který se silně podchladil při změně z kapaliny na plyn, tak filtr sání byl jeden kus ledu, na výměnu. Prostě vše potřebuje údržbu, popř. výměnu po najetých km. Třeba svíčky po nájezdu těch 15 tis. vyhodíš a dáš tam nové a jezdíš!!! Jiná věc je, když si to každý seřizuje doma podle nálady. Divím se, že zavrhuješ LPG. Vždyť toroid. nádrž místo rezervy a malé dojezdové kolo v motorovém prostoru Ti na prostoru vůbec neubere. Podívej se na "bohaté " Holanďany nebo Taloše...Díky za info. Ať Ti to jezdí! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
klumir Odesláno 23. říjen 2007 Sdílet Odesláno 23. říjen 2007 byl jsem ukrutným zastáncem LPG-tak jako ty.Ale po 15 letech zkušeností jsem prostě změnil názor.To že Ti felda chytla v -22°C je fajn,zpousta jiných nechytlo....,ale feldy jsou celkem nenáročné.....měl jsem na mysli přestavby novějších vozů...A navíc ta cena-jak pořizovací,tak provozní.....vždyď už to to dávno nešetří peníze,neví co by za plyn chtěli...U nás 15,40kč/l !!!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stalmik Odesláno 23. říjen 2007 Sdílet Odesláno 23. říjen 2007 já mam ataky problém s volnoběhem a nemám LPG navíc nemám náporové sání a stejně to dělá bordel.. Už to řeším 3/4 roku a ještě nato nikdo nepřišel.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin.405 Odesláno 23. říjen 2007 Autor Sdílet Odesláno 23. říjen 2007 no hadici mám odendanou a problém není, tak to neřeším.. i když pokud vím, tak studenej vzduch je pro motor lepší jak teplej.. ale budiš každopádně díky všem za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hribe Odesláno 25. říjen 2007 Sdílet Odesláno 25. říjen 2007 ja mam 405 2.0 SRI, s volnobehem mam taky problemy, mam to predelany na LPG (je tam relativne novej sekvencni vstrik plynu), ale s volnobehem mam problem jak na benzin, tak na plyn, je to jedno ... volnobeh to drzi pekne akoratm kdyz je to studeny ... jakmile se to vohreje, zacne bejt chod motoru divnej, a taky to nema zadnou silu na uplne malejch otackach ... zatim sem s tim nikde nebyl, asi zajedu nekam na paltest .... hribe Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.