chuck11 Odesláno 12. říjen 2007 Sdílet Odesláno 12. říjen 2007 Přečetl sem si příspěvky na PC ,ale žádný mi nemůže pomoct. Přestal mi fungovat otáčkoměr diagnostika mi žádnou chybu neukazuje a nové budíky sem taky zkoušel a to samé.Potřeboval bych elektrické zapojení otáčkoměru od přístrojové desky až po čidla v motoru.Potřebuju to pro svého mechoše ,ale má vtom prý peugeot nějaký bordel či co,že budíky jsou nějak popřeházované s otáčkoměrem, či co Jestli má možnost se někdo nějak k elektrickým schématům dostat tak prosím, aby mi je zaslal nebo se semnou nějak domluvil Jo je to 1,8 16V rok 2001 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oni Odesláno 12. říjen 2007 Sdílet Odesláno 12. říjen 2007 mas veskere pojistky v poradku?ja vim ze mi jednou taky prestal jit a bylo to pojistkou!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chuck11 Odesláno 12. říjen 2007 Autor Sdílet Odesláno 12. říjen 2007 jj veškeré pojistky jsem prošel jednu po druhé sem vytáhl prohlídl a dal zpátky,veškeré kostry sem prošel a nic:( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chuck11 Odesláno 3. listopad 2007 Autor Sdílet Odesláno 3. listopad 2007 Nedalo mi to a tak sem nadále hledal,kde by mohla být chyba,tentokrát sem šel,ale po alarmu a díval sem kudma tahali kabely od baterky a pro sirénu.Došel sem tedy k místu kde jsou protažené veškére kabely z motorové části až do kabiny.Dřív sem u téhle "patice" byl taky,ale nešel mi povolit torx kterým je přitažena.Pomohlo snad WD40,které sem tam mněl nastříkané 2 dny a pak jsem šel povolovat, nakonec se podařilo.Šroub jsem mněl venku,ale ještě to bylo festovně přilepené kolem dokala nějakým těsněním které sem musel nití obřezat.Poté sem konečně tuto patici odklopil jsem se zděsil co jsem uviděl:o .Ty "HOVADA"(promintě za ten výraz,ale jinak se to říct nedá) asi nevěděli kudma tahat tak vzali vrtačku a provrtali přes tuhle patici až do kabiny vrtačkou díru pro ty jejich kabely,aniž by si ověřily jestli tím něco nepřeruší,povedlo sem jim prerušit naneštěstí tímhle jejich zásahem jenom ty kontakty pro otáčkoměr:bojim Konečně sem tedy našel závadu,natáhl sem pro budík nový drát a už zase jede otáčkoměr jak má Po tehlé zkušenosti sem se projistotu podíval i na spoje od alarmu které dělali a to sem si sednul málem podruhé naprdel,takové studeňáky kterýmy to bylo provedeno by neudělala ani mladá (škoda že sem je nenafotil,mohly jste se zasmát i vy) Potom si nechte namontovat od firmy alarm,která zaručuje několikaleté skušenosti:nevim Přikládám i nějaké foto ať jste víc v reálu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chuck11 Odesláno 3. listopad 2007 Autor Sdílet Odesláno 3. listopad 2007 . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chuck11 Odesláno 3. listopad 2007 Autor Sdílet Odesláno 3. listopad 2007 detail [upravil dne 3.11.2007 chuck11] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Escaper Odesláno 3. listopad 2007 Sdílet Odesláno 3. listopad 2007 no mazec, asi bych jim to sel od plic olmatit o hlavu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Béďa Odesláno 3. listopad 2007 Sdílet Odesláno 3. listopad 2007 to sou ale prasata! nemas nejakakou zaruku na praci??.. dosel bych jim to asi omlatit o hlavu! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vendelinek Odesláno 3. listopad 2007 Sdílet Odesláno 3. listopad 2007 Původně zaslal: chuck11 Přečetl sem si příspěvky na PC ,ale žádný mi nemůže pomoct. Přestal mi fungovat otáčkoměr diagnostika mi žádnou chybu neukazuje a nové budíky sem taky zkoušel a to samé.Potřeboval bych elektrické zapojení otáčkoměru od přístrojové desky až po čidla v motoru.Potřebuju to pro svého mechoše ,ale má vtom prý peugeot nějaký bordel či co,že budíky jsou nějak popřeházované s otáčkoměrem, či co Jestli má možnost se někdo nějak k elektrickým schématům dostat tak prosím, aby mi je zaslal nebo se semnou nějak domluvil Jo je to 1,8 16V rok 2001 jestli ti to pomůže? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kohlla Odesláno 3. listopad 2007 Sdílet Odesláno 3. listopad 2007 Tak to mi někdo udělat tak ho provrtám a strčim tam drát a budu sledovat co se děje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rudavatra Odesláno 3. listopad 2007 Sdílet Odesláno 3. listopad 2007 mně už nejede ani rychloměr.Nejdříve přestal jít otáčkoměr a teď nejede rychloměr(po tom co odešel otáčkoměr přeměřoval o cca 15 km/h ) help Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rudavatra Odesláno 3. listopad 2007 Sdílet Odesláno 3. listopad 2007 mně už nejede ani rychloměr.Nejdříve přestal jít otáčkoměr a teď nejede rychloměr(po tom co odešel otáčkoměr přeměřoval o cca 15 km/h ) help Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BoneDaddy Odesláno 3. listopad 2007 Sdílet Odesláno 3. listopad 2007 Ty vado. Hlavně že ti řeknou že mají mnohaleté zkušenosti!!! Dmnti. Aspoň že sis to dokázal dát do pořádku. Fakt jim to jít o hlavu omlátit. :bojim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
igineckopan@gmailcom Odesláno 22. listopad 2012 Sdílet Odesláno 22. listopad 2012 Zdravím,na mojej 306 tiež neide otačkomer,ale ked prší vonku tak ide.Premeral som čidlo a hodnota bola 112 omov-čo asik mala byť v rozsahu 360-400.A napatie čo ide do čidla tak tam je 0.03 V a malo by byť 5V.Niekde som čital že červeny kabel z čidla tlaku olej ten može robiť problem,je to tak? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.