Sign in to follow this  
Followers 0
chuck11

otáčkoměr 306-sem bezradný

14 posts in this topic

Přečetl sem si příspěvky na PC ,ale žádný mi nemůže pomoct.

Přestal mi fungovat otáčkoměr :( diagnostika mi žádnou chybu neukazuje a nové budíky sem taky zkoušel a to samé.Potřeboval bych elektrické zapojení otáčkoměru od přístrojové desky až po čidla v motoru.Potřebuju to pro svého mechoše ,ale má vtom prý peugeot nějaký bordel či co,že budíky jsou nějak popřeházované s otáčkoměrem, či co :myslim

Jestli má možnost se někdo nějak k elektrickým schématům dostat tak prosím, aby mi je zaslal nebo se semnou nějak domluvil :(

Jo je to 1,8 16V rok 2001 :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

mas veskere pojistky v poradku?ja vim ze mi jednou taky prestal jit a bylo to pojistkou!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

jj veškeré pojistky jsem prošel jednu po druhé sem vytáhl prohlídl a dal zpátky,veškeré kostry sem prošel a nic:(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nedalo mi to a tak sem nadále hledal,kde by mohla být chyba,tentokrát sem šel,ale po alarmu a díval sem kudma tahali kabely od baterky a pro sirénu.Došel sem tedy k místu kde jsou protažené veškére kabely z motorové části až do kabiny.Dřív sem u téhle "patice" byl taky,ale nešel mi povolit torx kterým je přitažena.Pomohlo snad WD40,které sem tam mněl nastříkané 2 dny a pak jsem šel povolovat, nakonec se podařilo.Šroub jsem mněl venku,ale ještě to bylo festovně přilepené kolem dokala nějakým těsněním které sem musel nití obřezat.Poté sem konečně tuto patici odklopil jsem se zděsil co jsem uviděl:o .Ty "HOVADA"(promintě za ten výraz,ale jinak se to říct nedá) asi nevěděli kudma tahat tak vzali vrtačku a provrtali přes tuhle patici až do kabiny vrtačkou díru pro ty jejich kabely,aniž by si ověřily jestli tím něco nepřeruší,povedlo sem jim prerušit naneštěstí tímhle jejich zásahem jenom ty kontakty pro otáčkoměr:bojim

Konečně sem tedy našel závadu,natáhl sem pro budík nový drát a už zase jede otáčkoměr jak má;)

Po tehlé zkušenosti sem se projistotu podíval i na spoje od alarmu které dělali a to sem si sednul málem podruhé naprdel,takové studeňáky kterýmy to bylo provedeno by neudělala ani mladá:bojim (škoda že sem je nenafotil,mohly jste se zasmát i vy)

Potom si nechte namontovat od firmy alarm,která zaručuje několikaleté skušenosti:nevim :grr

Přikládám i nějaké foto ať jste víc v reálu

post-0-14109596892343_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

to sou ale prasata!:grr nemas nejakakou zaruku na praci??.. dosel bych jim to asi omlatit o hlavu!:xvul

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: chuck11

Přečetl sem si příspěvky na PC ,ale žádný mi nemůže pomoct.

Přestal mi fungovat otáčkoměr :( diagnostika mi žádnou chybu neukazuje a nové budíky sem taky zkoušel a to samé.Potřeboval bych elektrické zapojení otáčkoměru od přístrojové desky až po čidla v motoru.Potřebuju to pro svého mechoše ,ale má vtom prý peugeot nějaký bordel či co,že budíky jsou nějak popřeházované s otáčkoměrem, či co :myslim

Jestli má možnost se někdo nějak k elektrickým schématům dostat tak prosím, aby mi je zaslal nebo se semnou nějak domluvil :(

Jo je to 1,8 16V rok 2001 :(

jestli ti to pomůže?

dscn0164mt8.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak to mi někdo udělat tak ho provrtám a strčim tam drát a budu sledovat co se děje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mně už nejede ani rychloměr.Nejdříve přestal jít otáčkoměr a teď nejede rychloměr(po tom co odešel otáčkoměr přeměřoval o cca 15 km/h )

help

Share this post


Link to post
Share on other sites

mně už nejede ani rychloměr.Nejdříve přestal jít otáčkoměr a teď nejede rychloměr(po tom co odešel otáčkoměr přeměřoval o cca 15 km/h )

help

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ty vado. Hlavně že ti řeknou že mají mnohaleté zkušenosti!!! Dmnti. Aspoň že sis to dokázal dát do pořádku. Fakt jim to jít o hlavu omlátit. :bojim:bojim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravím,na mojej 306 tiež neide otačkomer,ale ked prší vonku tak ide.Premeral som čidlo a hodnota bola 112 omov-čo asik mala byť v rozsahu 360-400.A napatie čo ide do čidla tak tam je 0.03 V a malo by byť 5V.Niekde som čital že červeny kabel z čidla tlaku olej ten može robiť problem,je to tak?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.