Sign in to follow this  
Followers 0
goodfeel

První "zimní" start :)

7 posts in this topic

Nazdáreq.

Tak sem neska podruhe letos skrabal okynka. Na tom by nebylo nic divnyho sice pekna kosa ale to nebylo na tom to nejhorsi. Chtel sem si zatopit nez vyjedu tak ze mazla nastartuju a vono starter toci a nic.Tak znovu a zase nic.Tak plnej plyn a ejhle uz to naskocilo:) Ale chod motoru jako desny otacky misto normalnich 850+- tak zhruba 600(po cca 2 min to slo na klasickejch 1200) a cukalo to jak divy kdyz sem se zkousel rozjet tak sem to nechal 5 minut stat nez se to krapet zahreje.I tak to ale pak pri jizde dost cukalo(nebyly to skoky ale spis navaly kdy to jelo a zase nejelo:D ) nez se me tak po 5 km vysplhala teplota aspon nekde k 70°C. Docela by me zajimalo cim to je pac kdyz to hur startuje v -4°C tak co az bude -20°C.Volej,svicky,zap.kabely,rozvody,termostat(stejnak me pri normalni jizde nejde teplota nad 75-80,pokud cu aby byla kolem tech 85 tak tomu musim slapat a stejnak jak prestanu tak to hned zchladne na puvodni),cidlo teploty motoru pro RJ vymeneny tak uz me nenapada co vyzkouset.Je teda pravda ze me to ted zaclo brat volej tak bude nekde i jinej problem(simeringy na voditkach snad) ale to se startama asik nebude mit nic spolecnyho.Snad jen ze na volnobeh to ma i pri zahratym motore trosku nepravidelnejch chod ....podle sluchu +-20 otacek,Na otackomeru se to ale ani neprojevi.A zda se me nak moc vysoka spotreba cca 10l/100km ikdyz to lechtam.Predem diky za odpovedi:)Jo a abych nezapomnel tak je to 405 1.9SRi 80KW r.v 1990 a moturek XU9M.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Možná se to jen trošku rozhodilo tím, jak jsi tam potom dal ten plyn. Mohla tam být někde kolem vysokého nějaká vlhkost. Každopádně se podívej na zapalovací kabely a víčko rozdělovače - jejich čistotu a jestli by to někde nemohlo prorážet na kostru. :papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

No kabely i svicky mam novy , vicko i kontakty sem cistil tak to asik bude nekde jinde a treba naky cidlo bo neco takovyho to bejt nemuze?Nak se me to nechce libit.Stara skodovka 130 co sem mel startovala napoprve i v -20°C sice netahla nez se zahrala ale nezacukala ani jednou a peugeotovi se nece.A nemate nekdo zkusenosti s tou spotrebou oleje a kde by se dali sehnat kdyztak simeringy na voditka nebo naky napady kde me to volej bere pac me to ted vezme cca 1L/1000km coz je docela hafec a neliju tam snad zadnej smejd OMW 10W 40 tak se to docela prodrazuje pac najedu mesicne tak 2tis km tak s tim potrebuju neco udelat.Diky

Share this post


Link to post
Share on other sites

Myslel jsem , že zimní starty je zabiják chrochtáků(diesel) a ne benzínů. problémi jsem měl akorát u Shelky na dálnici v Lbc a bohu¨žel i s naftou. Ti co tankovali pravidelně(máme ji při cestě do rachoty) tak zamrzali, nevím jak ted protože už skoro všichni jezdíme na OMV a máme klid.

Share this post


Link to post
Share on other sites

co sa tyka teploty , tak ako je na tom termostat?kontroloval si to?neotvara priskoro alebo nie je otvoreny stale?alebo dalsia moznost je ze ti ukazuje zle rucicka na budiku.

rozdelovac si cistil ?ako je na tom palec rozdelovaca?chcelo by to premerat alebo to skusit tak, ze vytiahnes kabel od sviecky a skusis startovat a pozries do kabla ci hadze iskru.skontrolovat tak vsetky kable.ked zerie tolko oleja tak je motor asi vhodny na go, a asi preto zle startuje.pockaj si este na dalsi mrazik ako to bude startovat

Share this post


Link to post
Share on other sites

No neska bylo -8 a nastartovalo to napoprve sice chod nic moc ale chytlo to jak kdyby se nechumelilo.No na go snad neeee ma to najeto podle tachecu 90tis ale podle odhadu tak 170tis a motor by mel vydrzet 400 na krouzkach takze doufam ze to bude brat jen pres hlavu kolem ventilu.Doufam teda.No termostat sem menil za novej pred cca 3 tejdnama snad jen se zkusim optat stli nekde nesezenu nakej kerej by oteviral az dyl vono je taky mozny ze me to bere hodne benzninu ze ten motor neni zajizdy poradne prohratej ale nevim no....:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak me to ted nedalo a vyndal sem ven svicky a 1. brano z leva od rozvodaku v poradku ale 2. a 3. byly cely od karbonu a oleje takze na tech valcich me to bere ten olej jak se zda tak to je uz snad na 99 u ventilu tak pude hlava dolu jen aby se dali ty simeringy sehnat(a bylo to fakt tim) a nebyla to palka jak krava pac kdyz uz tak vyndam celej motor a udelam hned spojku pac uz to ma za sebou:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.