Sign in to follow this  
Followers 0
stalmik

Pomoc - Diagnostika P406 - Vyblikaná chyba č.52

17 posts in this topic

Ahoj všichni,

Konečně se mi rozsvítila dlouho očekávaná kontrolka diagnostiky. Trošku se peru s chodem studeného motoru. Přijel jsem domů a vyblikal chybu. Vyblikalo to chybu č.52, která je popsána v přiloženém obrázku.

Má někdo zkušenosti co přesně vyměnit?? Nebo co s tím dál?? Poraďte please.. Díky

post-0-14109596682632_thumb.jpg

Není to moc dobře vidět tak přepisuji ještě do texťové podoby:

52 - Mixture control (MC)

Wiring, incorrect fuel, HO2S, exhaust leak, fuel pressure, injector control, EVAP canister, purge value, compression, air filter blocked, ignition system, ECM

Popravdě rozumim asi tak 3věcem. Zbylé tuším, ale jsem laik.. Jinak palivo používám SHELL nebo OMV vždy natural 95 (V-Power), vzduchový a palivový filtr vyměněn. Auto startuje v poho a svíčky jsou nové. Podotýkám, že už to dělá asi rok.. :myslim

překlad je zhruba:

kabeláž, špatné palivo, ???, netěsnost výfuku, tlak paliva, ovladač vstřiků, ???, proražený píst?, komprese, ucpaný vzduchový filtr, zapalování, ???

[upravil dne 11.10.2007 Martin.405]

Původně zaslal: Milhaus65

Já bych asi zajel do servisu na normální diagnostiku. TO je takový popis na nic.

zítra tam volám a domluvím se s nimi na diagnostiku.. Jsem zvědavej ale jsem rád že mi to konečně vyhodilo nějakou chybu! Čekal jsem na to 3měsíce :super

Mohl by jsi prosim napsat postup jak jsi tu chybu vyblikal? Ja myslel podle toho co jsem se tady na foru docetl, ze to jde jen na starsich typech Peugeotu, jako 405 atd.

Původně zaslal: Tornado

Mohl by jsi prosim napsat postup jak jsi tu chybu vyblikal? Ja myslel podle toho co jsem se tady na foru docetl, ze to jde jen na starsich typech Peugeotu, jako 405 atd.

na benzinove ridici jednotce Bosch MP5.1.1 co je ve 406 a 306 to jde taky

Původně zaslal: OK406

Tady se taky řešily kódy závad. Je to příspěvek v pdf. od Swallow. A zde jsou také vypsané.