Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

studený Peugeot 206 1,4i


aaq

Recommended Posts

Mám dotaz na majitele P206 1,4i rok výroby 2006.

Po nastartování studeného motoru (ne za mrazu, ale i třeba v létě při 18 st.C) a přidání plynu se motor jakoby dusí a nechce jít do otáček. Při rozjezdu často "chcípne". Po cca 1 min je pak vše OK. V servisech si s tím nevědí rady, tak jsem vůz chtěl vrátit. Od Peugeot ČR ale prodejci sdělili, že prý je to pro daný typ vozu a daný motor normální. Tomu se mi ale nechce věřit, když při koupi vozu se tato závada neprojevovala a vznikla až po zhruba 1 roce provozu. Děkuji všem za odpovědi i názory týkající se této problematiky :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To bylo koupený nový v Peugeotu a je ještě v záruce?

Buzeruj je, normální to není protože ti to brání v bezproblémovým užívání věci.

Nebo třeba se časem objeví v reklamách Peugeot věta "1.4i sice občas chcípají ale to je normální tak si tohle auto kupte!"?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Fusion

To bylo koupený nový v Peugeotu a je ještě v záruce?

Buzeruj je, normální to není protože ti to brání v bezproblémovým užívání věci.

Bylo to koupený jako 1/2 roku starý předváděcí vůz, takže mám ještě 3/4 roku záruku u Peugeota a pak 1/2 roku u prodejce

[upravil dne 11/10/07 aaq]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nieco podobne sa deje aj na nasom firemnom Citroen Berlingo 1,4i, cca 1,5rocny a najazdenych cca 75tis km. Pri chladnejsom pocasi pod tych 15 stupnov po nastartovani a snahe sa rozbehnut hned z miesta sa motor na chvilu akoby pridusi (ale len pri zatazi, na volnobeh je OK), ale za par sekund je ok. Riesim to tak, ze nastartujem a necham ho chvilu bezat, alebo treba pridat trochu viac plynu, lebo ked je tam okolo 1500-2000otacok, tak to robi. Mozno sa ten motor zle maze, alebo nieco take... Kazdopadne, este mi to nechciplo. Treba narabat jemnejsie so spojkou, kym je to studene...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ale jo, tohle mi dělá i moje 206ka s 1.6 16V. Prostě pokud je motor hodně studenej a hned po nahození bych ho zapřáhl, tak nechce do otáček a jakoby se dusí. Považuju to za normální a nechávám proto motor aspoň 30s po nahození běžet na volnoběh, to mu stačí vždycky. A když náhodou někdy potřebuju vystartovat a zapomenu na to, tak stačí sešlápnout spojku, motor se hned chytne a pak už je to většinou dobrý...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 11 let později...

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...