Sign in to follow this  
Followers 0
aaq

studený Peugeot 206 1,4i

6 posts in this topic

Mám dotaz na majitele P206 1,4i rok výroby 2006.

Po nastartování studeného motoru (ne za mrazu, ale i třeba v létě při 18 st.C) a přidání plynu se motor jakoby dusí a nechce jít do otáček. Při rozjezdu často "chcípne". Po cca 1 min je pak vše OK. V servisech si s tím nevědí rady, tak jsem vůz chtěl vrátit. Od Peugeot ČR ale prodejci sdělili, že prý je to pro daný typ vozu a daný motor normální. Tomu se mi ale nechce věřit, když při koupi vozu se tato závada neprojevovala a vznikla až po zhruba 1 roce provozu. Děkuji všem za odpovědi i názory týkající se této problematiky :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

To bylo koupený nový v Peugeotu a je ještě v záruce?

Buzeruj je, normální to není protože ti to brání v bezproblémovým užívání věci.

Nebo třeba se časem objeví v reklamách Peugeot věta "1.4i sice občas chcípají ale to je normální tak si tohle auto kupte!"?

Share this post


Link to post
Share on other sites

.... z vlastni zkusenosti se servisem honda.. pri reklamaci jeste v zaruce vim... ze jedine co na ne plati je se nejdriv poradne nasrat ... a pak teprve zacit mluvit to se teprve daji veci do pohybu

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Fusion

To bylo koupený nový v Peugeotu a je ještě v záruce?

Buzeruj je, normální to není protože ti to brání v bezproblémovým užívání věci.

Bylo to koupený jako 1/2 roku starý předváděcí vůz, takže mám ještě 3/4 roku záruku u Peugeota a pak 1/2 roku u prodejce

[upravil dne 11/10/07 aaq]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nieco podobne sa deje aj na nasom firemnom Citroen Berlingo 1,4i, cca 1,5rocny a najazdenych cca 75tis km. Pri chladnejsom pocasi pod tych 15 stupnov po nastartovani a snahe sa rozbehnut hned z miesta sa motor na chvilu akoby pridusi (ale len pri zatazi, na volnobeh je OK), ale za par sekund je ok. Riesim to tak, ze nastartujem a necham ho chvilu bezat, alebo treba pridat trochu viac plynu, lebo ked je tam okolo 1500-2000otacok, tak to robi. Mozno sa ten motor zle maze, alebo nieco take... Kazdopadne, este mi to nechciplo. Treba narabat jemnejsie so spojkou, kym je to studene...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale jo, tohle mi dělá i moje 206ka s 1.6 16V. Prostě pokud je motor hodně studenej a hned po nahození bych ho zapřáhl, tak nechce do otáček a jakoby se dusí. Považuju to za normální a nechávám proto motor aspoň 30s po nahození běžet na volnoběh, to mu stačí vždycky. A když náhodou někdy potřebuju vystartovat a zapomenu na to, tak stačí sešlápnout spojku, motor se hned chytne a pak už je to většinou dobrý...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.