Sokyno Odesláno 11. říjen 2007 Sdílet Odesláno 11. říjen 2007 pouzivan u peugeotech 3,6,405, a v nejakych citroenech. :super [upravil dne 11.10.2007 Sokyno] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sokyno Odesláno 11. říjen 2007 Autor Sdílet Odesláno 11. říjen 2007 PRosim prosim nenajde se nikdo ??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kohlla Odesláno 11. říjen 2007 Sdílet Odesláno 11. říjen 2007 Zkus ten motor líp popsat já sem žadnej takovej nenašel (1,9 DJY) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sokyno Odesláno 11. říjen 2007 Autor Sdílet Odesláno 11. říjen 2007 Nikto nic myslel sem ze mi nekdo pomuze ale asi ne aspon mi dejte typ jak to na netu najdu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 11. říjen 2007 Sdílet Odesláno 11. říjen 2007 DJY je prakticky totéž co D9B. Popíšu ti na něm z paměti prakticky cokoliv, ale nákresy k tomu žádné nemám. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sokyno Odesláno 11. říjen 2007 Autor Sdílet Odesláno 11. říjen 2007 S radosti jedna se o motor s obsahem 1905 ccm. 50kw 68 koni cele oznaceni je DJY (XUD9A) jde o diesel bez ridici jednotky jenom cerpadlo rok kdy se vyrabel pro 306 je 1997 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kohlla Odesláno 11. říjen 2007 Sdílet Odesláno 11. říjen 2007 Jestli je ten motor v PEUGEOTU a neni vtom autě měněnej tak mi napiš vin a já ti možná něco seženu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sokyno Odesláno 11. říjen 2007 Autor Sdílet Odesláno 11. říjen 2007 oddie jak sto myslel prakticky stejny jaky je rozdil okrem to ze je to o jeden kilovat silnejsi. Abych veci uvedl na pravu miru do peugeot clubu sem se nazaregistroval proto ze mam peugeota ja ho nemam ale i mam jak se to vezme:) Vlastnim vuz jmenem Hyudai Lantra 1,9diesel a ono to koreici v te dobe jaksi dieslum jeste nerozumneli tak ho narvali do lantry aby obohatili modelovy rad o diesel jenze oni ho asi neumnely vyrabet tak ho tam jednoducho supli z peugeotu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sokyno Odesláno 11. říjen 2007 Autor Sdílet Odesláno 11. říjen 2007 Původně zaslal: kohlla Jestli je ten motor v PEUGEOTU a neni vtom autě měněnej tak mi napiš vin a já ti možná něco seženu. Ten motor je v hyundaii ne v peugeotu takze vin k nicemu nebude Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 11. říjen 2007 Sdílet Odesláno 11. říjen 2007 Rozdíl bude v tom, že DJY by už měl mít EGR ventil, D9B jej neměl. Tenhle motor se vyráběl tuším někdy od r.89, možná ještě dřív, uváděno má 50-51kW (možná ještě v ZX měl 49kW verzi). Ten +- 1 kW je stejně jen duchařina, povolená tolerance u stejného typu je stejně min. 5%... Základ je XUD9, hlava má oválné sací kanály (na rozdíl od DJZ a jeho předchůdce 162, který má sací kanály čtvercového průřezu, a výkon 47kW). Dával se opravdu leckde i mimo Peugeot - je třeba v Polonezu, v těch Hyundaích, v Suzuki Vitara a Samurai (i TD), v Ladě Niva a velké řadě dalších. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sokyno Odesláno 11. říjen 2007 Autor Sdílet Odesláno 11. říjen 2007 Pocekej pocke ses tam napsal ze TD to mi nezikej a ted otazka na skuseniho muzu do toho motoru narvat nejaky turbo z jeho modelovy rady nebo inych motorovych kreaci????? treba z 306 TD??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 11. říjen 2007 Sdílet Odesláno 11. říjen 2007 Ne, nestačí "narvat turbo", to už tu bylo popsáno mockrát. Musel bys vyměnit celý agregát a související věci, a stejně by to nesedělo papírově. Tzn. motor a spojku, převodovku, k ní příslušné poloosy, jiný chladič, jiný kompletní výfuk, a nad hlavou musí být dost místa na IC (což asi je, tenhle motor tam má stejně jakýsi "kyblík", ale k IC je dobré přivést vzduch). Ale na držáky to normálně sedí - jeden agregát vyndáš, druhý tam pověsíš, liší se to "jen" v těch věcech okolo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sokyno Odesláno 11. říjen 2007 Autor Sdílet Odesláno 11. říjen 2007 sem se potesil ale jenom na chvili:) a jeste se chci zeptat na ten ERG ventil kde to je a jak to vypada a slysel se ze kdyz je porouchany tak hodne ubera vykon mootra dekuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 11. říjen 2007 Sdílet Odesláno 11. říjen 2007 EGR je mezi sacím a výfukovým potrubím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sokyno Odesláno 11. říjen 2007 Autor Sdílet Odesláno 11. říjen 2007 a jeste jakou to ma funkci a jak prijdu nato jestli je to OK a jak to vypada? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.