Sign in to follow this  
Followers 0
Sokyno

Shanim nakresy motoru 1,9 diesel DJY

15 posts in this topic

pouzivan u peugeotech 3,6,405, a v nejakych citroenech. :papa:super

[upravil dne 11.10.2007 Sokyno]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nikto nic myslel sem ze mi nekdo pomuze ale asi ne :bojim aspon mi dejte typ jak to na netu najdu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

DJY je prakticky totéž co D9B. Popíšu ti na něm z paměti prakticky cokoliv, ale nákresy k tomu žádné nemám.

Share this post


Link to post
Share on other sites

S radosti jedna se o motor s obsahem 1905 ccm. 50kw 68 koni cele oznaceni je DJY (XUD9A) jde o diesel bez ridici jednotky jenom cerpadlo rok kdy se vyrabel pro 306 je 1997

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jestli je ten motor v PEUGEOTU a neni vtom autě měněnej tak mi napiš vin a já ti možná něco seženu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

oddie jak sto myslel prakticky stejny jaky je rozdil okrem to ze je to o jeden kilovat silnejsi. Abych veci uvedl na pravu miru do peugeot clubu sem se nazaregistroval proto ze mam peugeota ja ho nemam ale i mam jak se to vezme:) Vlastnim vuz jmenem Hyudai Lantra 1,9diesel a ono to koreici v te dobe jaksi dieslum jeste nerozumneli tak ho narvali do lantry aby obohatili modelovy rad o diesel jenze oni ho asi neumnely vyrabet tak ho tam jednoducho supli z peugeotu. :myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: kohlla

Jestli je ten motor v PEUGEOTU a neni vtom autě měněnej tak mi napiš vin a já ti možná něco seženu.

Ten motor je v hyundaii ne v peugeotu takze vin k nicemu nebude :bojim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rozdíl bude v tom, že DJY by už měl mít EGR ventil, D9B jej neměl. Tenhle motor se vyráběl tuším někdy od r.89, možná ještě dřív, uváděno má 50-51kW (možná ještě v ZX měl 49kW verzi). Ten +- 1 kW je stejně jen duchařina, povolená tolerance u stejného typu je stejně min. 5%...

Základ je XUD9, hlava má oválné sací kanály (na rozdíl od DJZ a jeho předchůdce 162, který má sací kanály čtvercového průřezu, a výkon 47kW).

Dával se opravdu leckde i mimo Peugeot - je třeba v Polonezu, v těch Hyundaích, v Suzuki Vitara a Samurai (i TD), v Ladě Niva a velké řadě dalších.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pocekej pocke ses tam napsal ze TD to mi nezikej a ted otazka na skuseniho muzu do toho motoru narvat nejaky turbo z jeho modelovy rady nebo inych motorovych kreaci????? treba z 306 TD???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne, nestačí "narvat turbo", to už tu bylo popsáno mockrát. Musel bys vyměnit celý agregát a související věci, a stejně by to nesedělo papírově. Tzn. motor a spojku, převodovku, k ní příslušné poloosy, jiný chladič, jiný kompletní výfuk, a nad hlavou musí být dost místa na IC (což asi je, tenhle motor tam má stejně jakýsi "kyblík", ale k IC je dobré přivést vzduch). Ale na držáky to normálně sedí - jeden agregát vyndáš, druhý tam pověsíš, liší se to "jen" v těch věcech okolo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

sem se potesil ale jenom na chvili:) a jeste se chci zeptat na ten ERG ventil kde to je a jak to vypada a slysel se ze kdyz je porouchany tak hodne ubera vykon mootra dekuji

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.