Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

zvuk u spolujezdce P406 break


pkot

Recommended Posts

Dobry večer-při otočení klíčků do první polohy a i při nastartovaném motoru se ozyvá z prostoru pod ka

stlíkem bzunění jako pří běhu motorku či serva,to bzučení není stejné -jakoby pulzuje.Při poslechu z motorového prostoru to není slyšet-jen vkabině a jde to od spolujezdce.Děkuji za informace.V.K

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Radek Hurvajz

je to servomotorek klapky vzduchu která uzavírá přívod z venku,

A má ten servomotorek vnitřní cirkulace důvod vrčet, resp. pracovat, když nezmačkneš tlačítko zavření, či otevření??? Přece samotné zapnutí zapalování ho neaktivuje. Nevím, jak je to u 406té, ale v 605té mám stejný motorek na směšovací klapce a tam je zvuk činnosti pochopitelný, bo po zapnutí klíčku začne sát vzduch čidlo teploty v kabině a podle nastavené teploty v kabině začne regulovat klapku topení. Není stejný motorek i na směšovací klapce v 406té??

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Kdo

Původně zaslal: Radek Hurvajz

je to servomotorek klapky vzduchu která uzavírá přívod z venku,

A má ten servomotorek vnitřní cirkulace důvod vrčet, resp. pracovat, když nezmačkneš tlačítko zavření, či otevření??? Přece samotné zapnutí zapalování ho neaktivuje. Nevím, jak je to u 406té, ale v 605té mám stejný motorek na směšovací klapce a tam je zvuk činnosti pochopitelný, bo po zapnutí klíčku začne sát vzduch čidlo teploty v kabině a podle nastavené teploty v kabině začne regulovat klapku topení. Není stejný motorek i na směšovací klapce v 406té??

Bohuzel duvod pracovat ma, dorazy jsou ciste elektronicke a dokud nedojde k urcitymu odporu (dorazu) tak se toci stale dokola. Sam jsem si ho menil, tak jsem si s nim i trochu pohral.:papa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: MatrixChose

Původně zaslal: Kdo

Původně zaslal: Radek Hurvajz

je to servomotorek klapky vzduchu která uzavírá přívod z venku,

A má ten servomotorek vnitřní cirkulace důvod vrčet, resp. pracovat, když nezmačkneš tlačítko zavření, či otevření??? Přece samotné zapnutí zapalování ho neaktivuje. Nevím, jak je to u 406té, ale v 605té mám stejný motorek na směšovací klapce a tam je zvuk činnosti pochopitelný, bo po zapnutí klíčku začne sát vzduch čidlo teploty v kabině a podle nastavené teploty v kabině začne regulovat klapku topení. Není stejný motorek i na směšovací klapce v 406té??

Bohuzel duvod pracovat ma, dorazy jsou ciste elektronicke a dokud nedojde k urcitymu odporu (dorazu) tak se toci stale dokola. Sam jsem si ho menil, tak jsem si s nim i trochu pohral.:papa

Tak se nejlepe vyskubne ten moturek . Je to ta cerna krabka nad tim ventilatorem smerem k ridici ? Co treba vyndat kastlik k lepsimu pristupu ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: pkot

Původně zaslal: MatrixChose

Původně zaslal: Kdo

Původně zaslal: Radek Hurvajz

je to servomotorek klapky vzduchu která uzavírá přívod z venku,

A má ten servomotorek vnitřní cirkulace důvod vrčet, resp. pracovat, když nezmačkneš tlačítko zavření, či otevření??? Přece samotné zapnutí zapalování ho neaktivuje. Nevím, jak je to u 406té, ale v 605té mám stejný motorek na směšovací klapce a tam je zvuk činnosti pochopitelný, bo po zapnutí klíčku začne sát vzduch čidlo teploty v kabině a podle nastavené teploty v kabině začne regulovat klapku topení. Není stejný motorek i na směšovací klapce v 406té??

Bohuzel duvod pracovat ma, dorazy jsou ciste elektronicke a dokud nedojde k urcitymu odporu (dorazu) tak se toci stale dokola. Sam jsem si ho menil, tak jsem si s nim i trochu pohral.:papa

Tak se nejlepe vyskubne ten moturek . Je to ta cerna krabka nad tim ventilatorem smerem k ridici ? Co treba vyndat kastlik k lepsimu pristupu ?

Ale to uz jsem psal at ho vyndas;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak ze problem je vyresen. Kouknul jsem do autokely a tam meli jedno ovladani za 3000 a druhe za 1200 ( rozdil mezi nima je jen ze to levnejsi nema elektroniku, ridi se to digi klimou) . Tak jsem myslel ze prehazim ty kola . Po rozebrani jsme zjistili, ze kola jsou trochu jine , ale pozice vystupu serva a tvar je uplne stejny. Tudiz jsme vyoperovali ze stareho serva elektroniku a dali externe pred nove servo. Vse funguje jak ma :-) tak ze myslim ze za 1200 je to uplne bezkonkurencni, kdyz je fungl lage soukoli .

p1010512kd0.jpg

p1010514sb4.jpg

Tak ze tam bude o jednu krabku vic v ktere bude ta elekronika ze stasreho serva

tak ze finale asi takhle :

p1010516mq6.jpg

[upravil dne 13.10.2007 pkot]

[upravil dne 13.10.2007 pkot]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...