Sign in to follow this  
Followers 0
pkot

zvuk u spolujezdce P406 break

13 posts in this topic

Dobry večer-při otočení klíčků do první polohy a i při nastartovaném motoru se ozyvá z prostoru pod ka

stlíkem bzunění jako pří běhu motorku či serva,to bzučení není stejné -jakoby pulzuje.Při poslechu z motorového prostoru to není slyšet-jen vkabině a jde to od spolujezdce.Děkuji za informace.V.K

Share this post


Link to post
Share on other sites

ahoj nevim jestli to maj 406 ky resene stejne.. ale neni tam nahodou motorek k nasavani vzducu z kabiny .. kuli teplote ? ( pro klimu ) .... ??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je to motorek na prepinani vnitrniho okruhu a ma nejpis rozsekany prevodovy kolecka jako jsem mel ja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sundas kastlik a ten tapec co tam je a je to takova mala cerna krabicka cca 8x5 cm, je na 2 sroubech,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Řešilo se to tu mnohokrát, je to servomotorek klapky vzduchu která uzavírá přívod z venku, má to skoro každá 406, já to mám odpojený

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Radek Hurvajz

je to servomotorek klapky vzduchu která uzavírá přívod z venku,

A má ten servomotorek vnitřní cirkulace důvod vrčet, resp. pracovat, když nezmačkneš tlačítko zavření, či otevření??? Přece samotné zapnutí zapalování ho neaktivuje. Nevím, jak je to u 406té, ale v 605té mám stejný motorek na směšovací klapce a tam je zvuk činnosti pochopitelný, bo po zapnutí klíčku začne sát vzduch čidlo teploty v kabině a podle nastavené teploty v kabině začne regulovat klapku topení. Není stejný motorek i na směšovací klapce v 406té??

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Kdo

Původně zaslal: Radek Hurvajz

je to servomotorek klapky vzduchu která uzavírá přívod z venku,

A má ten servomotorek vnitřní cirkulace důvod vrčet, resp. pracovat, když nezmačkneš tlačítko zavření, či otevření??? Přece samotné zapnutí zapalování ho neaktivuje. Nevím, jak je to u 406té, ale v 605té mám stejný motorek na směšovací klapce a tam je zvuk činnosti pochopitelný, bo po zapnutí klíčku začne sát vzduch čidlo teploty v kabině a podle nastavené teploty v kabině začne regulovat klapku topení. Není stejný motorek i na směšovací klapce v 406té??

Bohuzel duvod pracovat ma, dorazy jsou ciste elektronicke a dokud nedojde k urcitymu odporu (dorazu) tak se toci stale dokola. Sam jsem si ho menil, tak jsem si s nim i trochu pohral.:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: MatrixChose

Původně zaslal: Kdo

Původně zaslal: Radek Hurvajz

je to servomotorek klapky vzduchu která uzavírá přívod z venku,

A má ten servomotorek vnitřní cirkulace důvod vrčet, resp. pracovat, když nezmačkneš tlačítko zavření, či otevření??? Přece samotné zapnutí zapalování ho neaktivuje. Nevím, jak je to u 406té, ale v 605té mám stejný motorek na směšovací klapce a tam je zvuk činnosti pochopitelný, bo po zapnutí klíčku začne sát vzduch čidlo teploty v kabině a podle nastavené teploty v kabině začne regulovat klapku topení. Není stejný motorek i na směšovací klapce v 406té??

Bohuzel duvod pracovat ma, dorazy jsou ciste elektronicke a dokud nedojde k urcitymu odporu (dorazu) tak se toci stale dokola. Sam jsem si ho menil, tak jsem si s nim i trochu pohral.:papa

Tak se nejlepe vyskubne ten moturek . Je to ta cerna krabka nad tim ventilatorem smerem k ridici ? Co treba vyndat kastlik k lepsimu pristupu ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: pkot

Původně zaslal: MatrixChose

Původně zaslal: Kdo

Původně zaslal: Radek Hurvajz

je to servomotorek klapky vzduchu která uzavírá přívod z venku,

A má ten servomotorek vnitřní cirkulace důvod vrčet, resp. pracovat, když nezmačkneš tlačítko zavření, či otevření??? Přece samotné zapnutí zapalování ho neaktivuje. Nevím, jak je to u 406té, ale v 605té mám stejný motorek na směšovací klapce a tam je zvuk činnosti pochopitelný, bo po zapnutí klíčku začne sát vzduch čidlo teploty v kabině a podle nastavené teploty v kabině začne regulovat klapku topení. Není stejný motorek i na směšovací klapce v 406té??

Bohuzel duvod pracovat ma, dorazy jsou ciste elektronicke a dokud nedojde k urcitymu odporu (dorazu) tak se toci stale dokola. Sam jsem si ho menil, tak jsem si s nim i trochu pohral.:papa

Tak se nejlepe vyskubne ten moturek . Je to ta cerna krabka nad tim ventilatorem smerem k ridici ? Co treba vyndat kastlik k lepsimu pristupu ?

Ale to uz jsem psal at ho vyndas;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak ze problem je vyresen. Kouknul jsem do autokely a tam meli jedno ovladani za 3000 a druhe za 1200 ( rozdil mezi nima je jen ze to levnejsi nema elektroniku, ridi se to digi klimou) . Tak jsem myslel ze prehazim ty kola . Po rozebrani jsme zjistili, ze kola jsou trochu jine , ale pozice vystupu serva a tvar je uplne stejny. Tudiz jsme vyoperovali ze stareho serva elektroniku a dali externe pred nove servo. Vse funguje jak ma :-) tak ze myslim ze za 1200 je to uplne bezkonkurencni, kdyz je fungl lage soukoli .

p1010512kd0.jpg

p1010514sb4.jpg

Tak ze tam bude o jednu krabku vic v ktere bude ta elekronika ze stasreho serva

tak ze finale asi takhle :

p1010516mq6.jpg

[upravil dne 13.10.2007 pkot]

[upravil dne 13.10.2007 pkot]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobrej napad :super Ja jsem koupil na vrakaci z Piccasa nebo ceho za 800 a vzal si jenom ty kolecka, elektronika naprosto jina

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já jsem domluvený s p.Bačákem co je opravuje, že mu ho příští týden pošlu. Mám na něm očesaný zuby, jinak ok. Oprava za 700 kč, takže uvidím. J

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.