marco.cz

Autožárovky

27 posts in this topic

Tak jsem musel vyměnit autožárovky u osvětlení SPZ - inu v noci si toho všimnul kamarád a myslel si, že to mám vypnuté kvůli polísmenům,ale OUHA. Jsa nezkušen jsem si tady něco přečetl a začala anabáze na jejímž konci jsem se musel smát.

Jelikož jsem se bál "opatrně" šroubovákem oddělat kryt u osvětlení SPZ oddělal jsem celý zadní tapec a pak pohodlně vystrčil krytky ven a obě žárovky vyměnil (W5W) pak jsem zjistil,že mi nesvítí zadní levé obrysové světlo (P21/5W) vyměnil jsem i to,ale svítilo nějak více - zajel jsem tedy k nám do autohobby a koupil 3 ks abych měl 2 úplně stejné a jednu náhradní - PERFEKTNÍ podařilo se, ale o5 zádrhelek pravé zadní světlo nemělo vůbec žárovičku tzv. couvačku (P21W) o5 do hobby nakoupit 3 ks a vyměnit JENŽE v pravé zadní parabole byla divná malá dirka - vylámáno a začištěno - celý ZADEK už teď svítí jak má. Celou výměnu dokončila manželka která konstatovala zda nechci zkontrolovat žárovičky na vánoční stromek a pro každou si EXTRA zajet do města.

Otázka zní:

1/ nemá "náhodou" při couvání svítit jen JEDNO bílé světlo ?

2/ je možné že dvě stejné paraboly i stejného čísla nemají výřezy stejné? (prostě chyběla díra pro pravou zadní mlhovku)

Děkuji za názory hlavně mi nepiště,že su *ůl a nebo,že si mám zařídit autohobby u baráku :D

[upravil dne 10/10/07 marco.cz]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak ja nevim jak u novyho modelu ale u me svitej obe couvacky. Jinak s tim jezdenim - to se stava i v lepsich rodinach ;):D:super

Share this post


Link to post
Share on other sites

1) u mé 406 svítí obě ,,couvačky".

2) podobné jsem měl u mlhového pravého světla. Ale to se udělalo a svítí obě.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: OK406

1) u mé 406 svítí obě ,,couvačky".

2) podobné jsem měl u mlhového pravého světla. Ale to se udělalo a svítí obě.

Ale zadni mlhovka ma svitit jen ta leva, ne snad?!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Původně (z fabriky) svítí jen levá (samo, že záleží na výbavě. Ti co mají full palbu, tak ti tam budou mít žárovky obě - jako jsem to měl já :D)

Ale jinak stačí v tom pravém ( z pohledu ze zadu na auto)světlometu vyloupnout záslepku a žárovku nastrčit. Mělo by to svítit. P holt šetří, kde se dá ... i na žárovkách ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: MJSytic

Původně (z fabriky) svítí jen levá (samo, že záleží na výbavě. Ti co mají full palbu, tak ti tam budou mít žárovky obě - jako jsem to měl já :D)

Ale jinak stačí v tom pravém ( z pohledu ze zadu na auto)světlometu vyloupnout záslepku a žárovku nastrčit. Mělo by to svítit. P holt šetří, kde se dá ... i na žárovkách ;)

:D:D:D ale neni zdaleka jedinej, napr. strejda mel VW Transporter jak 4 tak i 5 a v ty 5 uz nejak svetylko do kastliku proste nedavaj. Me osobne by to celkem i stvalo, auto za vic jak milion a takovahle blbost tam neni :grr

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: MJSytic

Původně (z fabriky) svítí jen levá (samo, že záleží na výbavě. Ti co mají full palbu, tak ti tam budou mít žárovky obě - jako jsem to měl já :D)

Ale jinak stačí v tom pravém ( z pohledu ze zadu na auto)světlometu vyloupnout záslepku a žárovku nastrčit. Mělo by to svítit. P holt šetří, kde se dá ... i na žárovkách ;)

A ještě natáhnout drátek z druhé mlhovky (levé).;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jen tak kdyby někdo potřeboval vědět a pro osvěžení paměti:

5803_14.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dotaz na marco.cz i ostatní:

- co do přístrojovky 306 turbo 1905 ccm rok výroby 1997 ??

chci ji demontovat - sháněl jsem do ní žárovky ale bylo mi řečeno, že jsou dvojího druhu

- s paticí

- bez patice /zasouvací/

Bylo by dost blbý to rozebrat a pak zjistit, že tam jdou zasunout pouze žárovky který nemám (nová montáž, nákup žárovek,nová demontáž, výměna žárovek a konečná montáž).

Děkuji za každou informaci.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: myryn

Dotaz na marco.cz i ostatní:

- co do přístrojovky 306 turbo 1905 ccm rok výroby 1997 ??

chci ji demontovat - sháněl jsem do ní žárovky ale bylo mi řečeno, že jsou dvojího druhu

- s paticí

- bez patice /zasouvací/

Bylo by dost blbý to rozebrat a pak zjistit, že tam jdou zasunout pouze žárovky který nemám (nová montáž, nákup žárovek,nová demontáž, výměna žárovek a konečná montáž).

Děkuji za každou informaci.

Pošli mi na SZ VIN kód a já ti to v pohodě najdu nebo si najeď na http://public.servicebox.peugeot.com/

zaregistruj se a víš CO a JAK a nakonec i jak je tvoje auto vybaveno...teda v originále :super

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: marco.cz

Původně zaslal: myryn

Dotaz na marco.cz i ostatní:

- co do přístrojovky 306 turbo 1905 ccm rok výroby 1997 ??

chci ji demontovat - sháněl jsem do ní žárovky ale bylo mi řečeno, že jsou dvojího druhu

- s paticí

- bez patice /zasouvací/

Bylo by dost blbý to rozebrat a pak zjistit, že tam jdou zasunout pouze žárovky který nemám (nová montáž, nákup žárovek,nová demontáž, výměna žárovek a konečná montáž).

Děkuji za každou informaci.

Pošli mi na SZ VIN kód a já ti to v pohodě najdu nebo si najeď na http://public.servicebox.peugeot.com/

zaregistruj se a víš CO a JAK a nakonec i jak je tvoje auto vybaveno...teda v originále :super

No tak som tam troska klikal a tak....ale nikde som nenasiel kde si mozem pozriet vybavu mojho auta....tak poradte PLS

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Y2K

Původně zaslal: marco.cz

Původně zaslal: myryn

Dotaz na marco.cz i ostatní:

- co do přístrojovky 306 turbo 1905 ccm rok výroby 1997 ??

chci ji demontovat - sháněl jsem do ní žárovky ale bylo mi řečeno, že jsou dvojího druhu

- s paticí

- bez patice /zasouvací/

Bylo by dost blbý to rozebrat a pak zjistit, že tam jdou zasunout pouze žárovky který nemám (nová montáž, nákup žárovek,nová demontáž, výměna žárovek a konečná montáž).

Děkuji za každou informaci.

Pošli mi na SZ VIN kód a já ti to v pohodě najdu nebo si najeď na http://public.servicebox.peugeot.com/

zaregistruj se a víš CO a JAK a nakonec i jak je tvoje auto vybaveno...teda v originále :super

No tak som tam troska klikal a tak....ale nikde som nenasiel kde si mozem pozriet vybavu mojho auta....tak poradte PLS

Nejdriv se zaregistrujes, pak prihlasis a pak v levym sloupci kliknes na "Nahradni dily", otevre se ti novy okno kde zadas VIN a pak kliknes na "Charakteristiky". A jsi tam :super

Share this post


Link to post
Share on other sites
:D:super v jednoduchosti je krása i když to bylo napsáno již výše a nebo nabídnuta možnost zaslat VIN kód a "rozluštění" CO má vlastně za auto

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ještě natáhnout drátek z druhé mlhovky (levé).;)

Ani to kolikrát není potřeba. Mladá na 106 měla taky jen jednu mlhovku. Stačilo v druhým světle odloupnout záslepku, zastrčit žárovku a svítila ...

Prostě 10tis (nebo kolik těch aut za rok prodaj) x 30Kč za žárovku, to už jsou nějaký ušetřený peníze :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: marco.cz

Původně zaslal: myryn

Dotaz na marco.cz i ostatní:

- co do přístrojovky 306 turbo 1905 ccm rok výroby 1997 ??

chci ji demontovat - sháněl jsem do ní žárovky ale bylo mi řečeno, že jsou dvojího druhu

- s paticí

- bez patice /zasouvací/

Bylo by dost blbý to rozebrat a pak zjistit, že tam jdou zasunout pouze žárovky který nemám (nová montáž, nákup žárovek,nová demontáž, výměna žárovek a konečná montáž).

Děkuji za každou informaci.

Pošli mi na SZ VIN kód a já ti to v pohodě najdu nebo si najeď na http://public.servicebox.peugeot.com/

zaregistruj se a víš CO a JAK a nakonec i jak je tvoje auto vybaveno...teda v originále :super

"Vinka" mýho wehiklu je : VF37ADHY231080198.

Je to dovoz z Rakouska po havárce a opravě jsem 3tí majitel

/nepočítám mechoša, kterej ho koupil a dal do kupy/.

Jestli něco o žárovkách zjistíš tak ti děkuji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poslal jsem ti to jak SEM tak i na tvoji e-mailovou adresu i s přílohou - hezké čtení ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: marco.cz

Poslal jsem ti to jak SEM tak i na tvoji e-mailovou adresu i s přílohou - hezké čtení ;)

Díky,díky, první mail mi nešel otevřít, právě bádám nad tím druhým - ten šel bez problémů.

Každopádně díky moc. :papa:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: marco.cz

Poslal jsem ti to jak SEM tak i na tvoji e-mailovou adresu i s přílohou - hezké čtení ;)

Tož se právě chystám na výměnu vadnejch žárovek v přístrojové desce.

V "chytrej knize" na straně 362, odstavec 9/2 se píše /týká se náhonu tachometru/: "v motorovém prostoru silou zatáhneme za náhon tachometru abychom ho uvolnili z průchodky v přepážce".........atd.

Sakra, marně bádám, kudy ten náhon vede??

Přívod má být z převodovky na straně spolujezdce - kam ovšem h.vno vidím - je tam chladič pro turbo.

Pokud jste to už někdo dělal, nebo víte jak - dejte mi prosím vědět.

[upravil dne 11.10.2007 myryn]

[upravil dne 11.10.2007 myryn]

post-0-14109596681965_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak asi budu jezdit bez kontrolek na přístrojovce - páč se mi ani za pomocí "chytré knihy" nepodařilo vodšroubovat spodní obložení volantu. Co je tam k*rva za matky ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.