Sign in to follow this  
Followers 0
Volfino

Únik nafty

6 posts in this topic

Zdravím ve spolek!

Mám takovou nemilou věc na mém 406,2003,2.2HDI a to sice že kapká nafta z motoru.Není přesně vidět místo ůniku,je to kdesi za/pod čerpadlem.Kape to tempem cca 2kapky/3s.Je to pravděpodobně u studeného motoru.Upozornil mě na to táta,že jsem ráno vykapal cestu jak jsem odjížděl.(jo a přišel na to díky tomu že se mi po výměně oleje a špatné montáži mechanikem z jednoho šroubu uvolnil kryt a tak to kape hned,jinak ten kryt tam udělá lavor a hned by to nepustil,proto jsem to žřejmě nenašel dřív....)Jinak po příjezdu z cest jsem nikdy nepozoroval stopy,je možné že se ten ůnik zmírní za tepla.Když to chcípnu a čerpadlo nepracuje přestane.

Lišta vstřiků vapadá suchá,trubka od čerpadla k liště taky a vstup a přepad z čeradla jsou dobře vidět a bez ůniku,je to někde za tim....jestli tam nevedou nějaký hadičky tak to leze zřejmě přímo z čerpadla....což asi přetěsnit nelze,nebo ano?

Chci se zeptat co vy na to ,co to může bejt a jak velká správka mě může čekat.Katostrofy jako nové čerpadlo mám probrané,spíš bych ocenil praktickou radu.

Jinak mám auto měsíc,vzhled ok,motor šlape obstojně,jen jsem kupoval nebourané 73tkm.No s tím že byl bouchnutej na předek jsem se smířil,že šlo Cd s radiem do opravy hned a tím že mi znalý kamarád sdělil ať počítám 2x tolik km jsem se už popasoval...ale od včerejška té věci místo "autí" říkám "francouzská kur.o",tak doufam že to přejde.....

[upravil dne 10/10/07 Volfino]

[upravil dne 10/10/07 Volfino]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nadávej ještě chvíli a nechá tě někde na holičkách. Určitě je únik někde , kde je něco povolenýho, na 4 roky starým autě je běžný, že se něco povolí. Na starších modelech něco "odejde".

Share this post


Link to post
Share on other sites

jo já vím...budu na ní hodnej,ale pořád si něco vymejšlí....a nahlas jsem to řekl jenom jednou :mad:

A ted jak to mam chvíli tak hned jak něco udělam, nebo se s nějakou mouchou smířim přijde větší:-)

Jen aby to nebylo to čerpadlo.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moc lidí se koukám nevyjádřilo asi jsem se s upřímným komentářem někoho dotkl.

Tak pro informaci:

Čerpadlo to bylo,teklo to ze zadní strany.Byl jsem s tim v diesel Servisu Bosch,kde ho demontovali a přetěsnili,komplet za 3200Kč, což není taková palba.Podle jejich slov tam jedno těsnění zcela chybělo a těsnění tlakových kanálků už bylo téměř vytlačené.

Na pohled to vypadá jako by to ani nevyndali no ale nějak to utěsnit museli.Dělal jsem pak rozvody takže na to bylo vidět z blízka...pro rejpaly jsem je nenechal udělat v tom servisu proto, že jsem už byl domluvenej se známým a navíc by to u nich bylo i dražší...

Od opravy jsem moc nenajel,zatim Ok

Zdar!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tvuj komentař je pochopitelnej,kdyz sis nabeh a zjistil ,ze to neni vse jak ma byt.:( Stačeni km je v módě.

Takze to čerpadlo pretesnily celý,takova menší repase? Za ty penize u Bosche by to šlo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nevím jestli celý,ale ta těsnění jsou v sadách takže předpokládám že ano.Cena těch gumiček byla cca 580Kč,zbytek za práci...

Provedli to v Diesel Servis Bosch ve Satrém Hradišti...u Pardubic.

Chlapík mi tam vyšel perfektně vstříc.

S tim naběhnutím máš pravdu,člověk to těžce nese když má pocit že ho někdo potahal na nudli. Já obzvlášť.

Ale je-li to auto jinak v dobrym stavu což poznám asi až časem, tak to neni zase taková hrůza...věci holt nejsou dokonalý a lidi nejsou férový,takovej už ten svět je:D Pomalu se učim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.