Sign in to follow this  
Followers 0
Creams

Kolísání otáček

18 posts in this topic

Tak mám menší problém... poslední dobou si všímám, že mě kolísají otáčky při dobržďování. Když zastavím tak mě klesnou 1050-900 tak 3x a pak jsou ustálené na 970 asi . Nevíte čím by to mohlo být ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

He he to sme na tom soro stejně s tim rozdílem že mě se to stává když couvám tak při zastavení a vyřazení začnou taky kolísat:myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

to se tu už řešilo mrtěkrát.napište si to do hledání

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nevím proč, ale je to asi jak s centrálem píšu to pod různými názvy a hledat to velké ...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Creams

Nevím proč vyhledávání, ale je to asi jak s centrálem píšu to pod různými názvy a hledat a prd mi to nachází ...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Creams

Takže nikdo neví jaká by mohla být příčina ?

krokovy motorek , tot přičina kolisani otacek , zkus ho na par km odpojit od konektoru , pokud bude zmena je to jasny ale nejdrive ho skuz jen vyčistit, ale nezkoušej ho zatlacovat ci vytlacovat ručne! jen vyndat očistit treba break cleanem a i trosku to sedlo kam zajizdi , to je to v tom koleni , a pak vyzkoušet , budeš potřebovat torx 20 .

Share this post


Link to post
Share on other sites

pokud by byl hodne spatny tak nejlevnejsi je tady

kdyz tak pisni:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Me dela neco podobneho... KDyz to delsi cestu kalim jako prase a pak hodim neutral a nechamt o na volnobeh tak se mi otacky nejdriv asi na 10 sekund zastavej na 1100 a pak jdo na tech 900....

Share this post


Link to post
Share on other sites

moze to robit aj odidena lambda sonda. volal mi jeden chlapik ci nemam lambdu. ze mu kolisu otacky a zistil ze to robi ona.

ze tam dal druhu a prestalo to. skus sa s niekym dohodnut a pozicaj ju na skusku,.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mě to dělá tak do těch 70 °C a při plným sešlápnutí plynu to nemá tah. musím dát půlku a pak asi ve 4 tisících můžu dát plnej a palivovej filtr jsem vyměnil.poradíte?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: jakub106GTI

měl jsem stejnej problém a teplotní čidlo to vyřešilo..ale dělalo mi to tak na 70°C a víš.

akú farbu má to čidlo? Modrú alebo kde ho nájdem. Ďakujem :papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

u mě taky věčnej problém při vyřazení mi otáčky vletí na 500 kolísají do 1000 asi 3x a pak se ustálí 900.. Krokovej moturek mi napomohl :myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tí čo máte problém s kolísaním otáčiek a máte Volnobežný ventil tak skúste spravit nasledovné:

Naštartovať auto nechat troška bežat. Stlačiť hadičku čo ide od volnobežného ventilu k vrchu filtru (vzduchového) kým nezdochne auto a potom pustiť. mne to pomohlo lebo predpokladám ten vzduch čo sa tam nahromadil pri stlačení hadice som naraz pustil a pod tlakom mi to prečistilo potrubie. Za pokus to stojí. :roker

Prípadne ak aj vám tento postup pomôže dajte vedieť.

Platí za predpokladu ked na diagnostike nezistili nič ako mne. NA diagnostike mi povedali že bohatosť zmesy.

[upravil dne 16.6.2008 tiburtius]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.