Smety

Koupě rodinného vozu do 300.000,-

23 posts in this topic

Zdravím příznivce P307. Budu kupovat rodinný vůz a po několika týdením rozhodování jsme s manželkou dospěli k vozu P 307 SW 1.6 HDI 80kW. Tak bych se chtěl poradit s lidmi, kteří určitě vědí, na co se při prohlídce tohoto vozu zaměřit... A jeden speciální dotaz na chod motoru na volnoběh. Už jsem se byl na pár 307 podívat a všiml jsem si, že se motor na volnoběh docela hezky třese. Tak by mě zajímalo, jakou s tím máte zkušenost vy, jestli je to normální... Měl jsem Octavku 1.9TDI a tam jsem nic takového nepozoroval.

Předem díky za vaše názory a rady :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

stopero zavolej do nějakeho peugeot servisu a řekni že bys chtel podle VIN kodu zjistit jestliauto bylo na svolavaci akci ad ABS , pokud nee nech se objednat je to zdarma ,jinak se ti muže stat že ti jednoduše řečeno , zhoří auto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pe.Tr: dík za info, to teda určitě zjistím. Zní to dost děsivě, co se děje s tím ABS, že může zhořet auto?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Pe.Tr

stopero zavolej do nějakeho peugeot servisu a řekni že bys chtel podle VIN kodu zjistit jestliauto bylo na svolavaci akci ad ABS , pokud nee nech se objednat je to zdarma ,jinak se ti muže stat že ti jednoduše řečeno , zhoří auto.

Mimo téma, počkej počkej, já tam ješte nebyl :roll:o

Co se může stát ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: RychJ-1

Původně zaslal: Pe.Tr

stopero zavolej do nějakeho peugeot servisu a řekni že bys chtel podle VIN kodu zjistit jestliauto bylo na svolavaci akci ad ABS , pokud nee nech se objednat je to zdarma ,jinak se ti muže stat že ti jednoduše řečeno , zhoří auto.

Mimo téma, počkej počkej, já tam ješte nebyl :roll:o

Co se může stát ?

moze ti zhoriet auto od abs.mali tam nejaku vyrobnu chybu ci co a robili zvolavaciu akciu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Diesel by mal ist na volnobeh uplne plynule. Akakolven nerovnomernost chodu moze znamenat problemy s motorom co pri HDi nemusi byt lacna zalezitost.

Vibracie motora na volnobeh su dost citelne pri zapnutej klime. Pri vypnutej klime a studenom motore ma motor mierne zvysene vibracie, pretoze este idu zhavice a alternator taha zhruba 800 W.

Po chvili (niekde pod 50 st.C) sa dozhavovanie vypne a motor musi ist uplne hladko vez vyraznych vibracii.

Tu je rochu viac, ale mebolo casu tam dopisat nieco o motore a napravach:

Stastnu ruku a chladnu hlavu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nevim přesně ale je tam špatna izolace kabelu u abs KDE JE I STALE NAPĚTI i bez klíčku. u některych modelu se měni i cela jednotka ABS , když budeš hledat tady na foru ,uvidiš i par fotek total vyhořelejch 307 mistnich členu (dik tomu ABS) ,vim stopero o dvou s tohoto fora.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Pe.Tr

nevim přesně ale je tam špatna izolace kabelu u abs KDE JE I STALE NAPĚTI i bez klíčku. u některych modelu se měni i cela jednotka ABS , když budeš hledat tady na foru ,uvidiš i par fotek total vyhořelejch 307 mistnich členu (dik tomu ABS) ,vim stopero o dvou s tohoto fora.

Nooo to se bude ale krásně spát...:D

Radši zajdu koupit buřty..:myslim

[upravil dne 9/10/07 RychJ-1]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: RychJ-1

Původně zaslal: Pe.Tr

nevim přesně ale je tam špatna izolace kabelu u abs KDE JE I STALE NAPĚTI i bez klíčku. u některych modelu se měni i cela jednotka ABS , když budeš hledat tady na foru ,uvidiš i par fotek total vyhořelejch 307 mistnich členu (dik tomu ABS) ,vim stopero o dvou s tohoto fora.

Nooo to se bude ale krásně spát...:D

Radši zajdu koupit buřty..:myslim

[upravil dne 9/10/07 RychJ-1]

pošli mi VIN do emailu ja ti zitra odpovim jestli se to tyka i tebe ,popř bych ti řekl co dal. ok?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jdu na to... Děkuji na stotisíckrát..:super

A pokud něco o tom autě zjistíš, tak ven s tím,mu ho ještě půjdu omlátit o hlavu...:D

[upravil dne 9/10/07 RychJ-1]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jinak na co si dát pozor: Klasika - kosti a čepy.

Asi ve 130 ti bude vibrovat volant - na vině jsou špatně vyvážené kola (někdy pomůže přehodit kola ze zadu do předu nebo převážit).

Nepřepíná palubní počítač, nejdou zapnout dálkové nebo se blbě vrací blinkry. z prava blikne na levej.

A to je asi tak vše co mně napadá... :papa

PS: Jinak je to krásné a celkem pohodlné auto.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: jaudax

Jinak na co si dát pozor: Klasika - kosti a čepy.

Asi ve 130 ti bude vibrovat volant - na vině jsou špatně vyvážené kola (někdy pomůže přehodit kola ze zadu do předu nebo převážit).

Nepřepíná palubní počítač, nejdou zapnout dálkové nebo se blbě vrací blinkry. z prava blikne na levej.

A to je asi tak vše co mně napadá... :papa

PS: Jinak je to krásné a celkem pohodlné auto.

Vibrace a komodo blinkrů by se už 1,6 HDi 80 kw týkat neměly. Jinak motor je při volnoběhu krásně tichej a "čistej". Typický závady po faceliftu mě moc nenapadají (před faceliftem by to naopak nebyl problém ;)). Možná EGR ventil.

Share this post


Link to post
Share on other sites

SRY. Nějak jsem si neuvědomil, že 1.6 HDI se dávají až po faceliftu. Jinak ty páčky by měly být vyřešené od roku 2005 pokud se nepletu... :myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: jaudax

SRY. Nějak jsem si neuvědomil, že 1.6 HDI se dávají až po faceliftu. Jinak ty páčky by měly být vyřešené od roku 2005 pokud se nepletu... :myslim

1.6 hdi se davali i pred faceliftem

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: omegaalfa

Původně zaslal: jaudax

SRY. Nějak jsem si neuvědomil, že 1.6 HDI se dávají až po faceliftu. Jinak ty páčky by měly být vyřešené od roku 2005 pokud se nepletu... :myslim

1.6 hdi se davali i pred faceliftem

Ale ne 1,6 HDi 80 kW. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Ferin007

Původně zaslal: omegaalfa

Původně zaslal: jaudax

SRY. Nějak jsem si neuvědomil, že 1.6 HDI se dávají až po faceliftu. Jinak ty páčky by měly být vyřešené od roku 2005 pokud se nepletu... :myslim

1.6 hdi se davali i pred faceliftem

Ale ne 1,6 HDi 80 kW. ;)

peugeot 1,6 hdi

[upravil dne 10.10.07 omegaalfa]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mám viz. podpis a při nastartování (vždy velmi hladké) mi motor neklepe a jeho chod na volnoběh je velmi kultivovaný (mám z toho radost :) ). Jako palivo používám naftu od značkových pump a ještě přidávám aditivum VIF (pohledej na fóru).

Jediné, čeho sem si všiml je, že při chcípnutí se zařazenou rychlostí (pokud mám při vypnutí motoru zařazenou zpátečku kvůli zamykání) tak se motor otřese. Začal jsem tedy vypínat motor bez rychlosti a je to velký rozdíl.

Z mého hlediska jsem s autem moc moc spokojenej :super

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: amiandrew

Mám viz. podpis a při nastartování (vždy velmi hladké) mi motor neklepe a jeho chod na volnoběh je velmi kultivovaný (mám z toho radost :) ). Jako palivo používám naftu od značkových pump a ještě přidávám aditivum VIF (pohledej na fóru).

Jediné, čeho sem si všiml je, že při chcípnutí se zařazenou rychlostí (pokud mám při vypnutí motoru zařazenou zpátečku kvůli zamykání) tak se motor otřese. Začal jsem tedy vypínat motor bez rychlosti a je to velký rozdíl.

Z mého hlediska jsem s autem moc moc spokojenej :super

Pokud ti chcípne motor se zařazenou rychlostí, tak se otřese každej motor (a nejen ten). ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Ferin007

Původně zaslal: amiandrew

Mám viz. podpis a při nastartování (vždy velmi hladké) mi motor neklepe a jeho chod na volnoběh je velmi kultivovaný (mám z toho radost :) ). Jako palivo používám naftu od značkových pump a ještě přidávám aditivum VIF (pohledej na fóru).

Jediné, čeho sem si všiml je, že při chcípnutí se zařazenou rychlostí (pokud mám při vypnutí motoru zařazenou zpátečku kvůli zamykání) tak se motor otřese. Začal jsem tedy vypínat motor bez rychlosti a je to velký rozdíl.

Z mého hlediska jsem s autem moc moc spokojenej :super

Pokud ti chcípne motor se zařazenou rychlostí, tak se otřese každej motor (a nejen ten). ;)

Inu dobrá, mám za to, že každý pochopil, jak to mýslím, ale pro tu menšinu pomalejších ještě doplním, že "je zařazena rychlost a sešlápnutá spojka".

Děkuji za upozornění :cool:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.