pavel626 Odesláno 8. říjen 2007 Sdílet Odesláno 8. říjen 2007 pánové od neděle jsem vlastníkem tohoto u nás málo vídaného typu 205-ky. Pro toho kdo nezná je to tří dveřové provedení s nástavbou pickup se čtyřmi sedadly a zadní když se sklopí vznikne docela slušný prostor na náklad. Je v dosti zachovalém stavu je to rok 1993 s dieslem 1,9 v techničáku 2,0D. Má vadu tu že zadní náprava to má za sebou a tak hledám kdo a kde je repasuje. Vím o firmě z Příbrami a Domin v Humpolci. Víte jěště někdo o firmě která se repasema zabývá za solidní peníz?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medvěd Odesláno 8. říjen 2007 Sdílet Odesláno 8. říjen 2007 V Praze to dělá třeba Vašenda, ale vzhledem k tomu, že nepíšeš odkud jsi, je dost těžké Ti poradit (obecně Příbram není nic moc - aspoň podle zmínek na zdejším fóru, servis Domin v Humpolci na mě osobně působí celkem dobře - ale co se týče práce, žádnou osobní zkušenost s nimi nemám) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pegoo Odesláno 8. říjen 2007 Sdílet Odesláno 8. říjen 2007 Autoservis Konečný Adresa Sousedská 843 Šenov email: cielecky-petr@volny.cz -------------------------------------------------------------------------------- Telefonické kontakty +420 608 884 624 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pegoo Odesláno 8. říjen 2007 Sdílet Odesláno 8. říjen 2007 Kontakt: Lexa Petr 386 01 Strakonice tel.: 776 579 141 e-mail: avathea@quick.cz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hugo Boss Odesláno 8. říjen 2007 Sdílet Odesláno 8. říjen 2007 mám jednu dobrou kotouřovou zadní nápravu kdyby něco Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kobra Odesláno 8. říjen 2007 Sdílet Odesláno 8. říjen 2007 Pošli nějakou fotečku. kobra205@centrum.cz Měl jsem takovou vyhlídlou v Ostravě v bazaru, ale nekonec jsem to vzdal. Podle frantíků se to voziulo jako 1,1 i nebo 1,9 D. Ta nabízená měla 1,4 i, nebylo to origo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavel626 Odesláno 9. říjen 2007 Autor Sdílet Odesláno 9. říjen 2007 já nevím v jakých verzích motorů se to vyrábělo ale mám 1,9D a r.v.93 a viděl jsem nabídku 1,8D r.v. 87 tak nevím Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavel626 Odesláno 9. říjen 2007 Autor Sdílet Odesláno 9. říjen 2007 Pegoo -- díky za kontakty obzvlášt za ten ze strakonic vypadá to solidně dám vědět až se to provede Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kobra Odesláno 9. říjen 2007 Sdílet Odesláno 9. říjen 2007 Původně zaslal: pavel626 já nevím v jakých verzích motorů se to vyrábělo ale mám 1,9D a r.v.93 a viděl jsem nabídku 1,8D r.v. 87 tak nevím Multi [bearbeiten]Auf Basis der dreitürigen Limousine erstellten die Hersteller von Sonderfahrzeugen Gruau und Durisotti eine einfache Kastenwagenvariante: der lediglich seines Daches beraubte 205 erhielt einen U-förmigen Bügel zur Aufnahme einer senkrecht stehenden Heckklappe und schließlich einen Kastenaufbau aus GFK, der flächig mit der Karosserie verklebt und vernietet wurde. Seitenscheiben, Rückleuchten, Heckstoßstange und Schlösser wurden unverändert von der Limousine übernommen. Ergebnis war eine Steigerung des Laderaumvolumens bei gleicher Grundfläche von 1015 Litern auf nun 1600 Liter. Durch das höhere Gewicht des Aufbaus und das unveränderte Fahrwerk sank die Zuladung um ca. 30 kg. Der Multi wurde als 1,1l-Benziner (TU) und als Diesel mit zunächst 1,8, dann 1,9 Litern verkauft. Mit der Modellpflege von Anfang 1990 verschwand die Stufe im Dach zugunsten der abgebildeten aerodynamischeren Form. Trotzdem kostete der Aufbau ca. 10km/h Endgeschwindigkeit. Vertrieben wurde der Multi über die Peugeot assoziierten Händler. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.